Sorry, de loting is eerlijk gegaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:29 schreef BVO het volgende:![]()
!
En me nog tegenover de tofste zetten ook!
What the heck, ik stem gewoon.
Duhquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:54 schreef Gezondaar het volgende:
Ik voorspel dat Sven het tournament gaat winnen![]()
Zolang je me niet weer wakker maakt midden in de nacht om te gaan stemmen of zoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:17 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Laten we een complot smeden om Sven te laten winnen!![]()
Niet dat hij dat nodig heeft![]()
Zonder nachtelijke SMS-jes is een complot niets aanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zolang je me niet weer wakker maakt midden in de nacht om te gaan stemmen of zo.
Zit wel wat inquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:19 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zonder nachtelijke SMS-jes is een complot niets aan![]()
Haal jij je V&A-sidekicks er dan bij om op jou te stemmenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:43 schreef Dizer het volgende:
Ja lekker... al die XFA gasten die stemmen op F3.
KMquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:55 schreef KopieerMachine het volgende:
Ikke ?
Dat is dus een stem. Sven, noteer het evenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:02 schreef KopieerMachine het volgende:
DIZER GAAT WINNEN NIETSNUTTEN, OPTYFEN. Dizer![]()
Weer terug naar V&A. Om daar weer te baggerenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:03 schreef KopieerMachine het volgende:
En nu ?
Niet waarquote:
Bijna iedereen dan!quote:
Nee, je bedoelt Giechel_Hoquote:
Open er een topic overquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Trouwens ik las: Slowchat-tournament
In een tournament van Svensational kan alles!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind dat niet kunnen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |