HUUB BLIJFT THE MASTERquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Sylvia echt fascinerend en ze word ook steeds mooier. Ze vind ook echt alles interessant. Een wijze vrouw van paaldansen tot whiskeyproeven, van paardrijden tot kooidansen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn eerste COS !!!!
bedankt....duurde wel langquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn eerste COS !!!!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn eerste COS !!!!
Goede TTquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn eerste COS !!!!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn eerste COS !!!!
JOUW moment Love !!!! .... en het is een gedenkwaardig momentje.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn eerste COS !!!!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn eerste COS !!!!
Vrouwen die moeilijk te peilen zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:03 schreef Day het volgende:
Gefeliciteerd!
En je hebt gelijk wat Sylvia betreft, alleen jammer dat ze zo moeilijk te peilen is. Aan de andere kant wordt ze juist daardoor nog interessanter.
Ik duim met je mee!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:03 schreef Maanvis het volgende:
Jaap vlamt nog niet omdat het z'n eerste avond is.. morgen is zijn kans om natasia finaal de grond in te boren met wat simpele woordjes zonder geschreeuw. Let op mijn woorden en zet je streams maar vast op opnemen
Wacht maar totdat ze mijn peilstok zietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vrouwen die moeilijk te peilen zijn.
ja had al 5 x gerefresht....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |