zoeen wannabee uit mijn klas draagt ook zon duikbril skibrilquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:56 schreef Sebasser het volgende:
Duikbrilletjes FTW!
leg uit?quote:
quote:
heujquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kunnen deze lui niet preventief afgeschoten worden?, ze zijn nog erger dan gothics
[afbeelding]
die ene in die rok
die ene met al die slangen, Dr Octopuss wannabee
![]()
ik denk eerder die ene met die rokquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:04 schreef barbeel het volgende:
die zwarte ljkt wel homo
Tis gewoon een wannabe neger...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:04 schreef barbeel het volgende:
die zwarte ljkt wel homo
dat is een zeugquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik denk eerder die ene met die rok![]()
![]()
die ene wijf die hurkt heeft wel dikke tietenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:05 schreef barbeel het volgende:
dat is een zeug
There's something emo about Mary?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:06 schreef barbeel het volgende:
wat hebben die linkers in hun haar gesmeerd?
Sperma ofzo?
is die niet, vind hem gewoon knap.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
aan dat kutwijf 2 berichten boven me,verneuk mijn topic niet
en hoezo is Ludo een emo?!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:10 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
is die niet, vind hem gewoon knap.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik word hier een beetje emo van.
hihihi ik heb zn 1 aan een kettingkjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[afbeelding]
mag ik?, mag ik?![]()
Mijn leven is een groot gat van leegheid, niemand vind me aardig. Niemand doet ookmaar een beetje alsof ik erbij hoor. Iedereen haat me. Ik wil niet meer leven. Ik wil niet meer gepest worden. Ik wil niet meer deze psychische pijn aanvoelen, ik maak dan wel foto's van wanneer ik me snij, maar het is echt de pijn in mijn hoofd. Het is allemaal een grote hel, ik wil dood. Ik wou dat het anders was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:35 schreef most_wanted het volgende:
Oh, kom. Kijk mij m`n polsen snijden, het is de psychische pijn, niet de aandacht die ik nooit krijg. Ik ben zo zielig. Niemand begrijpt me, en niemand houd van me.![]()
![]()
Jij bent niet emo, jij bent gewoon een degelijke attentionwhore.quote:
Aldus cerror.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:40 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Mijn leven is een groot gat van leegheid, niemand vind me aardig. Niemand doet ookmaar een beetje alsof ik erbij hoor. Iedereen haat me. Ik wil niet meer leven. Ik wil niet meer gepest worden. Ik wil niet meer deze psychische pijn aanvoelen, ik maak dan wel foto's van wanneer ik me snij, maar het is echt de pijn in mijn hoofd. Het is allemaal een grote hel, ik wil dood. Ik wou dat het anders was.![]()
![]()
Much beter.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jij bent niet emo, jij bent gewoon een degelijke attentionwhore.
nu stevig aan je fallus trekken en je kan slapenquote:
Ik heb vandaag al aan mijn fallus getrokken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nu stevig aan je fallus trekken en je kan slapen
zoek maar plaatjes van besneden emo's, kan ik vandaag wakker wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:45 schreef most_wanted het volgende:
Ik kan me herinneren dat er zo`n plaatje was waarin er in een been ofzoiets de tekst 'MY DADDY FUCKED ME AND I LIKED IT' diep gesneden stond, gruwelijk ranzig.
Emo's doen toch aan groepfallustrekken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al aan mijn fallus getrokken.
Google afbeeldingen => Emo peoplequote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:18 schreef AmarettoSour het volgende:
Zo kan je wel bij elke carnavalsfoto een nieuwe subcultuur gaan verzinnen....neem toch niet aan dat die malle indiaan in de OP er normaal ook zo bijloopt...of die andere gast met die verlengsnoeren...hoax!
(hoop ik)
Wtfquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Google afbeeldingen => Emo
Het spijt mij
De eerste 2 zijn scene-kids, die vrijwel identiek zijn aan "emos" alleen zich niet depressief voor doen en meer Hardcore Punk en Metalcore luisteren dan Pop-Rock.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:08 schreef cityofdelusion het volgende:
sorry maar dat zijn geen emo's.
dit zijn emo's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kortom: als je zwart haar hebt, 1 oog verbergt, foto's van bovenaf maakt, en een piercing of meerdere door je lip geracht, dan ben je emo.
oh en een bandana of een knipje in je haar is ook cool! ook als je een jongen bent.
Brrrr... een insider!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
De eerste 2 zijn scene-kids, die vrijwel identiek zijn aan "emos" alleen zich niet depressief voor doen en meer Hardcore Punk en Metalcore luisteren dan Pop-Rock.
Wat blaat je nou man, Emoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
De eerste 2 zijn scene-kids, die vrijwel identiek zijn aan "emos" alleen zich niet depressief voor doen en meer Hardcore Punk en Metalcore luisteren dan Pop-Rock.
Dat zijn geen emo bands.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:13 schreef Friek_ het volgende:
Ja, de mensen in de beginpost zijn oprecht en keihard emo. Niet zo'n klein beetje ook niet.
Ik mis de My Chemical Romance, Dashboard Confessional, Thursday en vele andere patches.
Ik weet wat ik haat, ik ben geen simpele basher, plus echte jaren '80 Emocore is geen slechte muziek.quote:
hoe weet jij dat nou, ken je ze ofzo? zo ja: kut voor je.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je echt naar de oorsprong van emo kijkt niet, maar vaak wordt het vanwege de zeurende lyrics, punk achtig geluidje en de klederdracht wel zo genoemd.quote:
yes hij is er weer offsprngr!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
wie wilt haten moet deze sitetopic verlaten![]()
ik wilquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
wie wilt haten moet deze site verlaten![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
wie wil t haten moet deze site dit topic verlaten![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:42 schreef nietzman het volgende:
Like white on rice, niet, OFfSprngr?
In Oss ook, o wacht, ik ben emo..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ssttt, hier zitten ook veel emo's
Owjeejquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:15 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
In Oss ook, o wacht, ik ben emo..![]()
Nee, wist ik niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:18 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Nee, ik luister alleen emo muziek, enzo.. je weet wel, BFMV, AILD etc..
![]()
Hij heeft een roze riem en een verwijfde look, "totally emo" of gay natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Das niet emo, das meer styl0w
Hij heeft idd wel een beetje rode ogen van het huilen hoe kut zjin leven is, maar als je zoiets op straat ziet ist meer een mooiboy ipv emo ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Hij heeft een roze riem en een verwijfde look, "totally emo" of gay natuurlijk.![]()
Geen wonder dat jij het styl0wz vond.![]()
mooiboyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel een beetje rode ogen van het huilen hoe kut zjin leven is, maar als je zoiets op straat ziet ist meer een mooiboy ipv emo ...
En nee ik vind hem niet mooi
Het is wel moeilijk om je haren zo te krijgenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:38 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
mooiboy![]()
Het lijkt wel alsof ie een dode zwarte kat op zijn hoofd heeft.![]()
of hij heeft een schoorsteenborstel op zijn kopquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het is wel moeilijk om je haren zo te krijgen
Dat weet ik wel, of hij gaat elke dag naar een kapper
Jij gaat zeker naar het Kaatjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:15 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
In Oss ook, o wacht, ik ben emo..![]()
Doet me een beetje aan Zoolander denken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Das niet emo, das meer styl0w
nee dude, ik ga uitsluitend bounzzen op Mental Theo..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Jij gaat zeker naar het Kaatje?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan Zoolander denken.
[afbeelding]
O, anders had ik je misschien gekend.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
nee dude, ik ga uitsluitend bounzzen op Mental Theo..in de time-out ofzo. Ik ben geen gothic.
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
O, anders had ik je misschien gekend.
taal purist en nooit gehoord van pp2g.comquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
ik wil
jij wilt/jij wil
u wilt/u wil
hij wil
wij willen
jullie willen
zij willen
ik wilde/ik wou
jij wilde/jij wou
u wilde/u wou
hij wilde/hij wou
wij wilden/wij wouden
jullie wilden/jullie wouden
zij wilden/zij wouden
eet wat je schaapquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Weet wat je haat.
Tja, ik hou het er toch liever op dat jij te achterlijk bent om een woordje goed te vervoegen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:42 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
taal purist
hahaha losertquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tja, ik hou het er toch liever op dat jij te achterlijk bent om een woordje goed te vervoegen.
omg ik ken hem hij zit bij mij op school en nu tegenover mijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:08 schreef cityofdelusion het volgende:
dit zijn emo's:[img=http://myspace-338.vo.llnwd.net/00445/83/38/445698338_l.jpg[/img]
Wat is dit voor "You're either with us, or against us." strategie, George Bush jr. jr.?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:58 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
en dan mij achterlijk noemen omdat jij gefrustreerd raakt als ik je een taal purist noem
EMO
Slaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:00 schreef ikJur het volgende:
omg ik ken hem hij zit bij mij op school en nu tegenover mij![]()
fuck it, ik gaat me niej druk maken om dit soort shizzlequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat is dit voor "You're either with us, or against us." strategie, George Bush jr. jr.?
die dude heeft bij mij in mijn klas gezetenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:08 schreef cityofdelusion het volgende:
dit zijn emo's:
[afbeelding]
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:40 schreef luciferist het volgende:
[..]
die dude heeft bij mij in mijn klas gezeten
ja iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:49 schreef luciferist het volgende:
maar ze zit wel met zelfmoordneigingen, kwam door der zoon ofzo
ok, hier 1 zin volgende is voor jouquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef luciferist het volgende:
zo 1x 1 zin posten
and no soup for youquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
i can;t wait for you 2 shut me up.
no soup for you!
ik hoef niet te weten dat jij je reethaar kniptquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef luciferist het volgende:
ik zou wel foto laten zien van mij binnenkort.
ik heb haartjes ook stuk eraf.
en ik had vetter haar als die emo's
moet je dr maar geen kokosvet in smerenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:59 schreef luciferist het volgende:
[..]
dan nog steeds is het vetter als jou haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |