Nee, voor een maagband moet je eerst afvallen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:34 schreef Lieve het volgende:
Op zich kan het best interessant zijn om te zien hoe iemand een struggel for life met zichzelf aangaat. Hij kan zichzelf zo wel een goeie positieve kans geven. En ik hoop heel erg dat de redactie hem dan wel alle hulp en steun zal geven die hij nodig heeft!
Ik ben benieuwd!
Wat me nu nog niet duidelijk is........heeft hij een maagband of nog niet? Kan dat niet als je zo dik bent dan? Ik snap het niet helemaal, door het bufferenECHT niet door het blonde rammelgehalte
![]()
![]()
200 kiloquote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef Day het volgende:
Hoeveel weegt Jaap eigenlijk? Hij moet nog naar de 150?
Tja....dat denk ik ook.....iedereen leert onder het spelen....dus hij ook.....en met zijn voorkennis....quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
tacktiek afgekeken van natasi die zit er zogenaamd ook alleen voor dr doelen en nioet voor de prijs
Kwam net telefoontje van achter voor Sylvia dus dit is gewoon in opdrachtquote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Denk je? Ik schat Sylvia wel altruïstisch in.![]()
Ik verlang ernaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef waxmask het volgende:
The best for last : Amanda!!!!
Ja die snollie die er nu niet meer had moeten zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef Soury het volgende:
Komt er nog een sollicitant ?
200 kiloquote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Afvallen tot 150 kilo>hoeveel weegt ie in godsnaam?![]()
Noem mij een persoon in de GDK die echt iets significants gepresteerd heeft qua doelen?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:34 schreef Lieve het volgende:
Op zich kan het best interessant zijn om te zien hoe iemand een struggel for life met zichzelf aangaat. Hij kan zichzelf zo wel een goeie positieve kans geven. En ik hoop heel erg dat de redactie hem dan wel alle hulp en steun zal geven die hij nodig heeft!
Ik ben benieuwd!
Wat me nu nog niet duidelijk is........heeft hij een maagband of nog niet? Kan dat niet als je zo dik bent dan? Ik snap het niet helemaal, door het bufferenECHT niet door het blonde rammelgehalte
![]()
![]()
Je meent ut ?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij heeft Jaap al die schijnheiltjes veilloos door...
Echt? Ik ben fan!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef CARLAK het volgende:
Dat vind ik dus leuk aan Jaap. Hij is Rotterdammer.![]()
Nee, zij is een lieverdjequote:Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef jacqjacq het volgende:
amanda wil huub weghebben, ze vindt hem onbeschoft
iets met palen....quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef jacqjacq het volgende:
amanda: ik heb mijn mogelijkheiden
Los daarvan, hij is hier met een missie, of weetikveel, bladiebla.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef CARLAK het volgende:
Geen effect?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:36 schreef agter het volgende:
Ik snap wel dat ze Amanda er niet direct uit willen stemmen. Heeft toch geen echt effect.
Je kunt er beter een 'echte' speler uit stemmen als dat lukt.
Dat zou voor mij een A keus zijn. Amanda is een B keuze...
En hij wil dus in dit huis zijn maagband krijgen?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieve,
Hij heeft nog geen maagband, dan moet hij 150 kg wegen.
Heeft d'r moeder betaald en die kunnen het makkelijk missen allemaal penosequote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef My_ het volgende:
Wat lult Amanda nou over die 10K, die heeft ze toch helemaal niet betaald?!
Jabba the Hut?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef Frasier het volgende:
Ik vindt 't alleen wel walgelijk hoe hij daar zit als een dikke vette koning. Wie denkt ie wel niet dat hij is.
Goed he? ..... dat alleen al vind ik leuk aan Jaapquote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef CARLAK het volgende:
Ik bedoel dit in vegelijk met het idee dat je er ook een Natasia of Brian uit zou kunnen stemmen. Dan is N of B toch een A keuzen en A is een B keuze...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Geen effect?
Brian zijn neukertje kwijt..
Natasia heeft Brian weer voor zichzelf..
5 tegen 2
uuuhhh..help me eens..![]()
Hij is zijn hele leven niet gezien door dat soort vrouwen. Hooguit om uitgelachen te worden..quote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef jacqjacq het volgende:
jaap zijn bodylanguage zegt al genoeg, hij vindt amanda niks
Dat komt omdat hij hersencellen heeft...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
Hij is wel snel klaar met Amandel
Misschien een paar briefjes aan Amanda dat Brian tegen Natasia gezegd heeft dat ze een slet is?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef BBW het volgende:
Maar, het zijn nog 9 dagen voordat de stemming er is, hopelijk nog een flinke ruzie tussen amandel en dr maatjes dat dat ervoor zorgt dat zdngmw eruit gaat
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef agter het volgende:
[..]
Hij is zijn hele leven niet gezien door dat soort vrouwen. Hooguit om uitgelachen te worden..
Nu is Jaap de baas.
Haha
In tegen steliing tot hdnkkk.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
Hij is wel snel klaar met Amandel
straks met zo'n dikke sigaar in zijn mond, achterovergeleund en een bolle buik met bretels lijkt-ie op zo'n maffiabaasquote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef Frasier het volgende:
Ik vindt 't alleen wel walgelijk hoe hij daar zit als een dikke vette koning. Wie denkt ie wel niet dat hij is.
Rotterdammers zijn over het algemeen wel leuk, heeeeel erg directquote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef CARLAK het volgende:
Nou......dat heb ik nou ookquote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik zweer je ... ik kén die gozer ergens van. Kan er maar niet op komen ....
Laat je het ons weten als het kwartje valt?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bol.comquote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bedoelde je soms BOL.COM?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:43 schreef Maanvis het volgende:
Bolll bo bo bo bo bo bo bolllll bol bol bol bol bol bobobobbobobobo bo bol!
Ken zijn achternaam ook (nog) niet...dus googlen lukt niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb hem weleens in Blijdorp gezien geloof ik...of was het nou die reclame van Bol.com...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Loopt Jaap nu in nachtondergoed rond?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:45 schreef My_ het volgende:
Ik val echt elke keer om van het lachen als ik die dikke koe in dat nachtondergoed zie lopen!
"Snoopy"!![]()
Als we hard genoeg proberen denk ik dat de msg wel door te krijgen isquote:Op maandag 26 februari 2007 23:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Misschien een paar briefjes aan Amanda dat Brian tegen Natasia gezegd heeft dat ze een slet is?
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Day het volgende:
Hmmm, Jaap kan 2 dingen doen:
1) als hij echt komt om af te vallen, houdt hij Natasia erin, die zal hem echt wel stimuleren om af te vallen. (iemand van kamp HES immuniteit)
2) als hij komt voor het geld, gooit hij Huub eruit, dat is zijn grootste tegenstander. --> Sylvia immuniteit (Eric gaat echt wel mee)
jaaaaaaaaaaaa ik kan het wetenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Rotterdammers zijn over het algemeen wel leuk, heeeeel erg direct![]()
Je zou eens moeten weten waar ik bij jou allemaal aan twijfel!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heeft deze Jaap wel verstand meegenomen!
Bij jou betwijfel ik zelfs niet dat je meer verstand van verzekeringen hebt?![]()
![]()
Ja ik ook zat al meteen in Direct Wonen te denken en Bol.com maar zijn het beide niet...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Na morgenavond 9 uur is dat helemaal over.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:47 schreef lies1947 het volgende:
helemaal met je eens, wat denkt die gozer wel niet om zich zo betweterig te gedragen, en iedereen is braaf tegen hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |