haha iddquote:
Mag ik dan af ent oe onder jouw veelste korte rokje voelen?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
heeeeeeeeeerlijk, zie ik eindelijk de enige echte broekpaling!!!!!!!! Doe maar snel weer om voordat de rest het ziet!!!!!!!! (en ik voel wel een keer stiekum onder de handoek, goed)
Gastquote:Op maandag 26 februari 2007 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
Fipeau.
Hmm... peuken in deze context komt ietwat raar over...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha idden als je ze goed opbergt weet je zeker dat ze alleen van jou zijn
![]()
tzt ga ik wel weer op zoek naar een man maar ja dat komt wel weer een keer..
nu eerst genieten van mijn peuken![]()
is goed. ik zal niet vertellen dat het stiekem een zwarte joggingbroek van de Piet Kerkhof is en een lelijke slobbertrui.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag ik dan af ent oe onder jouw veelste korte rokje voelen?![]()
haha ja hequote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Hmm... peuken in deze context komt ietwat raar over...
Dat maakt niet uit, via een joggingbroek kan je ook heel goed verschillende lichaam's vormen voelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
is goed. ik zal niet vertellen dat het stiekem een zwarte joggingbroek van de Piet Kerkhof is en een lelijke slobbertrui.
nou Broek, ga ff rukken dan ben je het kwijt.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, via een joggingbroek kan je ook heel goed verschillende lichaam's vormen voelen.![]()
Absoluut.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ja he![]()
oke duidelijk
tzt een man om mijn speeltjes te vervangen.. liefst 1 die goed overweg kan met tong en met de rest van zijn gereedschap![]()
at the moment: gewoon even lekker relax een peukie roken
zo duidelijk![]()
Mijn sigaar?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
![]()
*gaat nu heel erg verlangen naar haar peukie
*
kom maar lenen hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 23:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb al een kindje ik mag niet meer oefenen van jezus
Mag ik jou speeltjes lenen???
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou Broek, ga ff rukken dan ben je het kwijt.
Ga ik ondertussen de oven schoonmaken, er ligt allemaal verbrand plastic in. heel vreemd.
vat m bijnaquote:Op maandag 26 februari 2007 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn sigaar?![]()
Met nadruk op sigaar.![]()
Vat je 'm?![]()
Ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:25 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
vat m bijnadaarvoor ben je iets te ver weg
vat je 'm
?
interessantquote:Op maandag 26 februari 2007 23:24 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Absoluut.
En die man heb je bij deze gevonden.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ja he![]()
oke duidelijk
tzt een man om mijn speeltjes te vervangen.. liefst 1 die goed overweg kan met tong en met de rest van zijn gereedschap![]()
at the moment: gewoon even lekker relax een peukie roken
zo duidelijk![]()
Heb je toevallig zo'n trillend badeendje??? Die lijkt me super! Ik durf hem alleen niet te kopen omdat ik hier een kleintje rond heb lopen die er dna ook vast mee wil spelen! (en dan bedoel ik echt spelen en dan gaat ie misschien stuk).quote:Op maandag 26 februari 2007 23:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kom maar lenen hoorwelke van de 3 wil je
![]()
![]()
haha goed hequote:Op maandag 26 februari 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
Maaaaaaaaaaike lees mijn laatste post op pagina 2 eens. IK WIL OOK SPEELTJES.
dat was telepathie
Is dat niet eens genoeg?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:25 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
interessantmaar weet ze weinig over je alleen dat je man bent
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je toevallig zo'n trillend badeendje??? Die lijkt me super! Ik durf hem alleen niet te kopen omdat ik hier een kleintje rond heb lopen die er dna ook vast mee wil spelen! (en dan bedoel ik echt spelen en dan gaat ie misschien stuk).
trillend badeendje staat nog op mijn verlanglijstjequote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je toevallig zo'n trillend badeendje??? Die lijkt me super! Ik durf hem alleen niet te kopen omdat ik hier een kleintje rond heb lopen die er dna ook vast mee wil spelen! (en dan bedoel ik echt spelen en dan gaat ie misschien stuk).
ja ik heb er ook geen zin in maar moet het wel doen want als het hard wordt is er helemaal geen beginnen meer aan!!!!!!!!!!quote:
Tezz is weer thuis en 't rokershok komt weer op gang met praatjes die ik graag volg.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kom maar lenen hoorwelke van de 3 wil je
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ik heb er ook geen zin in maar moet het wel doen want als het hard wordt is er helemaal geen beginnen meer aan!!!!!!!!!!
en dan bedoel ik het plastic onderin de oven
nou hoe mannelijk je bent is wel belangrijk als je wil neukenquote:
ig rauge niedquote:Op maandag 26 februari 2007 23:28 schreef Tyler..Durden het volgende:
Heeft iemand zin om simultaan met mij een peuk aan te steken?
Ik druk hem net uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:28 schreef Tyler..Durden het volgende:
Heeft iemand zin om simultaan met mij een peuk aan te steken?
eitje valt af.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha goed he![]()
![]()
Heb een eitje een normale en een super de luxe.. welke wil je lenenalle3 mag ook maar dan mag je ze niet te lang lenen
![]()
Enorrrrrrrm.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nou hoe mannelijk je bent is wel belangrijk als je wil neuken*sorry ben echt in een droge bui vanavond
*
dat word zo toch even voelen aan je eigen gereedschapquote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tezz is weer thuis en 't rokershok komt weer op gang met praatjes die ik graag volg.![]()
![]()
Bob is je man?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
eitje valt af.
Het gaat mij verder niet om de maat maar om de hoeveelheid trillingen per seconde. Dus stuur er maar eentje op zou ik zeggen!
We kunnen ook ruilen, krijg jij mijn BOB.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat word zo toch even voelen aan je eigen gereedschap![]()
Veel plezierquote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef maaike1987 het volgende:
maar mensen niet te gek doen zonder mij... want ik ga even lekker... peukie roken![]()
De oude puddingbuks.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat word zo toch even voelen aan je eigen gereedschap![]()
ja het is wel erg he. Ik praat toch echt ook wel eens over serieuze dingen heur.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tezz is weer thuis en 't rokershok komt weer op gang met praatjes die ik graag volg.![]()
![]()
WIE HEM HET EERST OP HEEFT!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:30 schreef oranjekoek het volgende:
123! NU!
Neeeeeeeeeeeee Bob is mijn Battery Operated Boyfriend!quote:
Dan hoeft nu niet hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja het is wel erg he. Ik praat toch echt ook wel eens over serieuze dingen heur.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee Bob is mijn Battery Operated Boyfriend!
Doe 'ie ook de was, en kan hij koken?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee ik wil eigenlijk naar bed. Maar dan laat ik jou vast achter met een complex, kan ik natuurlijk ook niet maken he. Misschien heb je een BOG???quote:
"180 cc, motherfucka."quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
alsjeblieft niet! Niemand komt aan mijn was en er is al helemaal niemand op de wereld die beter kan koken dan ik!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe 'ie ook de was, en kan hij koken?![]()
![]()
Nop.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee ik wil eigenlijk naar bed. Maar dan laat ik jou vast achter met een complex, kan ik natuurlijk ook niet maken he. Misschien heb je een BOG???
Panty Peter??quote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
aaah peter
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
alsjeblieft niet! Niemand komt aan mijn was en er is al helemaal niemand op de wereld die beter kan koken dan ik!!!!
Tezz!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nop.
Maar ik ken een veul leuker iemand dan een BOG.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ze moeten hier een afzuigkap neerpompen, instant kanker hiero.
deel je diepste gevoelens met ons Pezu. Waar wil je over praten?quote:
de teloorgang van hoeksjequote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
deel je diepste gevoelens met ons Pezu. Waar wil je over praten?
Sorry.quote:
nee, heb geen zin in een "vakantie"quote:Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ga Joegoslaven meppen ovzow.![]()
i tpught i saw a puttycayquote:
ik wil er ook wel over praten. Moeten we eigenlijk een nieuwe reeks openen.quote:
joo, homie, neem er nog eins op onschquote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ja, ik heb genoeg van jullie. Rolllllaatoorrrr!
Deze is voor al mijn mokkels wereldwijd. Peace.
proficiat jongen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Maar zij is zo lief, leuk en mooi, en dat ben jij ook toevallig, maar ik ken haar in hut egt en zu is wel enns in myn kam3r guweest en ick in diej van haar.![]()
En we hebben al is geknuffelt.![]()
toen er minder geneukt werdquote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik wil er ook wel over praten. Moeten we eigenlijk een nieuwe reeks openen.
Waar is het mis gegaan?
Ach, kanker. Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
joo, homie, neem er nog eins op onsch
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
proficiat jongen.
Hou vast hou vast!
Knuffelen is goed!
ga jij voor mij koken, mag je daarna mijn speeltjes gebruiken..dealquote:Op maandag 26 februari 2007 23:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
alsjeblieft niet! Niemand komt aan mijn was en er is al helemaal niemand op de wereld die beter kan koken dan ik!!!!
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ach, kanker. Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.[afbeelding]
w8 ff, even een biertje erbij pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |