Dan hebben we eric nog,maar ik heb een idee dat hij (nog) niet Huub weg wilquote:Op maandag 26 februari 2007 22:01 schreef Cinply-the-best het volgende:
Spel-technisch gezien, zou hij best wel een syl immuniteit kunnen geven.......En dan met z'n allen huub eruit stemmen. Denk dat iedereen dan wel mee gaat!![]()
Hij moet natuurlijk niet gaan ass diven nu.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
Gatver nu gaat Huub natasia aanhalen als iemand die het zwaar heeft.![]()
Waarom? huub is nog wel het kijkcijferkanon.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:01 schreef marky het volgende:
Volgens mij zal hij wel de opdracht mee hebben om Huub of Syl immuniteit te geven.
ja tuurlijk dat staat allemaal al weer vast...staat in het scriptquote:Op maandag 26 februari 2007 22:01 schreef marky het volgende:
Volgens mij zal hij wel de opdracht mee hebben om Huub of Syl immuniteit te geven.
dat zal wel want brian en natas mogen er uiteraard npg niet uit, ik hoop nog steeds dat de stem naar brian of natas gaatquote:Op maandag 26 februari 2007 22:01 schreef marky het volgende:
Als je een duidelijk antwoord van ze wil dan kun je helaas lang wachten.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:00 schreef Inukshuk het volgende:
@ DGK-Redactie
Ik weet het dat het fijn is dat iedereen over het koffie gooien incident heen is, nu met Jaap in the house, maar In de vorige COS heb ik nog een wedervraag gesteld, Zal hem hier even beknopt herhalen;
Ik heb die regels die jullie online hebben staan ook gelezen, maar hier staat niets over lichamelijk geweld, wat nu wel en wat nu niet een waarschuwing of verplichte exit is. Hebben jullie nog andere regels die jullie hanteren, of bedenken jullie die regels per 'ongelukje' wat voorvalt?
Ik denk dat het niet uitmaakt wie hij kiest. Dat weet de redactie ook wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:02 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
dat zal wel want brian en natas mogen er uiteraard npg niet uit, ik hoop nog steeds dat de stem naar brian of natas gaat
Mwoa daar ben ik niet zo zeker van.. Jaap lijkt me ook wel aardig bijdehand.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:02 schreef CartWOman het volgende:
Huub pakt 'm wel in, gaat goed.
Ik verbaas me iedere dag weer hierquote:Op maandag 26 februari 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en wat is Brian trouwens hetero he!
Ummmhhuuuhhhuuuquote:Op maandag 26 februari 2007 22:03 schreef waldorfsalad het volgende:
Amandel: 'Ik wou stoppen met roken, juist omdat ik hier binnen zit ben ik meer gaan roken'
Jaap: 'Da's dom' (de spijker op zijn kop)
Precies wanneer ze Amanda eruit haddden gestuurd was het heel erg vervelend voor Natasia of Brian afgelopen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dat is dus precies waarom ze er nog is![]()
Amandraak in een uur gpwndquote:Op maandag 26 februari 2007 22:03 schreef waldorfsalad het volgende:
Amandel: 'Ik wou stoppen met roken, juist omdat ik hier binnen zit ben ik meer gaan roken'
Jaap: 'Da's dom' (de spijker op zijn kop)
Ja, en daarom vind ik hem ook best wel sterk.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:04 schreef cindy10 het volgende:
valt het verder niemand op dat jaap een vat vol ellende bij zich heeft?
kolere wat een verhalen zeg....
Uiteraard zijn er regels. Maar er zijn altijd gevallen waarvan je denkt : "Tja..." dat is lastig. Het is af en toe net het echte leven.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:00 schreef Inukshuk het volgende:
@ DGK-Redactie
Ik weet het dat het fijn is dat iedereen over het koffie gooien incident heen is, nu met Jaap in the house, maar In de vorige COS heb ik nog een wedervraag gesteld, Zal hem hier even beknopt herhalen;
Ik heb die regels die jullie online hebben staan ook gelezen, maar hier staat niets over lichamelijk geweld, wat nu wel en wat nu niet een waarschuwing of verplichte exit is. Hebben jullie nog andere regels die jullie hanteren, of bedenken jullie die regels per 'ongelukje' wat voorvalt?
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef vzzzzzbx het volgende:
ha! natas kijkt vies en boos. ik dacht al dat hij haar bedoelde!
jaap gaat natas wegwerken. de trend is gezet
Jaap heeft gelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:04 schreef itsme het volgende:
Natasia is altijd heel stil
Wat kijk je vies en boos naar me zegt Jaap.
O huub gaat voor N opkomen![]()
dat wordt ook aangeraden,.. maar dan wel in kleine portiesquote:Op maandag 26 februari 2007 21:58 schreef agter het volgende:
Hij eet maar 6 x per dag als ie op dieet is...
kan je in iedere sportschool krijgen,.. is gewoon voor wat extra eiwitten, dronk het ook altijd tijdens de fitness.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:59 schreef Miraaa het volgende:
Ik weet het dieet van Jaap al( aminiozuren zeg al geoeg
)
Euh okquote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Laten we eten dat als hij slaapwandeld dat hij Natasia op eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |