Wilde ik net zeggenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef Taurus het volgende:
Hij mag Huub niet. Hij doet kattig tegen Huub, hij heeft niet bepaald zelfspot volgens mij![]()
En dat is dus precies waarom Amanda vandaag niet naar huis is. Zaak voor Huub dus om voor de volgende stemmingsronde nogmaals fysiek geweld bij Amanda te BEWERKSTELLGENquote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
maar als amanda die andere 2 steunt schieten we nog niks op. moeten we toch hopen op een gedwongen vertrek voor amanda
Dan geeft hij Sylvia dus immuniteit en is het bye bye Huub...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef Taurus het volgende:
Hij mag Huub niet. Hij doet kattig tegen Huub, hij heeft niet bepaald zelfspot volgens mij![]()
Rotterdammer hè...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik erger me trouwens nu al aan het accent van Jaap.
Ik vind het wel gezellig klinken. Is weer eens wat anders dan een Natasia, Amanda of Brian.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
denk ik niet. die kunnen het misschien best vinden. jaap laat zich alleen niet overdonderen door huub.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef Taurus het volgende:
Preciesquote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt positef te zijn als hij iemand immuniteit geeft, maar hgetr is dus negatief. Want het maatje van die persoon kan er dan uitvliegen. Dus hij moet immuniteit geven aan het maatje van de persoon waar hij de grootste hekel heeft.
Daar word ik ook niet vrolijk van inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2007 21:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig klinken. Is weer eens wat anders dan een Natasia, Amanda of Brian.![]()
Precies ! ..... en daarom is het belangrijk dat Eric in team HES blijft zitten. En volgens mij hebben ze dat net in alle gauwigheid besproken met z'n drietjesquote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt positef te zijn als hij iemand immuniteit geeft, maar hgetr is dus negatief. Want het maatje van die persoon kan er dan uitvliegen. Dus hij moet immuniteit geven aan het maatje van de persoon waar hij de grootste hekel heeft.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
ik ook nietquote:Op maandag 26 februari 2007 21:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vertrouw Eric helemaal niet.
Ja heerlijkquote:
Mooie manier om huub weg te krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan geeft hij Sylvia dus immuniteit en is het bye bye Huub...
Pleaaase laat dat Brian zijn.... maar dan heb je Amanda nog.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Jaap maakt totzover een goede indruk, ben blij dat er wat meer inhoud is toegevoegd.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:51 schreef agter het volgende:
Jaap is wel een aards type. Lekker nuchter. Heerlijk.
Denk dat dit wel heel erg okay wordt!!!!!
Volgens mij beseft hij dat wel. Hij zei zelf toch ook zo iets?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt positef te zijn als hij iemand immuniteit geeft, maar het is dus negatief. Want het maatje van die persoon kan er dan uitvliegen. Dus hij moet immuniteit geven aan het maatje van de persoon waar hij de grootste hekel heeft.
Hij klinkt een beetje als Raymond van Barneveld.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig klinken. Is weer eens wat anders dan een Natasia, Amanda of Brian.![]()
Eric en Amanda krijgen toch een sleutelrol, bij resp. keuze voor Sylvia en Brian.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
wat is ermee dan? ..... Ik hoor niks bijzondersquote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Erik is er nog. Die kijkt wel uit hoor, als Amanda er om een of andere reden uit ligt heeft hij niemand meer, hij heeft Huub wel nodig, ook voor 't plezier.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
rotterdamsquote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
wat is ermee dan? ..... Ik hoor niks bijzonders
Ik niet ik heb me al genoeg geergerd aan dat stomme Amsterdams, het is heerlijk om eens een Rotterdammer te horenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat de redactie een enorme misser heeft gemaakt !!!![]()
![]()
![]()
De brief over de immuniteit had pas over een dag of 2 moeten komen, dan had hij meteen de ratten kunnen ontmaskeren die hem geen kans wilden geven
Nu doet iedereen aardig tegen hem omdat ze iets van hem nodig hebben
Echt een gemiste kans dit![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
wat is ermee dan? ..... Ik hoor niks bijzonders
Huub en Natasja willen ze niet kwijt natuurlijk, die 2 samen verzorgen 95% van de tv uitzendingen...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef waldorfsalad het volgende:
Brian: Je had het over je lichaam. dat je jezelf niet moet laten verkankeren...
met dat walgelijke zalvende stemmetje van hem...
Maar Ray komt uit Den Haag en deze jongen niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij klinkt een beetje als Raymond van Barneveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |