nee want natasia stemt dan niet tegen amanda en vice versaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij moet Brian immuniteit geven dan kan iedereen Natasia of Amanda eruit stemmen !!! En is Brian er niet om het tegen te houden
Als hij Brian kiest, krijgt Amanda een sleutelrol.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:46 schreef Danny het volgende:
ok, als hij Brian kiest ligt natasia eruit.
Kiest hij Syl is het exit huub.
De rest is niet boeiend. Amanda of Natasia kiezen haalt niets uit en levert niets op.
maar als amanda die andere 2 steunt schieten we nog niks op. moeten we toch hopen op een gedwongen vertrek voor amandaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:47 schreef raggende_annie het volgende:
eric huub en syl gaan nu samen dus daar gaat er nooit een van de villa uit
Ok dit lees ik dus;quote:Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Dan vliegt Amanda er zeker uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij moet Brian immuniteit geven dan kan iedereen Natasia of Amanda eruit stemmen !!! En is Brian er niet om het tegen te houden
Dat zou ook zo maar kunnen ja. Die vieze nicht vertrouw ik sowieso niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef farceman het volgende:
Dit kan wel eens het einde van Huub of Sylvia worden.....
Idd. Het wordt Natasia want Amanda stemt Brian niet uit!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:46 schreef Borga het volgende:
zdngmw of hdnkkk
Dat van Amanda was wat zwak... Maar dit is een mooie actie! En een eerlijke kans voor dat "jochie"!!quote:
Leuk bedacht die immuniteit!quote:
Amanda is door iedereen te beïnvloeden!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:47 schreef itsme het volgende:
[..]
nee want natasia stemt dan niet tegen amanda en vice versa
Alsof hij dat niet doorziet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Slijmen dus Natas' van Brian: hardcore slijmen!
Of Huub kies cq Natas kiestquote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als hij Brian kiest, krijgt Amanda een sleutelrol.
Als hij Sylvia kiest, krijgt Eric de sleutelrol.
dat denk ik ook... leuke actie hoor daar niet van, brengt weer wat roddel en actie in de tentquote:Op maandag 26 februari 2007 21:50 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat dit niet veel uitmaakt.
De groepjes bestaan uit 3 mensen.
Als Brian eruit is, volgt Natasia vanzelf. Die heeft dan geen ruggesteun meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:49 schreef Missy_1974 het volgende:
oh aub eerst brian eruit en dan natas, pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Alleen dat hete koffie gooien van Amanda kwam een beetje slecht uit, nietwaarquote:
echt niet arogantquote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef waldorfsalad het volgende:
Braindead vindt zichzelf een sterke speler...
Ik vertrouw Eric helemaal niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:50 schreef bitwizard het volgende:
[..]
dat denk ik ook... leuke actie hoor daar niet van, brengt weer wat roddel en actie in de tent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |