abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 maart 2007 @ 14:11:02 #101
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_47189642
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:02 schreef Erasmusch het volgende:
Weer met n dramatische uitsupport hoorde ik?
Weinig mensen wouden nog gebruik maken van de buscombi. Voor zover ik gehoord heb, kwamen er een aantal klachten binnen van andere clubs over kleinschalig wangedrag. En dat kleine groepje mensen verpest het dan ook voor de goedwillende rest.

Dan maar een autocombi proberen..
quote:
Autocombi bij GA Eagles
door Ingrid Willems


DEVENTER - GA Eagles gaat voor de uitwedstrijden tegen FCOmniworld op 30 maart en tegen Fortuna Sittard op 13 april mogelijk gebruik maken van een verplichte autocombi.
Dat betekent dat supporters via de club een zogenoemd omwisselbiljet kunnen verkrijgen dat ze op een vastgesteld tijdstip kunnen afhalen aan de rand van de stad waar de club speelt. Meestal gaat het daarbij om parkeerplaatsen langs de snelweg of carpoolplaatsen, een lokatie ook die niet met het openbaar vervoer te bereiken is. De afhaaltijdstippen zijn zodanig dat het supporters onmogelijk wordt gemaakt nog door de stad te trekken.

Aanleiding voor de club om over te gaan tot de autocombi is het feit dat supporters van GA Eagles massaal hebben aangegeven geen gebruik meer te willen maken van de verplichte buscombi. Een reis in de bus vinden ze volgens perswoordvoerder Richard Thannhauser veel te beperkend. ,,Ze mogen niet roken, niet drinken en ze hebben geen bewegingsvrijheid. In de auto voelen ze zich vrijer.''

Een verplichte combi betekent dat de gemeente waar de uitspelende ploeg op bezoek komt geen supporters wil toelaten die vrij reizen. Dit om eventuele onlusten te voorkomen.

,,We deden het altijd met de bus, maar daar is dus geen belangstelling meer voor. Via de verplichte autocombi willen we proberen toch weer supporters naar uitwedstrijden te krijgen'', aldus Thannhauser. ,,Ook al rijden ze zelf, ze zijn gebonden aan het afhaaladres.''

GAEagles heeft de afgelopen weken overigens al tevergeefs geprobeerd een autocombi te regelen voor de uitwedstrijden tegen TOP Oss en RBC Roosendaal. De plannen stuitten op onoverkomelijke weerstand van de lokale overheden. Inmiddels heeft de club wel een akkoord bereikt met FC Omniworld en Fortuna Sittard. Thannhauser: ,,We moeten nog even afwachten welke status de wedstrijden krijgen. Als het gaat om de zogenoemde A-status is er niets aan de hand en kunnen supporters vrij reizen. Mocht het een B-wedstrijd worden dan zullen we de verplichte autocombi inzetten.'

GA Eagles maakt medio maart de details voor de eerste autocombi bekend. Inmiddels zijn besprekingen met MVV begonnen voor een autocombi op 20 april.
pi_47215519
Veel clubs misbruiken de buscombi. Ze verzinnen zelf deze regeling om zo geen problemen te hebben van GAE supporters. Terwijl de burgemeester en politie dit moeten beslissen. Dit was ook het geval bij RBC. Een supporter kwam hier achter en toen moest het wel een autocombi worden. GAE gaat hier nu ook bij andere wedstrijden opletten. Toevallig moet de club zelf sindskort de bussen regelen.
pi_47217610
Het is in ieder geval dikke drama, simpel en gezellig naar een uitwedstrijd gaan is er niet bij.
That's all folks!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:18:37 #104
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_47218692
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is in ieder geval dikke drama, simpel en gezellig naar een uitwedstrijd gaan is er niet bij.
Daar hebben ze het ook wel een beetje zelf naar gemaakt hoor. Denk aan de wedstrijden Den Bosch uit en Dordrecht uit.. Dat liep toen ook heel erg uit de hand.
Let's go fucking Mental.
pi_47221306
Klopt, ik vind het zo jammer voor de goedwillenden. Daar doel ik met name op.
That's all folks!
pi_47221339
De shirt keuze voor volgend seizoen is bekend:

"Uit-tenue 2007/2008 wordt de Burgundy Sky uitvoering
De supporters van Go Ahead Eagles hebben deze week mogen stemmen op een nieuw uittenue. De clubleiding hoopte dat enkele honderden mensen zouden meedoen aan deze poll, zodat we een goed inzicht zouden krijgen in de voorkeur van onze achterban. Aangenaam verrast waren we door de grote belangstelling. Mede door aandacht voor deze actie in de media en op populaire voetbalsites werd er massaal gestemd, zo’n 2500 personen gaven hun mening. De drukte groeide zo explosief dat de poll crashte, waardoor we de stemming voortijdig moesten staken. Op zich geen probleem, want we hadden vooral door toedoen van onze vaste internetbezoekers al een goed beeld gekregen van de voorkeur van onze supporters. In overgrote meerderheid werd gekozen voor optie twee, burgundy sky, die iets meer dan 45 procent van de stemmen kreeg. Als tweede eindigde het bruine tenue, ruim 30 procent en voor het paarse tenue kozen ongeveer 23 procent van de bezoekers.

De duidelijke uitslag van deze tussenstand (tot vrij kort voor het moment van de crash) is voor de leiding van Go Ahead Eagles reden geweest om de mening van de overgrote meerderheid te volgen en te kiezen voor het burgyundy sky tenue. Gezien het succes van de poll hebben we besloten om de supporters in de toekomst vaker te betrekken bij het maken van keuzes. Wel zullen wij met onze webmasters gaan zoeken naar een manier om bijvoorbeeld alleen seizoenkaarthouders (en clubcardhouders) de mogelijkheid te geven om te stemmen, waardoor we een zuiverder beeld krijgen. "

van ga-eagles.nl

pi_47221748
Een goede oplossing wel.
That's all folks!
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:54:02 #108
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47301886
Morgen naar de Eagles heen.

Kijken wat het is
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_47304996
Hoe kom jij in Deventer verzeild? Ik ben er morgen ook weer bij natuurlijk. Gilissen is er helaas niet bij morgen door een schorsing. Basisplaats voor Wissink dan lijkt me, of misschien Bakker wel.
That's all folks!
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:14:55 #110
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47306986
Gewoon een keer kijken nu kan het nog makkelijk ze spelen nu nog jupiler league
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:11:46 #111
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_47320052
Volgend jaar niet meer denk je?
pi_47320233
Ga jij daar wel van uit dan?
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:30:21 #113
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_47320801
Sowieso nog wel 3 jaar GG. Is ook niets mis mee.
pi_47321244
Ligt eraan hoeveel man er deze zomer vertrekken.
pi_47322285
Morgen geen GAE voor mij, kan amper tot niet lopen. (opgerekte kniebanden) Als iemand dichtbij zou wonen dan kon die persoon m'n SCC wel lenen.
That's all folks!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:30:26 #116
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_47353611
Let's go fucking Mental.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:00:33 #117
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47354686
Was zeker niet best. Maar Go Ahead had zeker een punt verdiend misschien wel meer maarja als je zelf de kansen niet afmaakt. VVV heeft zo ongeveer 1 kans gehad direct een goal.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_47357238
Was het weer zo ver, dat weinig kans en goal verhaal van de tegenstander ken ik nu wel...
That's all folks!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 07:24:32 #119
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_47360655
Toch zullen wij nooit die andere ploeg zijn, die laf afwacht en de punten steelt. Gelukkig niet.
pi_47506316
Uit de VI:

"Sommige gasten brengen een cadeautje mee. Marc Overmars overhandigt een shirt van Go Ahead Eagles aan Rob Jansen en John van Ringelenstein, respectievelijk technisch adviseur en commissaris van ADO Den Haag. Welkom in de Jupiler League staat erop."

.
pi_47507168
Als iemand van de vaste club hier vrijdag zin heeft om met mijn SCC naar GAE te gaan dan hoor ik het graag. Ik ben zelf nog niet goed genoeg ter been om te gaan. (verrekte knieband)
That's all folks!
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:08:43 #122
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47507449
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:15 schreef eagle75 het volgende:
Veel clubs misbruiken de buscombi. Ze verzinnen zelf deze regeling om zo geen problemen te hebben van GAE supporters. Terwijl de burgemeester en politie dit moeten beslissen. Dit was ook het geval bij RBC. Een supporter kwam hier achter en toen moest het wel een autocombi worden. GAE gaat hier nu ook bij andere wedstrijden opletten. Toevallig moet de club zelf sindskort de bussen regelen.
Lees het nu pas vandaar nu mijn reactie pas.

De buscombi wordt idd te makkelijk opgelegd alleen het gedrag van de Eagles supporters dit seizoen is verre van netjes natuurlijk dit seizoen dus kan het ergens wel begrijpen dat ze ze opleggen, hebben wij de laatste jaren ook teveel last van gehad.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_47507656
En dat zal de komende jaren ook niet minder worden, zeker nu de pigs de alleenmacht weer in handen hebben.
pi_47513773
Er staat iets over Bosvelt in de Sportweek?
pi_47521994
Klopt, een groot interview. Nog niet gelezen overigens.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')