Die heeft toch een baby van een paar maandenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat is die hoer van temptation island ofzo..echt een teringhoer
Maar het was haar wel...golddigging kutsnolletje is het.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
Die heeft toch een baby van een paar maanden
hij is er alquote:Op maandag 26 februari 2007 21:18 schreef Brici het volgende:
Ik kan niets zien
komt die jaap ook nog???
en jij houdt niet van vrouwen, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 21:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat is die hoer van temptation island ofzo..echt een teringhoer
Knoeien is te vaag, als Huub koffie naar A-del had gegooid (zoals zij vanmorgen naar hem deed), dan was ie ook exit geweest. Gewoon volgens jullie regels.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
En als Huub nou met z'n koffie had geknoeid richting amanda?
Yep, en het is nr 581 toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:19 schreef tipsch het volgende:
hallo, lopen er 2?
Die is gek. Heeft er net een baby uitgeperstquote:Op maandag 26 februari 2007 21:19 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Als John de Mol echt had willen scoren had ie dat lekkere wijf er in laten gaan!!!!!!!!!
2 Meter lang en schoenmaat 50.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:20 schreef Tissik het volgende:
Wow, die Jaap is niet alleen groot in gewicht en breedte, maar ook in lengte! Jaap is een echte reus!!!!!
ik hou ontzettend veel van vrouwen, maar niet van hoeren, vrouwen die zichzelf verlagen tot het zijn van simpele sletjes, die niet met hun hersens denken maar met hun clit.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:19 schreef 2live het volgende:
[..]
en jij houdt niet van vrouwen, dat is wel duidelijk![]()
Deze, alleen moet de TT even aangepast worden naar 581.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:20 schreef Cungy het volgende:
welke topic is het nu dan?
er lopen nu 2
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:21 schreef Miraaa het volgende:
Valt op je tegenstander gaan zitten ook onder fysiek geweld ????![]()
Inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2007 21:21 schreef akveor het volgende:
Yummie ik wil Melissa ook terug...weg met Jaap...lol
http://goudenkooi.vindjeviahier.nl/quote:Op maandag 26 februari 2007 21:19 schreef cityofdelusion het volgende:
heeft iemand ook goede streams? mijne zijn kut
Boeiend, ik zit in dit topic. Dus openlaten.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:21 schreef n1ek het volgende:
dit topic was later..
Een hete pan olie is ook goed hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
mag jaap nu ook nog 1 drankje gooien ??
Die blonde snol was Melissa van Tropical Island......of zo......iets in die richting.....vorig jaar op Veronicaquote:
Daar is Huub het zelf niet echt mee eens. Hij zat te balen dat hij "dat lelijke pak" aan moest.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:22 schreef Lieve het volgende:
Mooi pak van Huub! Staat goed! Hij ziet er goed uit.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:22 schreef Sug4r het volgende:
Huub en Brian hadden liever die twee andere Jaapen![]()
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Poe hey, ze zijn niet echt geinteresseerd in Jaap.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef Sug4r het volgende:
Mijn doel is een Huub af te vallen zegt hij![]()
![]()
Paradise Hotel ja.....quote:Op maandag 26 februari 2007 21:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Die blonde snol was Melissa van Tropical Island......of zo......iets in die richting.....vorig jaar op Veronica![]()
Dat zal inderdaad wel ja. En dan maar snel de aandacht vestigen op de nieuwe bewoner.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
het lijkt er wel op of zitten massaal te rukken als ze onder de douche staat.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef pullup het volgende:
Jaap: Mijn doel is een Huub af te vallen![]()
ik zou zeggen. open een topic. uispraken van jaapquote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef Dogga het volgende:
Jaap: Mijn doel is om 1 huub af te vallen
Ik had hem allang zelf gegoogledquote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef Cyan het volgende:
http://www.drijfzand.com/series/paradise.html
Zo voor alle mannen die nog even op Melissa willen geilen uit Paradise Hotel ...
sneller abonnementje kopen?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef tipsch het volgende:
wat een kutbuffers
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net zo'n goed voorgevoel als bij Eric.
![]()
Geen zin in maar bedanktquote:Op maandag 26 februari 2007 21:25 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
[..]
ik zou zeggen. open een topic. uispraken van jaap
Ja maar niet iedereen heeft 3 hersencellenquote:
Jij zegt het ik denk het.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:25 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
[..]
ik zou zeggen. open een topic. uispraken van jaap
Hij heeft best een lief gezicht .....quote:Op maandag 26 februari 2007 21:25 schreef itsme het volgende:
Jaap lijkt mij ook wel oke. Ben bang dat hij alleen te lief is.
Ja eindelijk eens geen Amsterdammerquote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
sympathieke verschijning wel die Jaap ...
OOOOOH?.... ROTTERDAMMER ????
te gek ..
Vind ik ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef de_kolonel het volgende:
Rare gast, die nieuwe..............
Eensch...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
Ik vind hem tot nu toe een coole vent.
En zit niet goed in zijn weldoorvoedde lijf.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:25 schreef schatje het volgende:
Hij is te aardig.
Ja he!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hij heeft best een lief gezicht .....
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natas denkt: Hee, afvallen is mijn DING !!! WHAT NOU !!
.... grijns ... ik denk dat ik al een beetje voor Jaap ben eigenlijkquote:Op maandag 26 februari 2007 21:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja eindelijk eens geen Amsterdammer![]()
Speldeprikjesquote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef itsme het volgende:
Huub zoekt al naar zijn zwakke plek
Vandaar dat ik het zo'n vreemde kerel vindquote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
sympathieke verschijning wel die Jaap ...
OOOOOH?.... ROTTERDAMMER ????
te gek ..
hahahahahaha (speciaal voor Annie)quote:
Wat denk je er zelf van?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Copycat, is deze gozer een beetje jouw type?
Hoeren zijn doorgaans vrouwen die mannen geld afhandig maken doordat die met hun lul denken...vraag me af wie er simpeler is danquote:Op maandag 26 februari 2007 21:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik hou ontzettend veel van vrouwen, maar niet van hoeren, vrouwen die zichzelf verlagen tot het zijn van simpele sletjes, die niet met hun hersens denken maar met hun clit.
Echte vrouwen zijn sexy en slim.
Die Melissa is gewoon een hoer.
Blijkbaar staat zoiets dus in het contract.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef raggende_annie het volgende:
sow. die jaap zegt ff iets. een jaar nadat ik hier weg ben ben ik vrij.
zou dat beteken dat alles wat ze verdienen, met behulp van hun bekendheid van dgk, ze in moeten leveren???
Hij is in ieder geval wel een rotterdammerquote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef Dlocks het volgende:
Is Jaap homo?
Geniale cap!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
Natasia is dolblij met de nieuwe bewoner:
[afbeelding]
Je weet niet wat je zegt! Je hebt Paradise Hotel duidelijk niet gezienquote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef heracles het volgende:
Die blonde moest blijven.Ik wilde wel eens weten wat dat voor Amanda en Brian had betekent
Hij valt op brunettes.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef Dlocks het volgende:
Is Jaap homo?
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
Natasia is dolblij met de nieuwe bewoner:
[afbeelding]
Ze is eigenlijk de hele dag al heel erg rustig. Misschien met jaartje ouder ook wat wijzer geworden?quote:
Geen idee.. maatje kleiner maar doen?quote:
Heir heir!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel ja. En dan maar snel de aandacht vestigen op de nieuwe bewoner.
Als we allemaal zo simpel zijn als Amanda. En het feit dat ze vragen of Huub er volgens ons ook uit had gemoeten als hij het had gedaan, zegt al dat het om de bewoner ging dat ze mag blijven. De regels gelden niet voor alle bewoners. Dat is nu duidelijk geworden en hebben ze door die vraag min of meer toegegeven.
Nog steeds in shock nadat ze gisteren eindelijk de waarheid hoorde.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:28 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk de hele dag al heel erg rustig. Misschien met jaartje ouder ook wat wijzer geworden?
je hebt gewoon nog contractuele verplichtingen net als bij Big Brotherquote:Op maandag 26 februari 2007 21:28 schreef raggende_annie het volgende:
sow. die jaap zegt ff iets. een jaar nadat ik hier weg ben ben ik vrij.
zou dat beteken dat alles wat ze verdienen, met behulp van hun bekendheid van dgk, ze in moeten leveren???
ze gaan niet zo goed hequote:
Maak daar maar een mud maatjes van!.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:28 schreef Maanvis het volgende:
Geen idee.. maatje kleiner maar doen?
Het zal ook nietquote:Op maandag 26 februari 2007 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Amanda weet wie het is.
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:29 schreef tutjehola het volgende:
En ik vind het kut met peren. ZO leuk is die Jaap niet, er wordt over gedaan alsof er weet ik wat niet gaat gebeuren, en intussen zit die koffiegooier te lachen
irritant hequote:Op maandag 26 februari 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
Wat zijn Huub en Brian gebroederlijk?
ik wil er wel even wat oude berichtjes van je bijpakken.quote:
bij mij vanavond prima.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik wil er wel even wat oude berichtjes van je bijpakken.
nou ja gewoon gewoon gewoonquote:Op maandag 26 februari 2007 21:30 schreef n1ek het volgende:
[..]
je hebt gewoon nog contractuele verplichtingen net als bij Big Brother
Scan, blijf je bezig. Deal with it.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Okee, Jaap hebben we nu wel gehad. Kunnen we het nu weer hebben over het feit dat er iemand in het huis zit die er volgens de regels niet meer had mogen zitten. Want dat we nu enkel over jaap kletsen is precies wat ze willen natuurlijk. Even iedereen de mond snoeren met een nieuwe bewoner. Ze hebben het niet voor niets om kwart voor 9 gepland.
ja hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Okee, Jaap hebben we nu wel gehad. Kunnen we het nu weer hebben over het feit dat er iemand in het huis zit die er volgens de regels niet meer had mogen zitten. Want dat we nu enkel over jaap kletsen is precies wat ze willen natuurlijk. Even iedereen de mond snoeren met een nieuwe bewoner. Ze hebben het niet voor niets om kwart voor 9 gepland.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja eindelijk eens geen Amsterdammer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |