Jank niet zoquote:Op maandag 26 februari 2007 20:55 schreef Mathijz het volgende:
Duurde wel lang zeg, was zelf al begonnen met een nieuw topic aanmaken![]()
Ja eergister voor het laatstequote:Op maandag 26 februari 2007 20:55 schreef no1uknow het volgende:
Dus Ivo, al geneukt?
Wij en ik, samenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:55 schreef C2C het volgende:
ivo, je weet!
Ja kut man, ze had wat beters te doen. Iets met familie enzo, maar eergister was wel het fijnste wat ik had beleefd.quote:
Ja ach, elke dag door de zelfde oraal is ook niet altijd wat toch?quote:
quote:
Ja da's waar. Maar ik ben er ook nog altijd héquote:Op maandag 26 februari 2007 20:57 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja ach, elke dag door de zelfde oraal is ook niet altijd wat toch?
Ha ik zag laatste dikke puch met een metrakit uitlaat kenker stylow was dat.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:57 schreef no1uknow het volgende:
Whehe pwned ivo
Weetje wat ik vandaag trouwens zag, een gast op een puch die zn stuur fucking laag had, of zn zadel facking hoog, hij zat met zn knieen bij zn handvaten enzo
hoef je aan no1pwnd niette vragenm.. blijft maagd zn leven lang.. en nu al seksueel gefrustreedrd..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:55 schreef no1uknow het volgende:
Dus Ivo, al geneukt?
Ik zeg altijd tegen me vriendin: Afwisselen is okéquote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja da's waar. Maar ik ben er ook nog altijd hé
HOUD JE BEKquote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoef je aan no1pwnd niette vragenm.. blijft maagd zn leven lang.. en nu al seksueel gefrustreedrd..![]()
Jaman geen ZEIKENDE modjesquote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef C2C het volgende:
ik vind dit veel leuker dan een einzel brommer topic!
die is nog niet levenbaar dudequote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ha ik zag laatste dikke puch met een metrakit uitlaat kenker stylow was dat.
Volgens mij echt dik wel onbegrent heur, hij reed 80. Zoeen M stuurtje erop, andere sproeier
Damn dat lijkt me klote, maar wat doet die plasser dan, gaat ie zich eruit persen ofzoquote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Ipho het volgende:
Een maat van me hè, die heeft wat ergs joh!
Een piemel met claustrofobie, nou daar heb je toch ook niets aan
Hij kreeg proto typequote:
puch kun j eniet ontgrenzenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ha ik zag laatste dikke puch met een metrakit uitlaat kenker stylow was dat.
Volgens mij echt dik wel onbegrent heur, hij reed 80. Zoeen M stuurtje erop, andere sproeier
Ik heb vodafone, maar dit is mn 3de telefoon in een jaarquote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef Ferrox het volgende:
ik heb geen t mobile meer sinds vandaag
mét mayonaisequote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef no1uknow het volgende:
mensen van de SC die er normaal zijn, ga vooral klagen in Feedback.
Hier.
Alvast een linkje
[FeedBack] 24/7 wederom open!
Boeie, slowchatpower hielp de puchquote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
puch kun j eniet ontgrenzen
en moet je wel meer dan om hen dan ff 80 te laten rijden dan andre sproeier![]()
Ik zweer gek, kenker stylow zoeen puch, brommer enzoquote:
haha aheb je ook een brommer?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ik heb vodafone, maar dit is mn 3de telefoon in een jaar![]()
nozems bedoel jequote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Boeie, slowchatpower hielp de puch
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Ipho het volgende:
Een maat van me hè, die heeft wat ergs joh!
Een piemel met claustrofobie, nou daar heb je toch ook niets aan
mét mayonaisequote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Hijacking het volgende:
wat vinden jullie een goede combi met bier
ik vind
[afbeelding]
Hij is een ,,,,,,,,,,,,quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Brommer![]()
![]()
Ik ga gelijk over op een auto![]()
Auto's zijn fucking gayquote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Brommer![]()
![]()
Dat soort mensen noem je ontwetend fipoquote:Op maandag 26 februari 2007 21:04 schreef Ipho het volgende:
Auto's zijn voor de domme
ga weg uit ons topic wil jequote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Brommer![]()
![]()
met mayo?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:04 schreef no1uknow het volgende:
Motor's zijn ook best tof, ik zag er vandaag 1, die stond ergens bij een kruispunt te wachten, ging ie gewoon over de stoep heen
Wahaha pwned door je oudersquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef Ipho het volgende:
Van mijn moeder mag ik me motorrijbewijs niet van hun. Ze zeggen: eerst krijg je, je auto. Ik nee motoren zijn koel!
Hun nee: Die doe je dan maar later of koop je zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |