Jank niet zoquote:Op maandag 26 februari 2007 20:55 schreef Mathijz het volgende:
Duurde wel lang zeg, was zelf al begonnen met een nieuw topic aanmaken![]()
Ja eergister voor het laatstequote:Op maandag 26 februari 2007 20:55 schreef no1uknow het volgende:
Dus Ivo, al geneukt?
Wij en ik, samenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:55 schreef C2C het volgende:
ivo, je weet!
Ja kut man, ze had wat beters te doen. Iets met familie enzo, maar eergister was wel het fijnste wat ik had beleefd.quote:
Ja ach, elke dag door de zelfde oraal is ook niet altijd wat toch?quote:
quote:
Ja da's waar. Maar ik ben er ook nog altijd héquote:Op maandag 26 februari 2007 20:57 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja ach, elke dag door de zelfde oraal is ook niet altijd wat toch?
Ha ik zag laatste dikke puch met een metrakit uitlaat kenker stylow was dat.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:57 schreef no1uknow het volgende:
Whehe pwned ivo
Weetje wat ik vandaag trouwens zag, een gast op een puch die zn stuur fucking laag had, of zn zadel facking hoog, hij zat met zn knieen bij zn handvaten enzo
hoef je aan no1pwnd niette vragenm.. blijft maagd zn leven lang.. en nu al seksueel gefrustreedrd..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:55 schreef no1uknow het volgende:
Dus Ivo, al geneukt?
Ik zeg altijd tegen me vriendin: Afwisselen is okéquote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja da's waar. Maar ik ben er ook nog altijd hé
HOUD JE BEKquote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoef je aan no1pwnd niette vragenm.. blijft maagd zn leven lang.. en nu al seksueel gefrustreedrd..![]()
Jaman geen ZEIKENDE modjesquote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef C2C het volgende:
ik vind dit veel leuker dan een einzel brommer topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |