De tvp was blijkbaar te goed verkapt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:52 schreef saaw het volgende:
dat kan ook lezend
en alle andere brommertopic commentaar op verwijderde/aangepaste berichten horen hier!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Ik heb alleen Ipho op msn![]()
Maar wat is precies je punt?
dan zetten we het toch lekker over in een nozem topic![]()
want dan gaat het over een lifestyle, waar het ea bij hoort
hou toch op manquote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
We hebben gezegd dat we het brommertopic in de gaten zouden gaan houden. Dat zou gebeuren op een vrij losse manier, totdat er een grens is bereikt. Dat is nu gebeurd en Saaw heeft ingegrepen.
Ik heb het niet gelezen en sta alleen maar achter de beslissingen van Saaw. Ik weet wel dat sommige users graag grenzen opzoeken en dan kunnen er dus consequenties volgen,quote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Ferrox het volgende:
[..]
hou toch op man
de laatste pagina's gaan over brommers/verzekeringen en motoren
( kan helaas niet over vanmiddag oordelen aangezien ik aan het werk was, dus ik weet niet of ze em al bijna volgespamd hadden)
Met die ijsmeis dingen? Dat waren wij godverdomme niet, dat was een 1 of andere kutkloon, het lijkt me toch logisch dat we daarop reageren, dus wat is dat nou weer voor hersenloze opmerkingquote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef saaw het volgende:
zoek maar tot je een ons weegt
tuurlijk heb ik persoonlijk geen last van jullie, maar ik ben nou eenkeer mod en jullie zullen je aan de afspraken moeten houden. af en toe wat offtopic is echt niet erg, maar jullie maken het gewoon te bont, zeker met die ijsmeis dingen er nog bij
en mij dan persoonlijk uit gaan schelden betuigt ook niet van ontzettende volwassenheid
voor zo ver ik weet is er niemand uitgescholdenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef saaw het volgende:
zoek maar tot je een ons weegt
tuurlijk heb ik persoonlijk geen last van jullie, maar ik ben nou eenkeer mod en jullie zullen je aan de afspraken moeten houden. af en toe wat offtopic is echt niet erg, maar jullie maken het gewoon te bont, zeker met die ijsmeis dingen er nog bij
en mij dan persoonlijk uit gaan schelden betuigt ook niet van ontzettende volwassenheid
Ja maar daar ga je het brommertopic toch niet voor straffen ofzo, is netzoiets als Saddam die een heel dorp uitmoordde omdat één iemand hem probeerde te vermoordenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan nog ga je niet iemand 'persoonlijk' aanvallen op FOK!. Als iemand zich benadeeld voelt mag dat aangegeven worden.En hou er dan dus ook rekening mee.
Nee ik zeg ook niet dat je het al hebt gedaan, maar komt het wel op neer, wat je zegt. Dat snap je zelf ook wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik straf helemaal niemand, we straffen helemaal niemand in het brommertopic. Je hebt storm in je glas.
Ja dat doe je wel !quote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik straf helemaal niemand, we straffen helemaal niemand in het brommertopic. Je hebt storm in je glas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |