Jelief, wat gaat dat hard he! Dat snotneuzen herken ik, Sara heeft dat dus ook. Is Emma ook zo vaak ziek? Reageert ze allergisch of heeft het een andere oorzaak?
Vicky, die fase is Sara nu net uit geloof ik, ze luistert nu redelijk goed. Ze gaat bij ons in de hoek als ze niet luistert, ze blijft daar ook echt staan (eerst liep ze er telkens weer uit) en dan na een halve minuut doen we kusje-knuffel en luistert ze wel weer goed. Maar de laatste 2 weken is de hoek niet nodig geweest gelukkig.En wat fijn dat ze zo goed slaapt 
![]()
Suzanna, ik moet altijd zo lachen om je verhalen over je kids, het klinkt zo heerlijk gewoon en vrolijk, ondanks de peuterpuberbuitjes enzo  
![]() 
 Randa, wat gaaf dat Merlijn zo achter een winkelwagentje gelopen heeft Wat groot issie alweer he 
![]() 
 En natuurlijk heel veel jompels voor Arwen 
![]() 
 ![]()
 Goed zo meissie 
![]() 
 ![]()
En Evenstar, je geeft het zelf al aan, maar inderdaad, maak je niet te druk om Arwen's ontwikkeling, ze is nog zo jong, ze kan ook zo ineens een inhaalspurt gaan maken 
![]() 
 Renzell, volgens mij is Sara even klaar met kiesjes nu 
![]()
 Ze heeft geen rode billen meer, poept ook niet meer zo veel en is stukken gezelliger. Zo gezellig, dat ze gisteravond niet wou slapen maar gezellig bij papa en mama beneden aan het keuvelen was tot 22:00 uur 
![]() 
 Wat fijn dat Julius zich ook weer beter voelt! En ik ben heel benieuwd hoe hij het vandaag op het kdv vond! 
Noli, Hanne weet in ieder geval wel goed wat ze wil 
![]()
 Wat een meidje 
![]() 
 Igraine, wat schattig dat Myhron ook de poppen aankleed  
![]() 

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje