We hebben Noa en EMma ook heel snel geleerd hoe ze van de bank af kunnen komen, maar oppassen...dat proberen ze dus ook bij de aankleedtafel/commode en andere hoge dingen! En daar is het te hoog voor...
Saffier, ik heb idd heel verschillende kindjes. Ik merk nu al dat Julia weer heel anders is dan de oudsten, in heel veel verschillende kleine en grote dingen. Zo leuk!
Evenstar, lastig he als ze zo schattig ondeugend zijn...
![]()
Heerlijk he Fuente, deze leeftijd...
![]()
ik geniet er ook van! (vind stiekem Emma's leeftijd leuker dan Noa's peuterpuberen, maar dat zal wel logisch zijn
![]()
)
Was net weer zo schattig... ze waren eerst aan het ruziemaken samen (puzzels zijn ineens heel favoriet bij Noa als Emma ermee vandoor gaat en puzzelstukjes verstopt, dat kan Noa echt NIET hebben) en Emma was natuurlijk hard aan het krijsen toen Noa probeerde alles af te pakken. Toen besloot ik maar gewoon te gaan afleiden ipv politieagentje spelen, al een uur lang was dat het geval
![]()
... dus ik heb Emma op schoot gezet en ben liedjes gaan zingen met haar. Natuurlijk lekker gebaren mee doen... (klap eens in je handjes etc.) maar tijdens het liedje ging ze elke keer tegen me aan hangen, op mijn schouder kloppen met haar handje en 'papaaaaa' zeggen (tja, zo heet ik blijkbaar ook
![]()
) en me dan ook heeeeeel lief aankijken...
![]()
Dat deed ze de hele tijd!
Blijkbaar heel veel behoefte aan één op één aandacht, die krijgt zij geloof ik wel de minste van de drie omdat ze nog twee keer slaapt op een dag, en de keren dat ze beneden is Noa er ook is (die nogal veel aandacht vraagt en erg jaloers lijkt te zijn). En Julia komt er natuurlijk ook tussendoor vaak...vind ik weleens sneu hoor.
Het lijkt echt wel zo te zijn (cliché maar goed) dat de middelste wat minder aandacht krijgt. Daar let ik wel op hoor, dat ze af en toe gewoon exclusieve aandacht krijgt ook al vraagt ze er niet om (dat is ook een grote reden ervan, ze speelt vaak gewoon lekker in haar eentje en dan kijk ik graag...) en dat blijkt dan weer een groot succes! Heerlijk kind
![]()
...