Mja, Brian weet zichzelf de laatste tijd erg te beheersen, hij laat het gewoon op zich afkomen denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch raar, als je bedenkt dat het zijn fuckmaatje is.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Op een leuke streamavond!
In de brief stond inderdaad dat ze voor 21 uur nav incident aan de ontbijttafel moesten klaar zitten in de woonkamer, all dressed up. Maar om 21 uur komt Japie erin en dan krijgt zij vast een uur om te pakken.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef akveor het volgende:
De redactie heeft toch echt gezegd dat het half negen om Amanda ging...(Coverup)? Of moeten ze gewoon klaar ziiten en wachten op de nieuwe miljonair die dan als verrassing Amanda verteld dat ze op mag rotten.
Ze willen misschien niet zeggen dat er een nieuwe miljonair komt en gebruiken dit dus als coverup?
En graag zonder buffersquote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Op een leuke streamavond!
Yup... en ik probeer me gerust te stellen...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zoals ik vanmiddag al zei komt die nieuwe gewoon binnen met een brief waarin staat dat Amanda op moet rotten
Hahaha...ik heb net letterlijk de Natasia hier in huis uitgehangenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
hijg... hijg .... hond wilde niet plassen. Ik zei 'luister vriend, één woord: jasje!' ... daarna piste hij tegen elke boom die we tegenkwamen .... ik zie dat ik nog op tijd ben voor de exit van Amanda.
Effe kijken ... wijn om mee te gooien, cola om te drinken, sigaretje en de popcorn. OK .... gooi het hek maar open en pleur dat wijf er uit ... ik ben er klaar voor !
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
hijg... hijg .... hond wilde niet plassen. Ik zei 'luister vriend, één woord: jasje!' ... daarna piste hij tegen elke boom die we tegenkwamen .... ik zie dat ik nog op tijd ben voor de exit van Amanda.
Effe kijken ... wijn om mee te gooien, cola om te drinken, sigaretje en de popcorn. OK .... gooi het hek maar open en pleur dat wijf er uit ... ik ben er klaar voor !
Kan ze wel bij de kraan blijven wonen. Het zeikt de hele dag.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
(Amanda handen wassen na zeiken viespeuk)
Het begint alweer aardig druk te worden, dus ik ben bang dat er straks toch buffers komen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En graag zonder buffers(waar ik tot op heden nog geen last van heb, laten we hopen dat het ook zo blijft....)
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef happyme28 het volgende:
Wel respect voor de redactie als ze haar er wel uitgooien. Ze laten dan duidelijk zien dat ze de touwtjes in handen hebben en niet zwalken met de regels zoals het nu lijkt.
Welkom Japie gaan we hier vast nog wel redden, dag dag amoebe waarschijnlijk niet, das een cos of 2 verder.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef U96 het volgende:
Is deze COS niet wat voreg, volgens mij zijn we er dan al 3 verder
Adem in ... adem uit! Sluit je ogen .... hoor je Amanda krijsen: "Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" ... hoor je die taxideur dicht slaan? Hoor je de chauffeur zeggen: "Slaaphuis of Centraal station?"quote:Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup... en ik probeer me gerust te stellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |