Single FTW!~quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:37 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben weer single. Echt raar.
Ik blijf maar vrolijke muziek draaien
Ik zie in je FB dat je bij mij in de buurt woont (Nederweert-Budel). Tof!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef Rhanna het volgende:
Ik draai nu veel Jamie T.
Mag ik trouwens in de OP? Ik ben vorige week bij Domien en Bart geweest
Domien = 1e uur, 17e minuut.
Bart = 1e uur, 48e minuut
2 dagen achter elkaar
Me2.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
De Uit-Je-Dip-Tip heb ik vandaag wel echt nodig![]()
Cool!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zie in je FB dat je bij mij in de buurt woont (Nederweert-Budel). Tof!
Donderdag is toch de laatste aflevering. Dan zou normaal de week daarop de hele groep weer bij elkaar komen voor een nabeschouwing. Deze zal dan de 15e pas te zien zijn. Zo was het normaal toch altijd?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef Seraphina het volgende:
*meldt
Moet alleen nog douchen as usual
Ik lees trouwens net dat de laatste aflevering van WIDM waarschijnlijk pas 15 maart is door voetbal en/of schaatsen!!!! GRRRRRRR
Deal!quote:
we hebben 4 man he, lijkt me logisch dat laatste executie donderdag isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Donderdag is toch de laatste aflevering. Dan zou normaal de week daarop de hele groep weer bij elkaar komen voor een nabeschouwing. Deze zal dan de 15e pas te zien zijn. Zo was het normaal toch altijd?
Ja, weet ik. Maar Seraphina zei wat anders.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
we hebben 4 man he, lijkt me logisch dat laatste executie donderdag is
Dan heb ik het verkeerd gelezen, sorry.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef Seraphina het volgende:
Ik zei niets anders, want ik zei daar niets over. Het lijkt mij ook logisch dat als er iemand uit gaat vliegen dat komende donderdag is, maar `t kan zijn dat de finale met 4 wordt gespeeld. Maar dat maakt voor mijn punt niet uit(want dat er 10 afleveringen zijn is vrij zeker, afl. 10 is dan de reunie), want de mol is namelijk de laatste 2 of 3 (of zelfs 4) seizoenen pas in de reunie-aflevering bekend gemaakt. En dan maakt het mij wel degelijk uit of dat over 2 of 3 weken is
.
Nee joh, gewoon verkeerd begrepen, want ik had het inderdaad zo bedoeld kunnen hebben hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd gelezen, sorry.![]()
Cool shirt!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:10 schreef Toad het volgende:De....
[afbeelding]arischa
&
[afbeelding]ichiel
Show is begonnen.
*mompelt iets over ontvangst enzo*quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:27 schreef Toad het volgende:
Misschien moet Giel maar bellen naar Michiel, als hij op de noordpool zit. Dat wordt een feestje...Wel je GSM meenemen Veenstra.
Giel krijgt iedereen te pakken...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef Seraphina het volgende:
[..]
*mompelt iets over ontvangst enzo*
Ik ben al anderhalf uur bezig op iets wat normaal in een half uur kanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
fijne nummers vandaag, ik moet nu echt ff aan school beginnen
Hij zit met zijn hoofd al op de noordpoolquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben al anderhalf uur bezig op iets wat normaal in een half uur kan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |