Toen die gast ook kwam binnenlopenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:37 schreef Canisfire het volgende:
Nou nou Jack de maffiosie.
Wat een lelijk kantoor trouwens is dat niet die kelder waar Benjamin toen is overleden?
Ik denk het. Het is allemaal niet zo duidelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen die gast ook kwam binnenlopen
Ik volg GTST niet ofzo, kan iemand mij vertellen wat er met die kale gast is?
Moet ie dood ofzo?
En ik heb geen idee waarover je het hebt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die trend van een cliff niet verder laten gaan, waar die eindigde begint nu wel heel structureel te worden en ik vind dat geen goede ontwikkeling [afbeelding]
Het eind van de aflevering gaat bij de volgende aflevering vaak niet meer verder waar het was geeindigd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef Otmed het volgende:
[..]
En ik heb geen idee waarover je het hebt.
Ja, maar we weten toch niet of dat bij deze cliff ook zo zal zijn?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het eind van de aflevering gaat bij de volgende aflevering vaak niet meer verder waar het was geeindigd.![]()
Nee dat weet je nooit van te voren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:06 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ja, maar we weten toch niet of dat bij deze cliff ook zo zal zijn?
Nou dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee dat weet je nooit van te voren.
En dat merk ik juist op, hoe kom je erbij dat ik het over die specifieke aflevering van vandaag had? Dat zeg ik nergens, ze maken er de laatste tijd een gewoonte van om niet verder te gaan waar ze gebleven zijn, en dat vind ik geen goede ontwikkeling.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:27 schreef Otmed het volgende:
Het kwam al een aardige tijd vaak voor, maargoed.
En ik snap niet dat jij daar zo moeilijk over doetquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:01 schreef Otmed het volgende:
maar ik snap niet waarom dat ineens wordt opgemerkt.
weinigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:47 schreef Rorata het volgende:
ik heb het gister niet kunnen kijken, wat is er gebeurd? :p
Ja ik moet wel zeggen dat ze nu weer even in de lift zitten (zal wel met Morris' vertrek te maken hebben), maar de vraag is voor hoelang dat zal duren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:43 schreef heaven7 het volgende:
IddDe kwaliteit van de posts hier gaat net zo hard achteruit als de kwaliteit van gtst
Nou ja vaak niet, eerder soms niet, en vaak welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:12 schreef Frey het volgende:
Maar in seizoen 1 gingen ze vaak ook niet verder waar de cliff eindigde.
Benjamin is daar dood gevondenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:49 schreef Pelgrim het volgende:
Waar is Jack mee bezig? Wazig werkhok ook, daar zou ik dus niet dood gevonden willen worden. Lijkt erop dat ze die snel in elkaar geflanst hebben
Gelukkig maar dat we jou dan nog hebbenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Benjamin is daar dood gevonden![]()
Dat het frey en Bartelhoven het niet eens is opgevallen![]()
pfft je kan er toch ene opmerking over maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we jou dan nog hebben![]()
Zeg zit jou iets dwars ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
pfft je kan er toch ene opmerking over maken.
Als er een gast rol in komt die er al eerder in heeft gespeelt ben je er ook altijd meteen bij![]()
![]()
En nu blijft het ineens stil, nou ja het zal allemaal wel, ik begrijp niet waarom er hier de laatste tijd zo ontiegelijk moeilijk gedaan wordt om niks.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeg zit jou iets dwars ofzo![]()
Pas een halfuur.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En nu blijft het ineens stil
Ja okee, ik wist ook wel dat jij er niets mee bedoelde en wat mij betreft was dat gewoon een misverstandquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:37 schreef Otmed het volgende:
[..]
Pas een halfuur.![]()
Verder bedoelde ik er niets kuts mee en ik heb tenminste door dat het aan mij lag.![]()
Ja, dat viel mij ook al op. Zie je Rien staan praten en ineens een microfoon boven zijn hoofd. Beetje slordig.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:41 schreef Frey het volgende:
Er komen wel vaak microfoons in beeld in seizoen 1![]()
Soms zie je ook dat een ruimte gewoon meerdere malen wordt gebruikt zoals het kantoor van Martine bijvoorbeeld, je moet eens goed letten op dat raam tegenover haar bureau, waar Linda ooit een keer gaat solliciteren hebben ze precies zo een raam.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:41 schreef Frey het volgende:
Er komen wel vaak microfoons in beeld in seizoen 1![]()
Lijkt me stug eigenlijk. Er is een klein trappetje, plus de deur zat in het midden. Daarbij opgeteld zat de deur in die kelder toen met Benjamin aan de andere zijde in een hoek, als ik me niet vergis. De plek waar hier de deuir zat daar zat toen een raam. Ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Benjamin is daar dood gevonden![]()
Dat het frey en Bartelhoven het niet eens is opgevallen![]()
en het erge is dat ik de volle 38minuten gehoord hebquote:Op zondag 4 maart 2007 10:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Afgelopen vrijdag presteerde RTL4 het om maar liefst 38 minuten aan belspellen en reclame uit te zenden tussen deel 1 en deel 2 van de herhaling. In die tijd hadden ze 2 afleveringen uit kunnen zenden.!
maar de boel is toen toch helemaal afgebrand en opnieuw opgebouwt ?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Lijkt me stug eigenlijk. Er is een klein trappetje, plus de deur zat in het midden. Daarbij opgeteld zat de deur in die kelder toen met Benjamin aan de andere zijde in een hoek, als ik me niet vergis. De plek waar hier de deuir zat daar zat toen een raam. Ik kan me vergissen.
Als het een lekker wijf is welquote:Op maandag 5 maart 2007 19:55 schreef Canisfire het volgende:
Of een nieuw kleinkind van Laura ?
Vanavond al ja ?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Als het een lekker wijf is wel. Vanavond die nieuwe zweedse (schone?)
Net zei Jack nog dat Bing beneden de kas moest gaan opmaken. Dus het is niet de kelder.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
maar de boel is toen toch helemaal afgebrand en opnieuw opgebouwt ?
En het afgebrande Scala werd Teluma. Ik neem aan dat het nog dezelfde kelder is.
De kinderen van Aydin lijkt me op zicht wel grappig, vooral de conflicten die ik al voorzie tussen die kinderen en Dianquote:Op maandag 5 maart 2007 19:55 schreef Canisfire het volgende:
Zitten we te wachten op de kinderen van Aiydin ?
Een verhaalijn op de antillen rondom Noud?
Of een nieuw kleinkind van Laura ?
nee he ?![]()
Wel grappig dat Nina Fos ineens echt leuk vindt, terwijl ze hem daarvoor alleen als iemand zag die maar in de wegliep en die je zomaar kon afsnauwenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:17 schreef Cerubo het volgende:
Fossyboy die zijn spieren showt voor de camera met tandenpoetsenZal wel flink naar de sportschool zijn geweest sinds zijn auditie bij GTST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |