Dat Florien besefte dat Noud eigenlijk afscheid had genomenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:40 schreef Beach het volgende:
Hoe eindigde het gister? Laatste paar minuten gemist...
Hoeveel afleveringen heb je al gezien?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef Frey het volgende:
Lol, staan ze op zo'n feestje gewoon de titelsong van GTST te zingen![]()
De verhaallijnen zijn tot nu toe nog niet uitermate boeiend, maar het is ook weer niet saai. Ik erger me aan geen enkel personage.
Nick was gewoon een hele toffe rol die ze verpest hebben afgelopen siezoen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat onze meningen op dit punt nogal verschillen![]()
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom je vind dat Nick beter is dan Ludo....![]()
Ik zit nu bij 41.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:54 schreef Otmed het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heb je al gezien?
Wacht maar af, op een gegeven moment zegt Daniël tegen Jeanne Dekker iets in de trant van 'het leven is net een soap, met soms goede tijden en soms slechte tijdenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef Frey het volgende:
Lol, staan ze op zo'n feestje gewoon de titelsong van GTST te zingen![]()
Hij staat klaar voor vertrekquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:47 schreef Nielsch het volgende:
Doet de Noudster nog steeds mee?
Daar zit ik nu. Meesterlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Herman Hogendoorn is echt geweldig in zijn openingsscene.![]()
Rechercheur Arthur Franssen vertolkt door Edmond Classen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar zit ik nu. Meesterlijk![]()
Die opa uit Vrienden voor het leven is trouwens ook meesterlijk als rechercheur![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rechercheur Arthur Franssen vertolkt door Edmond Classen?![]()
Das hip. Doen we op het dispuut ook altijd. Dat proberen die lutsters gewoon over te nemen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:16 schreef suus21 het volgende:
waarom wordt die marokkaan altijd bij zijn achternaam genoemd, zo dom; Aydin.
Dat is Huib lolquote:
niemand wordt met zn achternaam aangesproken maar waarom hij wel..?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Das hip. Doen we op het dispuut ook altijd. Dat proberen die lutsters gewoon over te nemen.Tyfusplebs.
Tenzij ze de boel weer spannend maken zoals in de jaren 90quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:16 schreef suus21 het volgende:
las net een stuk in de krant over de steeds meer dalende kijkcijfers van gtst...einde van de serie is in zicht denk ik.
Geweldig dat je nu ook al die scenes ziet. Wat ik overigens vreemd vind is dat Herman Hogendoorn zichzelf betiteld als "Hogendoorn Sr.", Rien is toch echt een andere naam dan Herman, maar ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef Frey het volgende:
In het begin werden de ouderen altijd bij hun achternaam genoemd door de jongeren
Toen was er nog respect![]()
Had hem niet eens gehoord. Zo waardeloos is hij dus zonder Ludo erbijquote:
waardeloos die engelsen... te overdrevenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef Canisfire het volgende:
Heeft Jack die britten ingehuurt?
Wou net zeggen, ik hoor nergens de Ludo tunequote:
Ik bedoelde de huize Sanders tune.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef Frey het volgende:
Wou net zeggen, ik hoor nergens de Ludo tune![]()
Neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:11 schreef Otmed het volgende:
Is er btw in beeld nog iets van een rtl4-logo te bekennen?
erg flauw iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:54 schreef Beach het volgende:
[..]
waardeloos die engelsen... te overdreven
en het is ingehuurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |