quote:
Neenee.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:54 schreef yvonne het volgende:
Dit is geen tvp hoor.
Snap ik, maar Natasia is toch van een wat ander "kaliber" dan dit irritante leeghoofdige sletje.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zorgt voor emoties en dat zorgt weer voor kijkcijfers. Daarom zit Natasia er ook nog steeds in.
Japie is Bri.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:55 schreef schizolientje het volgende:
Zou meneer Jaap He of Ho zijn
het is hier ook niet gauw goedquote:Op maandag 26 februari 2007 19:54 schreef Gert het volgende:
v
Die agressie hierquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Leuk excuus die Amanda-gate om de fakkels neer te zetten.
Ach het is net Monopoly. Ik lach me dood als dat programma voortijdig stopt en ze allemaal terug naar huis kunnenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef heracles het volgende:
Volgens mij is Huub de enige die door heeft dat het een spelletje is waar je behoorlijk rijk mee kan worden. Je moet toch echt je medebewoners weg krijgen om te winnen.
is ook beter van nietquote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef farceman het volgende:
OPvallend zeg in de uitzending van vandaag is de hele Bart story al afgesloten..niks meer over zijn 24 uur en zijn bezopen avond met lesley-vreemdgaan verhaal
Ze gaat nergens heen. Mark my words.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Maar het kan ook beide !
Is toch onbegrijpelijk dat ze haar daar niet mee om de oren slaanquote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Amanda hoe kwamen Huub spullen gisteren in die tassen????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!
Tuurlijk is het beide.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Maar het kan ook beide !
Huh?quote:
Ach, het kan ook nog een gevalletje "2 vliegen in 1 klap" zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
Hilarisch, Brian denkt dat Amanda eruit moet, terwijl er gewoon een nieuwe miljonair komt. Daarom moeten ze in sjieke kleding etc
Let's hope so!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, het kan ook nog een gevalletje "2 vliegen in 1 klap" zijn![]()
Denk dat hij die deal heeft gemaakt zo van jullie niets meer over mij in beeld en ik zal zwijgen over de ins en outsquote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef farceman het volgende:
OPvallend zeg in de uitzending van vandaag is de hele Bart story al afgesloten..niks meer over zijn 24 uur en zijn bezopen avond met lesley-vreemdgaan verhaal
En daaaaaaar snap ik echt niks van! Ze doet precies hetzelfde, vieze vuile neuksnolquote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is toch onbegrijpelijk dat ze haar daar niet mee om de oren slaan![]()
En ik wil ook Nena terug..............als Nena wil dan.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als Amanda eruit moet vanavond komt die nieuwe natuurlijk wat later ... dan kan het weer een latertje worden mensen. Maaaaar dat heb ik voor het vertrek van Amanda wel over hoor.
Dank je Gert, ik ben een newbie, maar ik probeer lekker mee te doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
En dat concludeer jij uit de letter v?![]()
Het is prima hoor.![]()
Zou leuk zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, het kan ook nog een gevalletje "2 vliegen in 1 klap" zijn![]()
Daar was Huub al.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En daaaaaaar snap ik echt niks van! Ze doet precies hetzelfde, vieze vuile neuksnol
Zou ze haar klitje nog wel hebben?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:02 schreef rooie3 het volgende:
Brian was de grootste dief snollie.
Ze weet niet eens wat EQ isquote:Op maandag 26 februari 2007 20:02 schreef F04 het volgende:
Amanda heeft een laag iq, tevens EQ.
Amanda is blij dat ze ook iets heeft om over door te zeiken. Dat er geen reet van klopt boeit haar niet. Als ze maar kan zeiken en een cameramomentje kan pakkenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop toch wel dat ze Amanda mogen uitzwaaien vanavond en tegelijkertijd de nieuwe bewoner mogen ontvangen.
Ze heeft bewust de koffie over hem heengegooid en heeft er geen spijt van. Het liefst zou ze het elke dag doen. Tel uit je winst.
Amanda blijft praten over het feit dat Huub in haar kast heeft gekeken !!!!
En dat moet het stelen van zijn kleren en persoonlijke spullen rechtvaardigen. Gooi daar ook gelijk vernieling bij en dan zijn we er toch. Ze weet het wel verdomd dom te spelen en te verdraaien.
Als trefpunt vd koffie?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef akveor het volgende:
Zou Huub geen enkel gevaar lopen?
Ze is gewoon dom en egocentrisch.... opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop toch wel dat ze Amanda mogen uitzwaaien vanavond en tegelijkertijd de nieuwe bewoner mogen ontvangen.
Ze heeft bewust de koffie over hem heengegooid en heeft er geen spijt van. Het liefst zou ze het elke dag doen. Tel uit je winst.
Amanda blijft praten over het feit dat Huub in haar kast heeft gekeken !!!!
En dat moet het stelen van zijn kleren en persoonlijke spullen rechtvaardigen. Gooi daar ook gelijk vernieling bij en dan zijn we er toch. Ze weet het wel verdomd dom te spelen en te verdraaien.
Die ligt over het hek.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Zou ze haar klitje nog wel hebben?
Behalve haar maagdelijkheid?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
Wat is er eigenlijk van Amanda "gestolen" ???
Ik neem toch aan dat ze toch minimaal een sanctie krijgt.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef n1ek het volgende:
Nou Huub niet overmoedig worden straks zijn die fakkels er voor de nieuwe miljonair dan staat hij toch mooi te kijken...
Haar bontje had Huub verstopt ( naar aanleiding van wat zij had gedaan)quote:Op maandag 26 februari 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
Of dr siliconenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Zou ze haar klitje nog wel hebben?
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Haar bontje had Huub verstopt ( naar aanleiding van wat zij had gedaan)
Nou, nog net niet compleet, ik zou zeggen zet Natasja ernaast met ik lust je rauw ik lust je rauw ik list je rauw en dán is het plaatje compleet.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Copycat het volgende:
Diefstal, diefstal, diefstal, diefstal.
Nu nog de vingers in de oren en het plaatje is compleet.
Klopt wel , maar vind het wel erg opvallend. Ze hadden er nog wat tv uit kunnen trekken, maar hebben het zo goed opgelost voor Bartje en Lesleyquote:
Ik meen me vaag te herinneren dat Huub gisteren ook veel heeft uitgehaald....quote:
Whahaha!!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef Schanulleke het volgende:
Zit die domme snol nou nog steeds in dat huis? Ze kan de uitgang zeker niet vinden?
Niks, d'r dooie beestjes waren verstopt.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
En waarom zeg ik dat: Omdat hij haar nu al afschrijft inplaats van haar mentaal te steunen. DE SUKKEL.quote:
Haar nertsjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
Maar ze luisterde niet.... ze is net zoals natasia, alles herhalen totdat degene weg gaatquote:
Nadat zij alle spullen van Huub had gestolen en vernield.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niks, d'r dooie beestjes waren verstopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |