quote:
Neenee.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:54 schreef yvonne het volgende:
Dit is geen tvp hoor.
Snap ik, maar Natasia is toch van een wat ander "kaliber" dan dit irritante leeghoofdige sletje.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zorgt voor emoties en dat zorgt weer voor kijkcijfers. Daarom zit Natasia er ook nog steeds in.
Japie is Bri.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:55 schreef schizolientje het volgende:
Zou meneer Jaap He of Ho zijn
het is hier ook niet gauw goedquote:Op maandag 26 februari 2007 19:54 schreef Gert het volgende:
v
Die agressie hierquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Leuk excuus die Amanda-gate om de fakkels neer te zetten.
Ach het is net Monopoly. Ik lach me dood als dat programma voortijdig stopt en ze allemaal terug naar huis kunnenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef heracles het volgende:
Volgens mij is Huub de enige die door heeft dat het een spelletje is waar je behoorlijk rijk mee kan worden. Je moet toch echt je medebewoners weg krijgen om te winnen.
is ook beter van nietquote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef farceman het volgende:
OPvallend zeg in de uitzending van vandaag is de hele Bart story al afgesloten..niks meer over zijn 24 uur en zijn bezopen avond met lesley-vreemdgaan verhaal
Ze gaat nergens heen. Mark my words.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Maar het kan ook beide !
Is toch onbegrijpelijk dat ze haar daar niet mee om de oren slaanquote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Amanda hoe kwamen Huub spullen gisteren in die tassen????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!
Tuurlijk is het beide.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Maar het kan ook beide !
Huh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |