Haha, nog zo iemand die zich eraan stoort dat half Nederland verkeerd over scouting denktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:50 schreef erikkll het volgende:
even een stukje propaganda om het matige imago van scouting op te vijzelen:
Het imago van scouting slaat trouwens nergens op!
Okee, ik kan prima knopen leggen, maar scouting is zoveel méér!
We gingen skiën, snowboarden, hikes lopen, watervallen bekijken in turkije, karate/judo, voor de wat jongere leden in de sneeuw spelen en bij kampen zuipen bij een knapperend kampvuur.
Dit allemaal in de schitterende open natuur met een enorm gezellige groep jongeren. Wat wil je nog meer?
Waarom maak jij het mij zo makkelijk :Squote:Op maandag 26 februari 2007 13:34 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
kortom gewoon langslopen op een zaterdag of ff de site opzoeken
ja ik ben weer aan het wervenmeer scouts
![]()
![]()
![]()
als je leiding wilt worden bij de zwervers assen is ook nog wel plek
ik zit bij de zwervers assen geef leiding bij de blauwe vogels en de RSA,quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef dennispater het volgende:
[..]
Waarom maak jij het mij zo makkelijk :S
Mag ik vragen waar jezelf loop en wat je doet.
Ik heb trouwens helemaal geen ervaring met leiding geven, maar lijkt me wel heel mooi.
Het probleem is dat ik met mijn werk zit. Ik werk zelf in de horeca. Dus dit houdt in dat ik 24 uur per dag 7 dagen in de week moet kunnen werken.
Anders had ik er echt niet mee zitten wachten
Damn, ben nog geen 17quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef withxhonor het volgende:
hier gaan een aantal groepsleden aan meedoen... http://hit.scouting.nl/static/hit2007/content/87201.html
ik hoef niet zo nodig meer op hit
Je maakt het gewoon elke keer weer makkelijkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:05 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
ik zit bij de zwervers assen geef leiding bij de blauwe vogels en de RSA,
bij de blauwe vogels hebben we echt een leidig tekort
alleen is werk wel een probleem in deze zin, al is het maar 2 uurtje op zaterdag ochtend
maar goed als je bijvoorbeeld eens in de twee week kan is dat op te lossen
info www.zwervers.nl
en is dit makkelijk ?
haha okee dan, dan zal ik je wel met npk zien want de woudlopers borger staan naast ons.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef dennispater het volgende:
[..]
Je maakt het gewoon elke keer weer makkelijker![]()
De ochtend is idd wel een mooie tijd voor mij
En winters zou ik ziezo wel kunnen denk ik.
Dus waarschijnlijk kom ik binnenkort wel even langs bij jullie en anders borger,
want brand van verlangens.
Met de hoop dat ik dan het NPK weer mee mag maken.![]()
Barbequen, doen we elke zomerquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:12 schreef withxhonor het volgende:
rowan geweest, nu verkennerstaf
gewoon barbequen is ook altijd fijn..
of frituurkampioenschappen houden..
of een dartcompetitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |