Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn. Maar dat weet je toch ook als je zo'n proces instapt. Werd ook duidelijk gezegd door het genderteam, besef wel dat het allemaal kunstmatig is en dat het nooit echt zal zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind en dat is mijn persoonlijke, subjectieve mening dat een transseksuele vrouw het vrouw-zijn dicht kan benaderen, maar nooit een echte vrouw zal zijn.
Ik denk dat het draait om wat er allemaal aan vast hangt. De afwijzing van mannen als gevolg van die gedachte (zal bij heteroseksuele transjes meer spelen dan bij homoseksuele/lesbische), confrontaties met mensen die menen alles te kunnen maken daardoor, mensen die menen dat er niets mis is om een transdame volledig als man te behandelen etc. Het is geen noodzakelijk gevolg van die gedachte, maar zonder die gedachte zouden die dingen die ik net opnoemde waarschijnlijk helemaal niet of slechts in veel mindere mate leven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:31 schreef patricia27 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat de meeste van jullie zo in de verdediging gaan hier. Het is toch ook niet echt. Wij zijn toch ook geen biologische vrouwen. Iets wat er in de buurt komt ja. Maar echt zal het nooit worden. We zijn geboren als man en later getransformeerd tot vrouw. Dat is nog altijd wat anders dan als vrouw geboren worden. Dat is een biologische vrouw.
Nee eigenlijk zou dat ook niet moeten kunnen, maar wat kan je daar aan veranderen dan? Die categorie mensen hou je toch. Volgens mij maar een zeer klein gedeelte.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:42 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
confrontaties met mensen die menen alles te kunnen maken daardoor, mensen die menen dat er niets mis is om een transdame volledig als man te behandelen etc.
Die mensen zul je blijven houden. Wat is er echter mis met zoveel mogelijk de grondslag voor dat soort gedrag weg te nemen? Ik heb er zelf in de regel ook geen last van en in het bijzondere geval dat het voorkomt zet ik dat soort lui op hun plek. Waar het op mannen aankomt ervaar ik echter wel meer problemen. Natuurlijk wist ik van te voren dat dat zo is, soit. Het komt echter voort uit de gedachte dat een transdame geen echte vrouw is. Het was dus een voorbeeld wat iemand (zoals ik ook) tegen die gedachte kan hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:46 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk zou dat ook niet moeten kunnen, maar wat kan je daar aan veranderen dan? Die categorie mensen hou je toch. Volgens mij maar een zeer klein gedeelte.
Zelf heb ik er gelukkig geen last van.
Nee maar wat schiet je ermee op dan als die mensen niet veranderen? Of heb jij mensen daardoor concreet zien veranderen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Die mensen zul je blijven houden. Wat is er echter mis met zoveel mogelijk de grondslag voor dat soort gedrag weg te nemen?
Ik heb mensen wel eens tot andere inzichten zien komen. Zelf kom ik ook regelmatig tot nieuwe inzichten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:59 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Nee maar wat schiet je ermee op dan als die mensen niet veranderen? Of heb jij mensen daardoor concreet zien veranderen?
Je wilt graag mijn mening horen zeker over afwijzingen door mannen. Dat klopt ook wel. Heb je gelijk aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen waarom je steeds maar op de helft van mijn post ingaat?
Dat is zo. Voor bi-mannen speelt geslacht een veel kleinere rol.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Je wilt graag mijn mening horen zeker over afwijzingen door mannen. Dat klopt ook wel. Heb je gelijk aan.
Ligt er natuurlijk wel aan welke soort mannen he. Hetero doen er moeilijker over dan bi-mannen.
Als post-op is het denk ik makkelijker, maar zeker weten doe ik dat niet. Voor de operatie zag ik zelf een relatie met een man niet zitten, sowieso al niet omdat toch de seks dan ontbreekt (Ik werd in ieder geval niet goed van het idee om seks te hebben met het lichaam dat ik toen had). Zelf kan ik me ook niet voorstellen dat ik me seksueel aangetrokken zou voelen tot een man met een vagina..quote:En het maakt natuurlijk een groot verschil of je al dan niet geopereerd bent.
Het zal altijd wel moeilijk blijven, maar ook ietsjes makkelijker denk ik als post-op.
Er zijn er genoeg die dat willen inderdaad.quote:Alleen voor sexdates (pre-op of post op) zal niet al te moeilijk zijn denk ik.
Dat "probleem" heb ik ook.quote:Maar daar moet je ook maar zelf op uit zijn... Ik niet dus.
Helaas, ja...quote:Voor iets vasts dan zal het een stuk moeilijker worden.
Maar die bi-mannen heb je weer niet voor jezelf denk ik zo, want die neigen ook naar mannen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:14 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Dat is zo. Voor bi-mannen speelt geslacht een veel kleinere rol.
[..]
Als post-op is het denk ik makkelijker, maar zeker weten doe ik dat niet. Voor de operatie zag ik zelf een relatie met een man niet zitten, sowieso al niet omdat toch de seks dan ontbreekt (Ik werd in ieder geval niet goed van het idee om seks te hebben met het lichaam dat ik toen had). Zelf kan ik me ook niet voorstellen dat ik me seksueel aangetrokken zou voelen tot een man met een vagina..
Ach, de cliche's zullen vast ook voor transjes wel opgaan uiteindelijk.![]()
Begrijp je nu wel een beetje wat andere transjes tegen de gedachte kunnen hebben dat een transvrouw nooit een echte vrouw zal zijn?
Ik kan je wel vertellen waarom ik er nu pas aan toe kom: ik wilde helemaal geen trans zijn, ik wilde gewoon vrouw zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:49 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Ik weet wel, je kan niet iedereen met iedereen vergelijken. Maar ik snap ook niet dat zij er zo laat achter kwamen. Ik wist al op m'n 7e al precies wat er met mij aan de hand was, ondanks dat ik er nog nooit iets over gehoord, gezien of gelezen had.
Ja dat had ik ook. Pas later wist ik dat de benaming voor zoiets transsexueel is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:56 schreef Hildy het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen waarom ik er nu pas aan toe kom: ik wilde helemaal geen trans zijn, ik wilde gewoon vrouw zijn.
Maar ook ik wist 't eigenlijk al best op m'n 7de.
Dat vind ik onzin. Een hetero-man valt ook op andere vrouwen en niet alleen op mij, maar kiest voor mij. Een bi-man valt alleen op 2 keer zoveel andere mensen dan een hetero-man...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:24 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Maar die bi-mannen heb je weer niet voor jezelf denk ik zo, want die neigen ook naar mannen.
Het zou best kunnen dat het er heel veel zijn. Ik heb er niet echt zicht op en ken ook geen onderzoeken in die richting. Ik denk wel dat het aantal sowieso hoger ligt doordat veel mannen die daar op kicken het verzwijgen...quote:Als ik wil kan ik nu als pre-op wel 10 sexdates op een dag krijgen met mannen. Maar daar zit ik gewoon niet op te wachten. Zo ben ik gewoon niet. Jij moet dan ook wel dondersgoed weten hoeveel kerels "stiekem" wel kicken op een pre-op. Een vrouw met nog iets "extra's". Dat zijn er echt heel wat
. Daar sta je gewoon versteld van
. En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat allemaal alleen maar bi-mannen zouden zijn.
![]()
Aan de andere kant bi-mannen is ook een grote trend volgens mij tegenwoordig. Zijn er heel wat van (al dan niet in ontkenning)
Tja, wat is dan een bi-man? Wanneer is een man bi en wanneer net-niet-bi? In hoeverre weet een man zelf hoe dat bij hem ligt in plaats van simpelweg uit te gaan van heteroseksualiteit? Is denk ik ook niet te bepalen.quote:Mijn maatschappelijk werkster van het genderteam gaat prive ook wel met een aantal post-op transjes om. Ze is zelfs al een paar keer op een bruiloft geweest van transjes. Dus er zijn toch ook wel transjes die zelfs getrouwd zijn. Dan vraag ik me af, zijn dat dan allemaal bi-mannen waarmee zij getrouwd zijn? Dacht het niet.
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dat zo is. Je kunt niet verwachten dat een seksueel actief mens die instincten uit kan schakelen voor langere tijd.quote:Maar je kreeg borstjes als pre-op en met een man in die tijd had je ook gewoon dat "ding" kunnen ontzien. Gewoon je onderbroekje aanhouden. Dat was het enigste wat je nog in de weg zat. Er zijn op sexgebied zoveel andere dingen dan alleen dat die je wel kan doen.
[/uote]
Had gekund, maar ik had me daar toch niet prettig bij gevoeld. Voor mij niet dus.
[quote]
En ik heb zoiets als iemand echt van je houdt en om je geeft moet ie maar een jaartje geduld hebben tot het wel kan.
Voor mij was het feit dat het ding er zat een show stopper. Voor jou ligt dat misschien anders.quote:Dat "ding" zit (pre-op) dan geen leven meer in, maar je hebt er tegelijkertijd ook door die oestrogenen een ander sexgevoel of gevoel van opwinding voor teruggekregen (wat meer in het hoofd speelt en dus meer vrouwelijk is) en gevoelige borstjes natuurlijk.
Niet uit het oog verliezen dat die gedachte heerst is weer net iets anders dan zelf die gedachte aannemen en uitdragen.quote:En ja, ik begrijp wel wat andere transjes tegen de gedachte kunnen hebben dat een transvrouw nooit een echte vrouw zal zijn. Maar het is wel helaas de realiteit. Dat moet je zeker niet uit het oog verliezen.
En juist als er dan de dingen gebeuren die jij opnoemde, dan wordt die realiteit je weer pijnlijk duidelijk denk ik dan.
Een bi-man valt ook op mannen en niet alleen op jou als vrouw, maar hij kiest wel voor jou.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:03 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Een hetero-man valt ook op andere vrouwen en niet alleen op mij, maar kiest voor mij. Een bi-man valt alleen op 2 keer zoveel andere mensen dan een hetero-man...
Oh? Waar heb ik die eer vandaan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:19 schreef TA het volgende:
Ik vindt ChantalC wel een lekkertje hoor! Kom je hier nog weleens?
Je bedoelt niet zo zeer praktiserend, maar je bedoelt een bi die het tegelijkertijd met zowel een man als vrouw wil doen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Een bi-man valt ook op mannen en niet alleen op jou als vrouw, maar hij kiest wel voor jou.
Ik heb het hier over praktiserend bi. En dat zijn de meeste wel.
Waarom neem je aan dat iemand het met beiden tegelijk wil uitvoeren?quote:Die valt immers op beide. En ik neem aan dat ze dat dan ook in de praktijk (willen) uitvoeren.
Ok.quote:En dat bedoelde ik er dus mee![]()
Een bi-man valt (sexueel) op vrouwen en mannen. Dan denk ik dat hij in en tijdens de relatie met jou als vrouw ook sex (al dan niet met jou erbij) zal willen hebben met een man of mannen. Ga ik vanuit tenminste.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:20 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Je bedoelt niet zo zeer praktiserend, maar je bedoelt een bi die het tegelijkertijd met zowel een man als vrouw wil doen?
[..]
Waarom neem je aan dat iemand het met beiden tegelijk wil uitvoeren?
Dat is iets wat je als vrouw van zo'n man van tevoren haast al zeker weet.
[..]
Ok.Ik vraag me nog steeds af in hoeverre het in de werkelijkheid zo is...
Ligt er ook nog aan op welk gebied, kan ook alleen seksueel zijn en niet wb relaties, gekdt ook voor vrouwen die bi zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Een bi-man valt ook op mannen en niet alleen op jou als vrouw, maar hij kiest wel voor jou.
Ik snap 'm niet... de foute combinatie van heupbroeken en boxershorts, bedoel je dat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:12 schreef Doagere het volgende:
Weetje waar het allemaal op neer komt..? 1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen.
Lees voor de grap deze reacties is hier in de topic Fok!Sters Sexy en Gewaagd #24![]()
Ik bedoel het precies zoals het er staat, de reacties van mensen tegen de foto's van mij .quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:32 schreef Hildy het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet... de foute combinatie van heupbroeken en boxershorts, bedoel je dat?![]()
Wist helemaal niet dat er zo veel afwijkingen waren. Mijn sekse en gender-identiteit zijn voor mij zo vanzelfsprekend. Vind het wel interessante materiequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:48 schreef Hildy het volgende:
Om het helemaal verwarrend te maken, je hebt mannen met een vrouwelijk genotype (dus genetisch 46,XX). Dat komt omdat er een kopieerfoutje heeft plaatsgevonden waardoor 't SRY-gen (wat zorgt voor de ontwikkeling van testikels) perongeluk van het Y-chromosoom naar het X-chromosoom is verplaatst. Ze zijn verder onvruchtbaar (geen genen voor spermazoide-productie).
Hoe moet ik dat dan zien? En stel nou dat zo iemand zich toch vrouw voelt (niet onwaarschijnlijk, gezien de gemiddeld lagere testosteronniveau's)?
Of ben ik nu te veel met theoretische haarkloverij bezig?
Oh, je bedoelt 6 degrees of separation: iedereen kent de hele wereldbevolking via 6 stappen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:59 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ik bedoel het precies zoals het er staat, de reacties van mensen tegen de foto's van mij .![]()
Ja, bij jou paste 't. Jij vond jezelf altijd een meisje, en de rest van de wereld ook. En dan kan ik me best voorstellen dat je daar niet zo bij stil staat. Want moeke Natuur doet ook maar wat, en dat gaat niet altijd goed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat er zo veel afwijkingen waren. Mijn sekse en gender-identiteit zijn voor mij zo vanzelfsprekend. Vind het wel interessante materie
Ja, al laat ik wel boeren op commando, heb ik nog nooit een dieet gevolgd en praat ik platvloers over seksquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:30 schreef Hildy het volgende:
Ja, bij jou paste 't. Jij vond jezelf altijd een meisje, en de rest van de wereld ook.
Hee, een rolmodelquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, al laat ik wel boeren op commando, heb ik nog nooit een dieet gevolgd en praat ik platvloers over seks![]()
Straks ga je ook nog beweren dat je poept.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, al laat ik wel boeren op commando, heb ik nog nooit een dieet gevolgd en praat ik platvloers over seks![]()
Volgens onderzoeken van rond het jaar 2000 is 40% van de m2f transsekuelen lesbisch, het percentage is daarmee ruim hoger dan het normale, en wordt oa verweten aan het feit dat man een m2f (man naar vrouw) transseksueel eerder afwijzen dan een vrouw.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:49 schreef patricia27 het volgende:
[..]Daarnaast durf ik best te beweren dat het merendeel van de transsexuelen lesbisch zijn. Dat zijn ook (vaak dan) de stoere ex-hetero's met vrouw en kinderen. Die hebben altijd in zware mannenberoepen gewerkt. Die hebben zich altijd als man willen of moeten bewijzen. Die zijn vaak ook erg vermannelijkt. "De meestal jongere TS'en die gewoon hetero zijn en gewoon op normale mannen vallen, ontwikkelen zich vaak veel vrouwelijker dan de hierboven genoemde.
Hoe zit dat eigenlijk met transseksuele vrouwen? Poepen die nog na de transitie?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:41 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog beweren dat je poept.
Helaas wel. Ons spijsverteringsstelsel heeft dat aangeleerd en kan dat niet meer afleren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met transseksuele vrouwen? Poepen die nog na de transitie?
Ik heb voor mijn operatie contact gehad met enkele bimannen die wel seks met mij wilde hebben, maar die waren toch heel erg teleurgesteld in mij. Dat dingetje dat werkte niet meer, en verder denk ik dat ze toch een wat manlijker iets verwacht hadden (ik woog toen ook rond de 87 kilo, had goed zichtbare vrouwelijke jukbeender structuur etc, alleen dat dingetje zat in de weg, was echt veschrompeld tot in slappe toestand zo'n 2a3 cm, stijf worden gebeurde echt niet)quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt er ook nog aan op welk gebied, kan ook alleen seksueel zijn en niet wb relaties, gekdt ook voor vrouwen die bi zijn
Zie je wel, nooit helemaal een vrouwquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Helaas wel. Ons spijsverteringsstelsel heeft dat aangeleerd en kan dat niet meer afleren.
In de toekomst vindt de medische wetenschap daar vast wel een oplossing voor! En als de medische wetenschap het niet doet komt er vast wel weer iemand met een nieuw dieet waarbij niets eten als gezond geldt, waardoor ook transvrouwen niet meer hoeven te poepen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zie je wel, nooit helemaal een vrouw![]()
Ja, maar er wordt ons wel netjes geleerd van voren naar achteren afvegen, anders wordt de kans op blaas infecties een stuk groter (is mij tenminste echt duidelijk verteld)quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Helaas wel. Ons spijsverteringsstelsel heeft dat aangeleerd en kan dat niet meer afleren.
Kon ik maar menstrueren, dan had ik een baarmoeder en was er een kans dat ik zelf kinderen kon baren.... Ik ben altijd stik jaloers geweest op mijn ex tijdens elke zwangerschap, en de bevalling is zwaar, en dat heb ik altijd beseft, en haar daar zo goed mogelijk in gesteund. Maar wat was ik jaloers......quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zie je wel, nooit helemaal een vrouw![]()
Ergens zijn jullie echter wel te benijden, jullie menstrueren niet
De paar dagen na je operatie hoef je in ieder geval niet te poepen, is ook wel erg fijn dan ... alleen dat streng vloeibaar dieet is niet alles. Helaas vond ik de bosvruchten erg lekker, en ben ik gedurende de opname aangekomen, terwijl de meeste juist afvallen.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:03 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
In de toekomst vindt de medische wetenschap daar vast wel een oplossing voor! En als de medische wetenschap het niet doet komt er vast wel weer iemand met een nieuw dieet waarbij niets eten als gezond geldt, waardoor ook transvrouwen niet meer hoeven te poepen.
Kloptquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:04 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt ons wel netjes geleerd van voren naar achteren afvegen, anders wordt de kans op blaas infecties een stuk groter (is mij tenminste echt duidelijk verteld)
Die ervaring zou ik ook niet willen missen in de toekomst, maar waarom tussen je 13e en 50e menstrueren als je maar 2 a 3 kinderen wiltquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef AnnaB het volgende:
Kon ik maar menstrueren, dan had ik een baarmoeder en was er een kans dat ik zelf kinderen kon baren.... Ik ben altijd stik jaloers geweest op mijn ex tijdens elke zwangerschap, en de bevalling is zwaar, en dat heb ik altijd beseft, en haar daar zo goed mogelijk in gesteund. Maar wat was ik jaloers......
Knap inderdaad. Met het dieet voor en na de operatie en misschien ook wel door al die troep aan medicijnen daarna ben ik denk ik toch wel zo'n 10 kilo afgevallen. Na een paar maanden gelukkig weer terug op mijn oude gewicht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef AnnaB het volgende:
[..]
De paar dagen na je operatie hoef je in ieder geval niet te poepen, is ook wel erg fijn dan ... alleen dat streng vloeibaar dieet is niet alles. Helaas vond ik de bosvruchten erg lekker, en ben ik gedurende de opname aangekomen, terwijl de meeste juist afvallen.....
Wachten we tot iemand hem inkopt of zullen we het zelf doen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Die ervaring zou ik ook niet willen missen in de toekomst, maar waarom tussen je 13e en 50e menstrueren als je maar 2 a 3 kinderen wilt
Als je gewoon continue de anti-conceptiepil blijft gebruiken, menstrueer je ook niet meer, of je laat je eierstokken en baarmoeder verwijderen (o nee, dan ga je teveel veel op een ex-transeksueel lijken...)quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Die ervaring zou ik ook niet willen missen in de toekomst, maar waarom tussen je 13e en 50e menstrueren als je maar 2 a 3 kinderen wilt
Waarom eistokken en baarmoeder? Alleen eistokken zou voldoende moeten zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Als je gewoon continue de anti-conceptiepil blijft gebruiken, menstrueer je ook niet meer, of je laat je eierstokken en baarmoeder verwijderen (o nee, dan ga je teveel veel op een ex-transeksueel lijken...)
Wat is dat dieet? D'r moet nog 10 kilo af bij mijquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:13 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Met het dieet voor en na de operatie en misschien ook wel door al die troep aan medicijnen daarna ben ik denk ik toch wel zo'n 10 kilo afgevallen.
Een paar dagen alleen een beetje fruit en ongeveer een week lang alleen vloeibaar. Eventueel aangevuld met een maand lang pijnstillers, ontstekingsremmers, anti-biotica en slaapmiddelen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef Hildy het volgende:
[..]
Wat is dat dieet? D'r moet nog 10 kilo af bij mij
Is vast ook een stuk gezonder.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Hildy het volgende:
Oei. Dat valt goed af ja.
Ik denk dat ik 't bij wat meer bewegen houd (elke dag 25 minuten van 't station naar m'n werk lopen doet ook wonderen).
Ik had altijd juist 't idee dat als je ergens veel transjes ziet 't wel in de IT is. Maar misschien dat dat meer is omdat die wat aanweziger zijn op 't internet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:53 schreef AnnaB het volgende:
Ik zelf heb altijd in de automatisering gewerkt (een beetje mannen beroep, maar niet per definitie).
Ja, om nou aan de anti-biotica te gaan om af te vallen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:00 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Is vast ook een stuk gezonder.
Ik heb begrepen dat je bij sommige transjes nog iets gekkers ziet: geen menstruatie, geen maandelijkse hormooncyclus, maar wel een maandelijkse stemmings-cyclus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef Xennia het volgende:
Oh, bij mij is het omgekeerd. Geen maandelijkse stemmingscyclus, wel menstruatiequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Hildy het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je bij sommige transjes nog iets gekkers ziet: geen menstruatie, geen maandelijkse hormooncyclus, maar wel een maandelijkse stemmings-cyclus.
Eigenlijk geen last van gehad. Door de medicijnen is het sowieso bijna vloeibaar waardoor je geen druk hoeft te zetten ofzo. Het kan echter zijn dat dit niet voor alle operatie-technieken geldt. Er zijn operatie-technieken waarbij zelfs zitten al zeer doet. Verder kan het ook zijn dat ik sowieso een gelukkige uitzondering ben, want ik had ook geen pijn in rust en heb daarom ook geen pijnstillers meer gebruikt toen ik zelf medicatie in de gaten moest gaan houden (dit tot verbazing van de verplegers).quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:09 schreef Hildy het volgende:
[..]
Ja, om nou aan de anti-biotica te gaan om af te vallen..
Is de eerste keer poepen trouwens dan niet vreselijk pijnlijk? Het is daar beneden dan helemaal bont en blauw, ik kan me niet voorstellen dat dat van een leien dakje gaat.
Als ik een dosis hormonen vergeet krijg ik ook last van stemmingsproblemen die wat weg hebben van PMS.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Hildy het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je bij sommige transjes nog iets gekkers ziet: geen menstruatie, geen maandelijkse hormooncyclus, maar wel een maandelijkse stemmings-cyclus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |