Mijn SRS gaat dit jaar gebeuren. Maar ook daarna zal ik er eerlijk over zijn. Simpelweg omdat ik vind dat verzwijgen hetzelfde is als liegen. Beter van te voren duidelijk als je een relatie met elkaar overweegt, dan achteraf te moeten vertellen...quote:Op maandag 26 februari 2007 18:51 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Ik ben er dus ook gewoon eerlijk in. Maar Chantal, zou je dat na je SRS nog zijn?
Of heb jij inmiddels je SRS al gehad?
Daar ben ik het helemaal mee eens. Niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Maar ook daarna zal ik er eerlijk over zijn. Simpelweg omdat ik vind dat verzwijgen hetzelfde is als liegen. Beter van te voren duidelijk als je een relatie met elkaar overweegt, dan achteraf te moeten vertellen...
Hij wou haar pijpen (god, wat klinkt dat raar..). Dat zegt toch wel iets denk ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:52 schreef patricia27 het volgende:
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat zeker 60%, zo niet meer van de transjes wel lesbisch zijn.
Ik kan niet precies zeggen hoe hetero mijn vriend is, maar hij is zeker geen 100% man. Hij staat open voor mijn situatie, de sex die we hebben, is zogezegd bijna nul. Maar hij heeft me nooit als een "hij", "hem" of "zijn" gezien. M'n vriend zal ik nooit met een andere jongen betrappen maar de term Metro-man die past hem welquote:En dat bedoel ik er nou maar mee
Maar nu graag jullie (bio dames) mening. Kan een echt 100% heteroman vallen op een "vrouw" die nog een pik tussen d'r benen heeft bungelen. En dan voor een relatie. Dat kan gewoon niet. Dat bestaat niet als je het mij vraagt. Na de operatie (vrouw met neo vagina dus) is het al moeilijk om een heteroman te vinden voor een relatie, laat staan in de pre-op fase als er nog een lul tussen hun benen zit.
Waarom beweren veel transen het tegendeel dan. Zijn ze dan echt zo naief of moet ik eerder zeggen labiel?
Of zullen die mannen dan toch bestaan
En in dit geval waar we het nu over hebben zag je het wel, pas later komt de aap uit de mouw en blijkt het geen "hetero" te zijn, maar iemand die zelf worstelt met z'n gevoelens. Zulk soort mannen projecteren zichzelf op een trans volgens mij.
Ja ik stond er toen zelf ook wel van te kijken.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:08 schreef Hildy het volgende:
[..]
Hij wou haar pijpen (god, wat klinkt dat raar..). Dat zegt toch wel iets denk ik.
Bovendien zijn verliefdheid en verbondenheid makkelijk te verwarren. Niet dat ik daar dan ervaring in heb (nog nooit gehad), maar die wijsheid komt dan uit de originele discussie hierover.
omdat hij niet als homo gezien wil wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja ik stond er toen zelf ook wel van te kijken.
Weet nu nog niet veel meer, maar hij zegt dat hij dat gewoon 1x wil proberen. En dat niet met een man zou kunnen.
Was dat die knul met die zwaar negatieve cogiati score trouwens? Want dat vind ik dan toch wel weer raar. Of hij heeft 'm niet echt heel erg eerlijk ingevuld...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja ik stond er toen zelf ook wel van te kijken.
Weet nu nog niet veel meer, maar hij zegt dat hij dat gewoon 1x wil proberen. En dat niet met een man zou kunnen.
Uhm nou, we hadden een verschil van 600 punten geloof ik. Hij mannelijk, ik vrouwelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef Hildy het volgende:
[..]
Was dat die knul met die zwaar negatieve cogiati score trouwens? Want dat vind ik dan toch wel weer raar. Of hij heeft 'm niet echt heel erg eerlijk ingevuld...
Aanwezigquote:Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef Magicmind het volgende:
Tvp.
Nu alleen Milagro, MUUS en Sunchaser nog.
Bij toeval aanwezig? Of zit je nou ineens alle topics te volgen over "omgebouwde kerels"quote:
Toen wist ie vast nog niet dat ie bisex man of bisex transvrouw wasquote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef Hildy het volgende:
[..]
Was dat die knul met die zwaar negatieve cogiati score trouwens? Want dat vind ik dan toch wel weer raar. Of hij heeft 'm niet echt heel erg eerlijk ingevuld...
Goed zo!quote:
Het ging ook eigenlijk niet over een wel of niet voor te stellen situatie, maar of hij nou wel of niet echt heus 100% hetero isquote:Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef Meike26 het volgende:
Sommige mensen kunnen er best hun fantasieen op na houden. Wanneer de vriend van Doagre dus soms het idee heeft een meisje te willen zijn, zal hij ook dus ook z'n (of in dit geval dan haar) fantasieen hebben om een jongen te pijpen, alsof hij(zij) dan van het vrouwelijke en dus tegenovergestelde geslacht is/zou zijn. Behoorlijk zooitje fantasieen/gevoelens en meningen op elkaar gepropt, maar de situatie bij doagre en haar vriend, kan ik me dus wel voorstellen.
Mijn vriend heeft nooit het idee gehad om sex te hebben met mij waarbij dat zaakje mee zou spelen in ons spel. Ikzelf dus ook niet. Soms plaagt ie em wel, om er proberen aan te zitten met een hand, maar dat wil hij zelf niet eens... maar de verdediging is ook kei en keihard..![]()
![]()
Je hebt het 1e topic niet gelezen?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef patricia27 het volgende:
Bij toeval aanwezig? Of zit je nou ineens alle topics te volgen over "omgebouwde kerels"![]()
Check.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef Magicmind het volgende:
Tvp.
Nu alleen Milagro, MUUS en Sunchaser nog.
Dan moet ze ook niet, zelfs vandaag hier nog wel lopen te verkondigen dat hij 100% hetero is.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:49 schreef Meike26 het volgende:
Nou en ? Oke dan is hij niet 100% hetero , en dan nog? Doagre heeft zelf ook al meermalen gezegd het zelf ook wel eens niet te weten, ook via msn.
Als 'ie 't eerlijk ingevuld heeft denk ik toch meer aan een soort van seksuele fantasie bij 'm. Daar is op zich niks mis mee overigens.. alleen is 't misschien wel wat vervelend voor jou.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef Doagere het volgende:
[..]
Uhm nou, we hadden een verschil van 600 punten geloof ik. Hij mannelijk, ik vrouwelijk.
Ja, inderdaad, 't kan ook maar zo een beetje op hol geslagen sexdrive zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef Meike26 het volgende:
Sommige mensen kunnen er best hun fantasieen op na houden. Wanneer de vriend van Doagre dus soms het idee heeft een meisje te willen zijn, zal hij ook dus ook z'n (of in dit geval dan haar) fantasieen hebben om een jongen te pijpen, alsof hij(zij) dan van het vrouwelijke en dus tegenovergestelde geslacht is/zou zijn.
Alsof je daar wakker van ligt ?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:51 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Dan moet ze ook niet, zelfs vandaag hier nog wel lopen te verkondigen dat hij 100% hetero is.
Een 100% hetero man kan gewoon nooit op een pre-op vallen. Dat was m'n punt.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Alsof je daar wakker van ligt ?Wie hier op FOK, of waar dan ook dan ook schrijft over de geaardheid van diens vriend(in). Er is geen peilstok of eenheid om dit precies vast te stellen. Anders krijgen we nog op datingsites een APK-achtige keuring, waar je trots kan vermelden dat je berekend bent op 78 Homojoules
. Lekker boeiend. Daogre heeft een vriend en wat ze er over schrijft, mag ze zelf weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |