abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46703740
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:51 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Ik ben er dus ook gewoon eerlijk in. Maar Chantal, zou je dat na je SRS nog zijn?
Of heb jij inmiddels je SRS al gehad?
Mijn SRS gaat dit jaar gebeuren. Maar ook daarna zal ik er eerlijk over zijn. Simpelweg omdat ik vind dat verzwijgen hetzelfde is als liegen. Beter van te voren duidelijk als je een relatie met elkaar overweegt, dan achteraf te moeten vertellen...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_46703888
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:00 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Maar ook daarna zal ik er eerlijk over zijn. Simpelweg omdat ik vind dat verzwijgen hetzelfde is als liegen. Beter van te voren duidelijk als je een relatie met elkaar overweegt, dan achteraf te moeten vertellen...
Daar ben ik het helemaal mee eens. Niks aan toe te voegen.
pi_46704074
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:52 schreef patricia27 het volgende:

Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat zeker 60%, zo niet meer van de transjes wel lesbisch zijn.
Hij wou haar pijpen (god, wat klinkt dat raar..). Dat zegt toch wel iets denk ik.

Bovendien zijn verliefdheid en verbondenheid makkelijk te verwarren. Niet dat ik daar dan ervaring in heb (nog nooit gehad), maar die wijsheid komt dan uit de originele discussie hierover.
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_46704492
Even een Quote-je van Patricia uit het vorige topic:
quote:
En dat bedoel ik er nou maar mee

Maar nu graag jullie (bio dames) mening. Kan een echt 100% heteroman vallen op een "vrouw" die nog een pik tussen d'r benen heeft bungelen. En dan voor een relatie. Dat kan gewoon niet. Dat bestaat niet als je het mij vraagt. Na de operatie (vrouw met neo vagina dus) is het al moeilijk om een heteroman te vinden voor een relatie, laat staan in de pre-op fase als er nog een lul tussen hun benen zit.

Waarom beweren veel transen het tegendeel dan. Zijn ze dan echt zo naief of moet ik eerder zeggen labiel?
Of zullen die mannen dan toch bestaan

En in dit geval waar we het nu over hebben zag je het wel, pas later komt de aap uit de mouw en blijkt het geen "hetero" te zijn, maar iemand die zelf worstelt met z'n gevoelens. Zulk soort mannen projecteren zichzelf op een trans volgens mij.
Ik kan niet precies zeggen hoe hetero mijn vriend is, maar hij is zeker geen 100% man. Hij staat open voor mijn situatie, de sex die we hebben, is zogezegd bijna nul. Maar hij heeft me nooit als een "hij", "hem" of "zijn" gezien. M'n vriend zal ik nooit met een andere jongen betrappen maar de term Metro-man die past hem wel Een trendy mannetje, kan goed praten en houd van shoppen.

En nee, hij is niet te leen...
pi_46705026
En hier weer verder..

tvp dus. tot ik weer wat zinvols te melden heb..
pi_46705395
Tvp.

Nu alleen Milagro, MUUS en Sunchaser nog.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_46705665
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:08 schreef Hildy het volgende:

[..]

Hij wou haar pijpen (god, wat klinkt dat raar..). Dat zegt toch wel iets denk ik.

Bovendien zijn verliefdheid en verbondenheid makkelijk te verwarren. Niet dat ik daar dan ervaring in heb (nog nooit gehad), maar die wijsheid komt dan uit de originele discussie hierover.
Ja ik stond er toen zelf ook wel van te kijken.

Weet nu nog niet veel meer, maar hij zegt dat hij dat gewoon 1x wil proberen. En dat niet met een man zou kunnen.
pi_46706953
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef Doagere het volgende:

[..]

Weet nu nog niet veel meer, maar hij zegt dat hij dat gewoon 1x wil proberen. En dat niet met een man zou kunnen.
omdat hij niet als homo gezien wil worden

welke hetero vent wil nou een vent pijpen ? ja, een homo dus

of een vent die zich een hetero vrouw voelt, dan kun je dus voor je gevoel zonder te liegen zeggen "ik ben 100% hetero" en laat je "als ik een vrouw zou zijn" voor het gemak even weg
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46707658
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef Doagere het volgende:

[..]

Was dat die knul met die zwaar negatieve cogiati score trouwens? Want dat vind ik dan toch wel weer raar. Of hij heeft 'm niet echt heel erg eerlijk ingevuld...
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_46707816
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef Hildy het volgende:

[..]

Was dat die knul met die zwaar negatieve cogiati score trouwens? Want dat vind ik dan toch wel weer raar. Of hij heeft 'm niet echt heel erg eerlijk ingevuld...
Uhm nou, we hadden een verschil van 600 punten geloof ik. Hij mannelijk, ik vrouwelijk.
  Redactie Frontpage maandag 26 februari 2007 @ 20:35:46 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46707835
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef Magicmind het volgende:
Tvp.

Aanwezig
pi_46707921
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Aanwezig
Bij toeval aanwezig? Of zit je nou ineens alle topics te volgen over "omgebouwde kerels"
Ben je angsten aan het overwinnen

[ Bericht 12% gewijzigd door patricia27 op 26-02-2007 20:55:58 ]
pi_46707993
Sommige mensen kunnen er best hun fantasieen op na houden. Wanneer de vriend van Doagre dus soms het idee heeft een meisje te willen zijn, zal hij ook dus ook z'n (of in dit geval dan haar) fantasieen hebben om een jongen te pijpen, alsof hij(zij) dan van het vrouwelijke en dus tegenovergestelde geslacht is/zou zijn. Behoorlijk zooitje fantasieen/gevoelens en meningen op elkaar gepropt, maar de situatie bij doagre en haar vriend, kan ik me dus wel voorstellen.

Mijn vriend heeft nooit het idee gehad om sex te hebben met mij waarbij dat zaakje mee zou spelen in ons spel. Ikzelf dus ook niet. Soms plaagt ie em wel, om er proberen aan te zitten met een hand, maar dat wil hij zelf niet eens... maar de verdediging is ook kei en keihard..
pi_46708001
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef Hildy het volgende:

[..]

Toen wist ie vast nog niet dat ie bisex man of bisex transvrouw was

[ Bericht 2% gewijzigd door patricia27 op 26-02-2007 20:47:57 ]
pi_46708510
Nou en ? Oke dan is hij niet 100% hetero , en dan nog? Doagre heeft zelf ook al meermalen gezegd het zelf ook wel eens niet te weten, ook via msn.

Niet teveel op de persoon inspelen / belachelijk maken.

Als je dit vertaald naar het algemeen kan je gewoon concluderen dat er heeel veel verschillende mensen zijn met elk hun eigen behoeften/fantasieen en daar is ie weer, voorkeuren !!!

Vast staat toch wel dat dat het meest belangrijke is wat "jij" wil, er niet toe doet van discriminatie, maar puur uit eigen belang kies je voor iets of juist iets niet, van wat je wilt, wat je doet en wat dus ook je afkeur krijgt. Nobody touchs that.
pi_46708529
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef SunChaser het volgende:
Aanwezig
Goed zo!

(ik zat nog te twijfelen, zal 'm ook PM'en of wat? )
pi_46708555
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef Meike26 het volgende:
Sommige mensen kunnen er best hun fantasieen op na houden. Wanneer de vriend van Doagre dus soms het idee heeft een meisje te willen zijn, zal hij ook dus ook z'n (of in dit geval dan haar) fantasieen hebben om een jongen te pijpen, alsof hij(zij) dan van het vrouwelijke en dus tegenovergestelde geslacht is/zou zijn. Behoorlijk zooitje fantasieen/gevoelens en meningen op elkaar gepropt, maar de situatie bij doagre en haar vriend, kan ik me dus wel voorstellen.

Mijn vriend heeft nooit het idee gehad om sex te hebben met mij waarbij dat zaakje mee zou spelen in ons spel. Ikzelf dus ook niet. Soms plaagt ie em wel, om er proberen aan te zitten met een hand, maar dat wil hij zelf niet eens... maar de verdediging is ook kei en keihard..
Het ging ook eigenlijk niet over een wel of niet voor te stellen situatie, maar of hij nou wel of niet echt heus 100% hetero is .

En verder ging het erover hier of een 100% heteroman uberhaupt wel kan vallen (voor een relatie dan) op een al dan niet geopereerde trans.

[ Bericht 6% gewijzigd door patricia27 op 26-02-2007 20:57:53 ]
pi_46708601
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef patricia27 het volgende:
Bij toeval aanwezig? Of zit je nou ineens alle topics te volgen over "omgebouwde kerels"
Je hebt het 1e topic niet gelezen?
pi_46708638
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef Magicmind het volgende:
Tvp.

Check.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46708651
Sunchaser is inmiddels vaste klant ja
pi_46708676
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:49 schreef Meike26 het volgende:
Nou en ? Oke dan is hij niet 100% hetero , en dan nog? Doagre heeft zelf ook al meermalen gezegd het zelf ook wel eens niet te weten, ook via msn.
Dan moet ze ook niet, zelfs vandaag hier nog wel lopen te verkondigen dat hij 100% hetero is.
Ze zei hier direct, hij is echt heus 100% hetero. Hoe kan ze dat dan zo standvastig zeggen als jij zegt dat ze het zelf al niet zeker weet.

[ Bericht 13% gewijzigd door patricia27 op 26-02-2007 21:11:32 ]
pi_46708685
Compleet!
pi_46709286
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef Doagere het volgende:

[..]

Uhm nou, we hadden een verschil van 600 punten geloof ik. Hij mannelijk, ik vrouwelijk.
Als 'ie 't eerlijk ingevuld heeft denk ik toch meer aan een soort van seksuele fantasie bij 'm. Daar is op zich niks mis mee overigens.. alleen is 't misschien wel wat vervelend voor jou.
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef Meike26 het volgende:
Sommige mensen kunnen er best hun fantasieen op na houden. Wanneer de vriend van Doagre dus soms het idee heeft een meisje te willen zijn, zal hij ook dus ook z'n (of in dit geval dan haar) fantasieen hebben om een jongen te pijpen, alsof hij(zij) dan van het vrouwelijke en dus tegenovergestelde geslacht is/zou zijn.
Ja, inderdaad, 't kan ook maar zo een beetje op hol geslagen sexdrive zijn.

Zo heb ik 't verschil tussen transseksualiteit en travestie aan m'n moeder proberen uit te leggen: travestieten zijn gender eufoor ("hey, dit is ook leuk"), transseksuelen zijn gender dysfoor ("bah, dit is naar, vervelend, etcetera").

[ Bericht 1% gewijzigd door Hildy op 26-02-2007 21:10:42 ]
pi_46709422
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:51 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Dan moet ze ook niet, zelfs vandaag hier nog wel lopen te verkondigen dat hij 100% hetero is.
Alsof je daar wakker van ligt ? Wie hier op FOK, of waar dan ook dan ook schrijft over de geaardheid van diens vriend(in). Er is geen peilstok of eenheid om dit precies vast te stellen. Anders krijgen we nog op datingsites een APK-achtige keuring, waar je trots kan vermelden dat je berekend bent op 78 Homojoules . Lekker boeiend. Daogre heeft een vriend en wat ze er over schrijft, mag ze zelf weten.
pi_46709676
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Alsof je daar wakker van ligt ? Wie hier op FOK, of waar dan ook dan ook schrijft over de geaardheid van diens vriend(in). Er is geen peilstok of eenheid om dit precies vast te stellen. Anders krijgen we nog op datingsites een APK-achtige keuring, waar je trots kan vermelden dat je berekend bent op 78 Homojoules . Lekker boeiend. Daogre heeft een vriend en wat ze er over schrijft, mag ze zelf weten.
Een 100% hetero man kan gewoon nooit op een pre-op vallen. Dat was m'n punt.
Een normale heteroman valt nou eenmaal niet op kul
En transjes die het tegendeel beweren noem ik zeer naief. Dus gaat niet alleen over doagere, maar over alle transjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')