Die kans had ik groter geacht dan dat ManU na 5 minuten met 0-3 voor had gestaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:14 schreef -Willempie- het volgende:
En die Shearer vooraf zeggen dat Reading vandaag erg veel kans heeft om door te gaan.![]()
Niet als je zo staat te ballen.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap dr geen donder van Jorien, leg eens uitdat schemaatje
Laten hier dan maar op hopen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef Dos37 het volgende:
Of doordat de concurrent belangrijke spelers mist door blessures of schorsingen. Zeker na dit soort wedstrijden
Keurige winstquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]
34 euro verlies als het gelijk word , en 34 euro verlies als reading wint![]()
en ¤ 3.55 winst als united wint![]()
Zitten alweer in de bus de ipod te luisterenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rooney en Ronaldo zullen zich wel alweer aan het omkleden zijn.
Hij heeft gewed en wint 3 hele euro's, hij denkt dat wij daar allemaal in geïnteresseerd zijn..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap dr geen donder van Jorien, leg eens uitdat schemaatje
Ach, bijna 2 biertjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft gewed en wint 3 hele euro's, hij denkt dat wij daar allemaal in geïnteresseerd zijn..
Ik had als odd 2.0 gekozen, zie je de 1e aanval. aanval wait af, schot op doel goalquote:
Well spoken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft gewed en wint 3 hele euro's, hij denkt dat wij daar allemaal in geïnteresseerd zijn..
Zet je ook de TV eens 5 minuten later aan hequote:
iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zet je ook de TV eens 5 minuten later aan he
morgenavondquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:18 schreef DutchGooner het volgende:
En ik had me nog wel zo verheugd op een echte FAC pot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |