En daar ben ik dus ook bang voor...... zo'n heerlijke doofpot...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Neeeh, dan komt er gewoon een miljonair... That's it.
.............
Nâh dat wordt een doos onder een brug, tenzij er een loverby uit het netwerk zijn opwachting doet buiten de hekken.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:01 schreef Inukshuk het volgende:
Bye Bye Amanda, gelijk Rogier bellen, het beest is los!
Dag Amanda, veel plezier met je nertsje als je je kut verkoopt achter het CS.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:00 schreef n1ek het volgende:
20:45 moeten ze op de bank zitten n.a.v. de gebeurtenissen tijdens het ontbijt
gepaste kleding is ook voor de nieuwe bewoner.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:01 schreef n1ek het volgende:
gepaste kleding.. Dan is het iets wat op tv gaat komen dan moet het toch wel eindelijk die exit zijn
In de brief hadden ze het over de gebeurtenissen bij het ontbijt, dus hopelijk een exitquote:Op maandag 26 februari 2007 19:03 schreef versteegrob het volgende:
Om 21 uur komt de nieuwe bewoner, duidelijk toch!
ik quote mezelf maar isquote:Op maandag 26 februari 2007 19:02 schreef n1ek het volgende:
[..]
n.a.v. het ontbijt vanmorgen staat er in de brief
Welke stad?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dag Amanda, veel plezier met je nertsje als je je kut verkoopt achter het CS.![]()
Hoop ik.
Exact waar ik aan denk. Maar hopelijk idd niet!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:04 schreef tukkera het volgende:
Ze kan natuurlijk ook een waarschuwing krijgen,om gelijk daar na gepast de nieuwe miljonair te verwelkomen.Maar laten we uiteraard hopen op een exit van deze hete vloeistoffengooister!!
zo is het opzouten! en weg wezen!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:02 schreef n1ek het volgende:
[..]
n.a.v. het ontbijt vanmorgen staat er in de brief
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:04 schreef Frasier het volgende:
Nou ze is in iedergeval zo eerlijk om 't vol te houden
Of 5000 nertsen "redden"quote:Op maandag 26 februari 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
Voor 10.000 Euro kan je zestien van die kutnertsjasjes halen!
Ik zie jou nooit zo grof postenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dag Amanda, veel plezier met je nertsje als je je kut verkoopt achter het CS.![]()
Hoop ik.
* Maanvis plaatst alvast een TVP achter het centraal station!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
wat denk je...kan niet anders dan Amsterdam zijn toch?![]()
quote:
Daar voel je nix vanquote:Op maandag 26 februari 2007 19:07 schreef 2live het volgende:
Erger nog; met een dief in bed!!!!!
Haha, hij is geniaal he!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Whoohahaah dat Parabrother filmpje!! En dat dansen ook!![]()
Deze reactie zegt meer over jou dan over mijquote:
Amsterdam, natuurlijk. Er zijn toch niet meer steden in Nederland? Ja Berlijn, maar daar heb je het dan wel mee gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |