Okay? Het is helemaal niet okay.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:42 schreef agter het volgende:
Okay, als 10 beslist dat Aman mag bljven, okay.
Maar dan moet ze vanavond wel goed door 10 toegesproken worden in bijzijn van je hele groep.
Dat zij hartstikke fout zat.
Officiele waarschuwing.
En ze moet oprecht haar excusses aan Huub aanbieden.
Ze gooide nl niet alleen koffie, maar ook het kopje naar Huub toe.
Zoiets kan je erg veel pijn doen en je ook verwonden.
Ben jij soms egt van agter??????????????quote:Op maandag 26 februari 2007 18:42 schreef agter het volgende:
Maar dan moet ze vanavond wel goed door 10 toegesproken worden in bijzijn van je hele groep.
Officiele waarschuwing.
Hij zingt altijd met een bepaalde insteek. Nooit meer naar huis en zo.quote:
Hoezo nou waarschuwing?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:42 schreef agter het volgende:
Officiele waarschuwing.
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:41 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind dat Amanda een theeverbod moet krijgen voor haar gedrag!
Kan niet. Huub heeft de regels niet overtreden. Amanda overduidelijk wél.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:42 schreef robert2006 het volgende:
amanda gaat er echt niet uit, ik denk dat ze achter hebbengedreigd amanda eruit, dan huub ook eruit vanwege de afgelopen dronken dagen
Misschien dat ze gewoon teleurgesteld zijn in Amanda en Eric en daarom geen enkel risico meer willen nemen en de potentiele kandidaten extra testen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:44 schreef rooie3 het volgende:
Ja snap ik ook niet.
maar er moet ook nog steeds iemand voor Ilona komen.
Hebberdquote:Op maandag 26 februari 2007 18:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Youtube is wel erg traag... ik vermoed dat alle werkenden thuis komen en even de filmpjes van de dag bekijken!
Leuk!! maareh.. OPZOUTEN! Ik eerst!
Helemaal mee eens. Maar ik krijg het gevoel dat 'achter' anders gaat beslissen. En dat Amanda mag blijven...hoewel ze het verdient om weg te gaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Hoezo nou waarschuwing?
De andere bewoners kunnen dan minstens 1x iets naar een ander gooien en krijgen daarvoor alleen maar een waarschuwing?
Nu maar hopen dat er geen dooien vallen!
Absoluut onacceptabel. Ze heeft fysiek geweld gebruikt (hoe duidelijker wil je het hebben) en moet dus weg.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:42 schreef agter het volgende:
Officiele waarschuwing.
Echt?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:36 schreef Dogga het volgende:
huub zegt het blijft bij een waarschuwing
En vergeet niet, misschien nog wel erger, dat ze het kopje er ook bj gooide.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:45 schreef Danny het volgende:
Amanda moet er natuurlijk gewoon uit. En doen ze dat niet hoop ik van harte dat morgen Amanda, Natasia of Brian een kan hete koffie/thee in hun smoel gemikt krijgen. En de dag erna weer. En de dag erna wéér. Net zolang tot het saai wordt en we de brandwonden zat zijn.
Gooien met wijn zou onder fysiek geweld gaan vallen en wijn is ongevaarlijk. Hete koffie/thee zou ik niet ongevaarlijk willen noemen indien in het gelaat gemikt. Ze kunnen dus maar één ding doen. Nou ja, met goed fatsoen dan. Ze kunnen natuurlijk ook gewoon niks doen, alleen hoop ik dat ze dan wel rap met die beslissing geconfronteerd worden door meer mikwerk met koffie/thee
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=3002&start=450quote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef mutsmonique het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik moet zoeken op yuo tube om de nieuste filmpjes van de gouden kooi te bekijken
Heb ik ook regelmatig, geen idee wat daar aan te doenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Snap er niets van.. filmpjes bij Youtube houden halverwege op ?? ( de laadbalk is wel volledig) iemand suggesties?
Wie zegt dat?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub had gewoon geluk dat de thee of koffie niet meer heet was.
Ook firefox? Sinds de laatste opdate heeft dat mij veel kuurenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik ook regelmatig, geen idee wat daar aan te doen![]()
Ik weet het, ver doorgezocht, maar zoals al eerder werd aangegeven, bijvoorbeeld zoutzuur, benzine, etc etc. mag je daar dan ook vrij mee gooien? En mag dan een ander die niet heeft gegooid bijvoorbeeld achterlijk een luciferstokje weggooien? Tis maar een vraagje hoor, zodat de grens duidelijk wordt, net zoals nu bij het koffiegooien incident.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:45 schreef Danny het volgende:
Amanda moet er natuurlijk gewoon uit. En doen ze dat niet hoop ik van harte dat morgen Amanda, Natasia of Brian een kan hete koffie/thee in hun smoel gemikt krijgen. En de dag erna weer. En de dag erna wéér. Net zolang tot het saai wordt en we de brandwonden zat zijn.
Gooien met wijn zou onder fysiek geweld gaan vallen en wijn is ongevaarlijk. Hete koffie/thee zou ik niet ongevaarlijk willen noemen indien in het gelaat gemikt. Ze kunnen dus maar één ding doen. Nou ja, met goed fatsoen dan. Ze kunnen natuurlijk ook gewoon niks doen, alleen hoop ik dat ze dan wel rap met die beslissing geconfronteerd worden door meer mikwerk met koffie/thee
Er is door Huub gewoon niet genoeg ophef over gemaaktquote:Op maandag 26 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben al weer op een punt dat het weinig zin heeft om verder te kijken als Amanda nu de hand boven het hoofd wordt gehouden. Dan kun je dus nergens meer zeker van zijn en is het een spel geworden waar de regels onbekend zijn.
Nena terug?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben al weer op een punt dat het weinig zin heeft om verder te kijken als Amanda nu de hand boven het hoofd wordt gehouden. Dan kun je dus nergens meer zeker van zijn en is het een spel geworden waar de regels onbekend zijn.
dank je welquote:Op maandag 26 februari 2007 18:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=3002&start=450
zoals ik vanmiddag al zei; tien bepaald dan voor wie de regels gelden, en dat is dus niet voor iedereen...quote:Op maandag 26 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
Je gooit iets naar iemand om hem of haar te raken en dat zou zomaar hele nare gevolgen kunnen hebben.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef agter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar ik krijg het gevoel dat 'achter' anders gaat beslissen. En dat Amanda mag blijven...hoewel ze het verdient om weg te gaan.
Wat mij betreft is ze exit...
Hij had jankend aan de telefoon moeten hangen!!Dan had ie kans gemaakt,zeggen dat je dingen kapot gaat maken en zo........quote:Op maandag 26 februari 2007 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Er is door Huub gewoon niet genoeg ophef over gemaakt
Ik ben fokkin para brodda , zijn ze ook gevoelig voor...quote:Op maandag 26 februari 2007 18:53 schreef tukkera het volgende:
[..]
Hij had jankend aan de telefoon moeten hangen!!Dan had ie kans gemaakt,zeggen dat je dingen kapot gaat maken en zo........
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heb jij het nog niet gehoord dan?![]()
Dat mag, als de doos niet zwaarder weegt dan 523 gr en niet warmer is dan 43,89 graden C. Nieuwe regelquote:Op maandag 26 februari 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:
Huub wil een discussie aan tafel.
Pas maar op zo smijt snollie met de pizza doos.
Parra brodda stijl dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:53 schreef tukkera het volgende:
[..]
Hij had jankend aan de telefoon moeten hangen!!Dan had ie kans gemaakt,zeggen dat je dingen kapot gaat maken en zo........
Daar zou 10/talpa hele vervelende rechtzaken aan over kunnen houden!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:52 schreef 2live het volgende:
[..]
zoals ik vanmiddag al zei; tien bepaald dan voor wie de regels gelden, en dat is dus niet voor iedereen...
ik wacht af, maar ik heb er niet veel vertrouwen in.
Je had ook verstandig moeten zijn en om 11 uur vanmorgen de streams uit moeten zetten tot vanavond 20 uur.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dat mag, als de doos niet zwaarder weegt dan 523 gr en niet warmer is dan 43,89 graden C. Nieuwe regel![]()
Echt? Niet gezien.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
En post!?
Dat weten we helemaal nog niet. Zullen we waarschijnlijk vanavond te horen krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar zou 10/talpa hele vervelende rechtzaken aan over kunnen houden!
Ik heb begrepen dat ze na het Nena gebeuren gezegd hebben, dat een glas wijn gooien ook fysiek geweld is, de regels zijn toen aangescherpt........ ennnnnnuhhhhhh nu vlakken we de regels weer af????????
Precies er kan echt geen twijfel over zijn: het gooien van een warme vloeistof......quote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut onacceptabel. Ze heeft fysiek geweld gebruikt (hoe duidelijker wil je het hebben) en moet dus weg.
Zo simpel is het.
n.a.v. het ontbijt vanmorgen staat er in de briefquote:Op maandag 26 februari 2007 19:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Neeeh, dan komt er gewoon een miljonair... That's it.
Oooooooh please een exit!!!!!
En daar ben ik dus ook bang voor...... zo'n heerlijke doofpot...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Neeeh, dan komt er gewoon een miljonair... That's it.
.............
Nâh dat wordt een doos onder een brug, tenzij er een loverby uit het netwerk zijn opwachting doet buiten de hekken.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:01 schreef Inukshuk het volgende:
Bye Bye Amanda, gelijk Rogier bellen, het beest is los!
Dag Amanda, veel plezier met je nertsje als je je kut verkoopt achter het CS.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:00 schreef n1ek het volgende:
20:45 moeten ze op de bank zitten n.a.v. de gebeurtenissen tijdens het ontbijt
gepaste kleding is ook voor de nieuwe bewoner.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:01 schreef n1ek het volgende:
gepaste kleding.. Dan is het iets wat op tv gaat komen dan moet het toch wel eindelijk die exit zijn
In de brief hadden ze het over de gebeurtenissen bij het ontbijt, dus hopelijk een exitquote:Op maandag 26 februari 2007 19:03 schreef versteegrob het volgende:
Om 21 uur komt de nieuwe bewoner, duidelijk toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |