Bij Roda JC noemen ze zichzelf altijd 'de trots van het zuiden', ik zeg maar zo: 'Ajax, trots van het noorden, oosten, westen én het zuiden'. Clubs als Roda, Heerenveen, Twente haalt de aanhang misschien in de regio, Ajax is een club met nationaal, misschien zelfs internationaal aanzien en dus ook aanhang. Het zou natuurlijk leuk zijn als ik fan was van een regionale club, zeker gezien de reistijden en -kosten, maar ik ben vooral altijd een pure voetballiefhebber geweest, en dan kwam je al snel uit bij Ajax.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou, toen laatst een keer iemand in onvervalst limburgs mij dacht te gaan vertellen wat ik moest gaan doen, ja toen ging het even mis.
Ajax kan op dit moment ook nooit vangen voor Heitinga wat ze voor van der Meyde kregen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:15 schreef Camplo het volgende:
Johnny is slimmer dan A. vd Meyde.
De mensen die er over gaan zullen zich nog wel eens achter de oren krabben met het bod van 9 miljoen van Valencia vorig jaar wat ze afsloegenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajax kan op dit moment ook nooit vangen voor Heitinga wat ze voor van der Meyde kregen.
Sevilla ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
De mensen die er over gaan zullen zich nog wel eens achter de oren krabben met het bod van 9 miljoen van Valencia vorig jaar wat ze afsloegen![]()
Wat jij wil knul van je moeder.quote:
Ach, ik ben wel blij dat ze hem hebben gehouden. Het is een toonbeeld uit de jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
De mensen die er over gaan zullen zich nog wel eens achter de oren krabben met het bod van 9 miljoen van Valencia vorig jaar wat ze afsloegen![]()
Dat dan weer wel......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel blij dat ze hem hebben gehouden. Het is een toonbeeld uit de jeugdopleiding.
Maar het was wel Sevilla hoor.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel blij dat ze hem hebben gehouden. Het is een toonbeeld uit de jeugdopleiding.
Weet ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar het was wel Sevilla hoor.Zat geen vervelende bijbedoeling bij hoor ...
Alleen moet 'ie niet gaan roepen dat hij nog tien jaar blijft, want we weten allemaal hoe het met Rosenberg is afgelopen.quote:
Een beetje?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Het wordt tijd dat Ajax weer eens gaat heersen, al is het alleen maar in Nederland. Ben het een beetje zat dat PyTh hier al drie jaar lang lachend komt kijken waar we nu weer over klagen, hij krijgt een beetje Ajax' arrogantie en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Kloptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Alleen moet 'ie niet gaan roepen dat hij nog tien jaar blijft, want we weten allemaal hoe het met Rosenberg is afgelopen.
Ach, ik denk altijd maar zo: het succes dat Ajax door de jaren heen heeft gehad en het aanzien dat Ajax nog steeds heeft over de hele wereld zorgt nou eenmaal voor afgunst, en dat trekt gasten als PyTh en Vakkie_W aan blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Het wordt tijd dat Ajax weer eens gaat heersen, al is het alleen maar in Nederland. Ben het een beetje zat dat PyTh hier al drie jaar lang lachend komt kijken waar we nu weer over klagen, hij krijgt een beetje Ajax' arrogantie en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Jep, Johnny is de man! Een onvervalste shirt-kusser!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef kevin6188 het volgende:
Verder vind ik het overigens fantastisch dat hij blijft. Johnny is echt een held.
Jij bent ook lekker goed gelovig. Jij wilt denk ik geloven wat je zelf goed uitkomt. Volgens mij was er geen echt goeie bron die die 9 miljoen heeft gezegd. Kan me ook niet voorstellen dat ze dat voor Johny wilde betalen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
ik denk dat een club hoogstens 4 miljoen voor hem zou willen betalen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker goed gelovig. Volgens mij was er geen echt goeie bron die die 9 miljoen heeft gezegd. Kan me ook niet voorstellen dat ze dat voor Johny wilde betalen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef gday het volgende:
[..]
Jep, Johnny is de man! Een onvervalste shirt-kusser!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef kevin6188 het volgende:
Verder vind ik het overigens fantastisch dat hij blijft. Johnny is echt een held.
Sevilla wilde echt 9 miljoen neerleggen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker goed gelovig. Jij wilt denk ik geloven wat je zelf goed uitkomt. Volgens mij was er geen echt goeie bron die die 9 miljoen heeft gezegd. Kan me ook niet voorstellen dat ze dat voor Johny wilde betalen.
Waar sta jij ergens?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:48 schreef Sethje het volgende:
blijft een vette foto van johnny
nee hij moet gewoon blijven zitten waar hij zitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
.
Misschien is het beter een avater te maken "koeman kom terug" ?
Nee johquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
.
Misschien is het beter een avater te maken "koeman kom terug" ?
Ik stond toen 2e ringquote:
Wij zaten ook eerste ring, met stel bussen. Hekken waren snel genoeg openquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik stond toen 2e ring![]()
Verder wel veel bekenden op deze foto... maar 1e ring zaten alleen de treinen toen meen ik
Schitterend.quote:
Alsjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef jna het volgende:
Er was ook een high res versie van die foto maar die kan ik nergens meer vinden. Iemand anders misschien?
Huldequote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef Madine het volgende:
Voor mij persoonlijk een van de mooiste Johnny-momenten en nou net niet in het shirt van Ajax:
http://www.youtube.com/watch?v=P3hYLlrv5yo (4e penalty)
Ik ben niet zo'n Oranje-gek, maar na al die verloren strafschoppenseries kreeg ik kippenvel toen ik daar dat jonge gastje van Ajax zag aanleggen en 'm er onberispelijk in zag schieten terwijl enkele 'oudjes' de verantwoordelijkheid niet durfden te nemen. Wat was ik toen trots dat Heitinga voor Ajax speelde.
Wat een lul hč, die PyTh...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |