Nee, Brian is idd zo'n type dat alleen van die onnozele meiden zo gek krijgt om met hem in bed te duiken.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:10 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat is het toch een onnozele bitch, ik snap niet wat ze daar doet... er zijn toch wel slimmere vrouwen met silicone ??
edit: daar kan brian niks mee natuurlijk![]()
En weer niet dat dat een exit zal betekenen?quote:
Amanda.. Kijk eens waar je mee in bed ligt: ( Ook nadat JIJ alle spullen van Huub hebt verduisterd)quote:
Wat is erger, bewust of uit agressie? Ze had ook kunnen zeggen dat ze voor de lol deed, dan was er niks aan de hand?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:14 schreef petraa het volgende:
En weer zegt ze die kop koffie gooide ik bewust naar ze kop.
ik ook zodat ik het Huub kan schrijven ...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef 2live het volgende:
redactie wil zien waar die psycho zijn cp's heeft verstopt
Brian is een ratquote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Amanda.. Kijk eens waar je mee in bed ligt: ( Ook nadat JIJ alle spullen van Huub hebt verduisterd)
- Brian is een vervalser.. ( Het interview)
- Brian is een luegenaar.. ( bewijst hij iedere dag )
- Brian is een dief .. ( Contactpunten van Syl gegraaid.. Je mag ook bij een heler geen spullen terugstelen, welkom in NL)
- Brian manipuleert.. ( Naïeve meisjes in bed lullen, en dan tegen natas allerlei narigheden over haar zeggen)
- Brian heeft een rotkop ( Persoonlijke observatie )
- Nog iets vergeten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |