abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46695168
Hmm.. De TT te lang
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:06 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dit is mijn volgens jou debielerige reactie:
[..]

Ik ga er dus gewoon verder op in. Cruijf werd het moeilijk gemaakt maar waarom? Hij heeft Feyenoord iets gegeven waar nu nog steeds over gesprokent wordt. Die weerstand zorgt er wel voor dat spelers zich nog even achter de oren krabben voordat ze naar Feyenoord komen. En dat terwijl Feyenoord zich die luxe niet kan permiteren. Feyenoord is geen aantrekkelijke club om te spelen ivm PSV, Ajax en AZ...
Nee, dit is jouw debielerige reactie:
quote:
Je bent t dus met me eens dat het onzin is om spelers van Ajax, PSV? en AZ? te boycotten?

Je moet gewoon de beste spelers halen die tot de mogelijkheden behoren. Waar ze ook vandaan komen. Feyenoord hoort niet eens meer bij de grote 3 en ik denk niet dat de jonge talenten nog voor Feyenoord zouden gaan als ze ook bij bovenstaande 3 kunnen spelen. Spijtig maar waar..
.
Waarom?
1) Hij is een exponent van ajax.
2) Hij misbruikte Feijenoord om z'n gram te halen.

Daarnaast is de huisstijl van ajax totaal anders dan van Feijenoord.
En over dat onderste: Jacob Lensky, om er maar 1 te noemen.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:03:47 #3
167723 sanni
Acima de seu
pi_46695798
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef Keltie het volgende:

Waarom?

1) is geen reden en als we erg gaan muggeziften want het is nog racistisch ook.
2) ja en wat schonk hij feyenoord daartegenover? Zijn kennis en sedert
tijden de DUBBEL domoor. Of kom je nu slap ouwehoeren dat het elftal kampioen
werd door Been en Gullit in het elftal? Kan ik gelijk ook neerhalen domoor want het jaar
daarop was Cruijff weg,kwam Rep en bestond het elftal verder uit alle spelers van het jaar
daarvoor. Nou..moet ik de feiten van dat jaar even deponeren? boertje.

Huisstijl heeft niets in deze te maken, leugentje om best wil gewoon je opmerking.
Kom maar op als je een zinnige discussie met mij wil nep-supporter. feyenoord is
meer dan die mongoalen bij het trainingsveld.
pi_46696009
quote:
Maandagtraining met kleine groep en zonder Koeman

De maandagtraining zonder Erwin Koeman, met een kleine groep, alleen de selectiespelers van zondag deden wat loopoefeningen onder leiding van John Metgod.
Huysegems en Saidi trainde apart met Henk Duut, en Peter Houtman van Rijnmond interviewde wat wijze mannen.
Jong Feyenoord speelt vanavond tegen Jong PSV aanvang 18:30 uur.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46696107
Radio Rijnmond meld trouwens dat Feyenoord Castillo gecontracteerd heeft. Wie kent deze speler?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46696251
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:03 schreef sanni het volgende:

[..]

1) is geen reden en als we erg gaan muggeziften want het is nog racistisch ook.
Lekker belangrijk of het racistisch zou zijn of niet.
quote:
2) ja en wat schonk hij feyenoord daartegenover? Zijn kennis en sedert
tijden de DUBBEL domoor.
quote:
Of kom je nu slap ouwehoeren dat het elftal kampioen
werd door Been en Gullit in het elftal? Kan ik gelijk ook neerhalen domoor want het jaar
daarop was Cruijff weg,kwam Rep en bestond het elftal verder uit alle spelers van het jaar
daarvoor. Nou..moet ik de feiten van dat jaar even deponeren? boertje.
Zeg, debieltje. Lekker belangrijk dat Cruijff de missing link in een elftal was. Met alleen Cruijff was er ook geen dubbel.
Die dubbel interesseert mij ook geen reet, wat telt is de club. Mijn club.
quote:
Huisstijl heeft niets in deze te maken, leugentje om best wil gewoon je opmerking.
Kom maar op als je een zinnige discussie met mij wil nep-supporter. feyenoord is
meer dan die mongoalen bij het trainingsveld.
Huisstijl heeft er alles mee te maken. Als je dat niet snapt of wil zien rot je maar weer lekker naar de hoek waar je vandaan komt.
Waar wil je een zinnige discussie over hebben, sjappie.
Feijenoord is meer dan die supporters bij het trainingsveld jah.. Maargoed..

Owjah; "Nep-supporter"
  maandag 26 februari 2007 @ 15:31:26 #7
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_46696758
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:12 schreef Vakkie_W het volgende:
Radio Rijnmond meld trouwens dat Feyenoord Castillo gecontracteerd heeft. Wie kent deze speler?
http://en.wikipedia.org/wiki/Segundo_Castillo

Dit is hem volgens netwerkforum..
pi_46697086
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:12 schreef Vakkie_W het volgende:
Zegt me niks.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:44:09 #9
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_46699157
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. De TT te lang
[..]

Nee, dit is jouw debielerige reactie:
[..]

Waarom?

Ik snap je probleem niet zo... De discussie ging in eerste instantie over Charisteas. Wat is het probleem met een speler als hij? Hoe lang heeft ie nou bij Ajax gespeeld? En het is wel duidelijk dat hij enorm zn best doet bij Feyenoord. Geniet er gewoon van ipv zo'n gast af te zeiken denk ik dan

Over het onderste gedeelte. Je kan best een uitzondering opnoemen maar je weet best dat Feyenoord flink wat aanzien aan het verliezen is en dat goede spelers steeds minder snel naar Feyenoord zouden gaan.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_46699453
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:44 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik snap je probleem niet zo... De discussie ging in eerste instantie over Charisteas. Wat is het probleem met een speler als hij? Hoe lang heeft ie nou bij Ajax gespeeld? En het is wel duidelijk dat hij enorm zn best doet bij Feyenoord. Geniet er gewoon van ipv zo'n gast af te zeiken denk ik dan
Kortzichtigheid, zei ik toch gisteren. Feijenoord - ajax is haat en nijd. ajaxspelers worden uitgekotst door nagenoeg elke Feijenoordsupporter. Daarom wordt hij door een deel niet geaccepteerd.

Zelfs de supporters, die nu charisteas toejuichen, kotsen ajaxspelers uit. Stel hypocrieten zijn het.
quote:
Over het onderste gedeelte. Je kan best een uitzondering opnoemen maar je weet best dat Feyenoord flink wat aanzien aan het verliezen is en dat goede spelers steeds minder snel naar Feyenoord zouden gaan.
Dus moet er wat veranderd worden aan het steeds slechter wordende beleid, want uit niets blijkt voorlopig dat het beter wordt. Natuurlijk hebben de 'schreeuwerds' een 'verkeerde' invloed op hetgeen wat er gebeurd rond het Maasgebouw. Daar zal ook niet snel verandering in komen, want het bestuur krijgt geen ruimte van de supporters om te werken aan een betere toekomst.

Er is geen vertrouwen in Peppie (Woerts) en Kokkie (Jacobs). Deze twee heren zijn nog exponenten van het slechte beleid, waardoor van den Herik moest vertrekken. Weet zeker dat er niet gerust zal worden tot die twee + nog wat andere heren, vertrokken zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 26 februari 2007 @ 16:58:30 #11
88139 JoeyT
pi_46699665
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Kortzichtigheid, zei ik toch gisteren. Feijenoord - ajax is haat en nijd. ajaxspelers worden uitgekotst door nagenoeg elke Feijenoordsupporter. Daarom wordt hij door een deel niet geaccepteerd.

Zelfs de supporters, die nu charisteas toejuichen, kotsen ajaxspelers uit. Stel hypocrieten zijn het.
[..]

Dus moet er wat veranderd worden aan het steeds slechter wordende beleid, want uit niets blijkt voorlopig dat het beter wordt. Natuurlijk hebben de 'schreeuwerds' een 'verkeerde' invloed op hetgeen wat er gebeurd rond het Maasgebouw. Daar zal ook niet snel verandering in komen, want het bestuur krijgt geen ruimte van de supporters om te werken aan een betere toekomst.

Er is geen vertrouwen in Peppie (Woerts) en Kokkie (Jacobs). Deze twee heren zijn nog exponenten van het slechte beleid, waardoor van den Herik moest vertrekken. Weet zeker dat er niet gerust zal worden tot die twee + nog wat andere heren, vertrokken zijn.
Maar snap je nou niet dat jij degene bent die kortzichtig is Jij vindt dat elke supporter ajax moet haten etc. Maar waarom? Ik haat Feyenoord niet. Waarom zou ik?

En wat doet Charisteas verkeerd? Hij is toch geen Ajacied te noemen? Wij hebben toch ook geen moeite met Perez of Leonardo?

Inderdaad moet er wat veranderen aan het beleid, maar begin ook eens naar je zelf te kijken. Als een gek lopen schelden kom je gewoon nergens mee.
  maandag 26 februari 2007 @ 17:04:20 #12
88139 JoeyT
pi_46699848
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef Happel het volgende:

Natuurlijk hebben de 'schreeuwerds' een 'verkeerde' invloed op hetgeen wat er gebeurd rond het Maasgebouw. Daar zal ook niet snel verandering in komen, want het bestuur krijgt geen ruimte van de supporters om te werken aan een betere toekomst.
Wat bedoel je hier nou precies mee? Aan de ene kant vind je het juichen voor Charisteas hypocriet aan de andere kant vind je dat de supporters het bestuur geen ruimte geeft.
  maandag 26 februari 2007 @ 17:15:08 #13
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_46700227
JoeyT, ga gewoon in godsnaam weg, serieus
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 26 februari 2007 @ 17:19:44 #14
88139 JoeyT
pi_46700407
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef Tomasso het volgende:
  maandag 26 februari 2007 @ 17:26:15 #15
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46700660
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Segundo_Castillo
Dit is hem volgens netwerkforum..
Lijkt me sterk, die heeft begin dit seizoen pas getekend voor Rode Ster..
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 26 februari 2007 @ 17:47:52 #16
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_46701441
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Volgens VI speelde hij vorig jaar tegen NL met Equador. En op VI staat ook niet dat hij bij Rode Ster speelt. Maar ja, VI is niet de meest geupdate site
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  maandag 26 februari 2007 @ 17:58:00 #17
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_46701779
quote:
Hugo Borst: Benieuwd wat Platini doet

maandag 26-02-2007
- Column AD

Benieuwd ben ik naar wat Michel Platini vindt van de ongeregeldheden tijdens Lille-Manchester United. De nieuwe voorzitter van de Europese voetbalbond was onlangs stellig in zijn oordeel over (de achterban van) Feyenoord. Volkomen terecht dat die club eventjes geen Europees voetbal mag spelen. Geen woord over de warboel die (zijn vroegere club) Nancy er organisatorisch van had gemaakt. Ondanks waarschuwingen van de leiding van Feyenoord werden er toch kaarten in de vrije verkoop gedaan. Ook de Franse politie is niets verweten. Zij sloten Rotterdamse wilden (zonder kaartjes) niet op in een of andere legerkazerne, nee, ze werden losgelaten in het stadion. Er kwam traangas aan te pas, die zelfs de spelers hinderde.
De rest is geschiedenis. Tijdens Lille-Manchester United is Europa misschien wel aan een klein Heizeldrama ontsnapt. Engelse fans werden bijna platgedrukt en door het hek te forceren ontsnapten ze aan een wisse dood. Ik zag Edwin van der Sar net als Timmer een paar weken geleden snakken naar adem, vanwege het traangas. Het trieste is: de leiding van Manchester United wil dat Lille wordt uitgesloten van verdere deelname aan de Champions League, maar de Fransen willen dat Manchester wordt geschorst.
Een diepgaand onderzoek zou klaarheid moeten brengen. Hoe kon het dat het ‘Engelse’ vak zó vol zat? Zijn er in Engeland op grote schaal kaarten vervalst of liet de Franse controle te wensen over? Waarom kwam de Franse politie zo kort na Nancy weer op de proppen met traangas, en was dat wel nodig en verantwoord? Wat doet Michel Platini? Ik kan het wel voorspellen. Als Fransman offert hij Lille niet en een reus als Manchester United durft hij niet uit de competitie te laten nemen. Het wordt een berisping, een opgeheven vingertje als laf compromis. Let maar op. Matsen heet dat.
Lekker dus, al die teringfransen aan de macht
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_46701977
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Maar snap je nou niet dat jij degene bent die kortzichtig is Jij vindt dat elke supporter ajax moet haten etc. Maar waarom? Ik haat Feyenoord niet. Waarom zou ik?
Nepsupportert indien jeaud. Nepjeaud.
quote:
En wat doet Charisteas verkeerd? Hij is toch geen Ajacied te noemen?
Wat dan? Hij speelde toch voor die jeaudenclub?
quote:
Wij hebben toch ook geen moeite met Perez of Leonardo?
dat komt omdat leonardo z'n hele fucking leven al een arrogant teringaapje was.
quote:
Inderdaad moet er wat veranderen aan het beleid, maar begin ook eens naar je zelf te kijken. Als een gek lopen schelden kom je gewoon nergens mee.
Liever dat dan een jeaud accepteren.
Kutkloon.
  maandag 26 februari 2007 @ 18:04:56 #19
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_46702023
Dit is Castillo volgens mij. Lijkt me toch sterk als ze die hebben gecontracteerd.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  maandag 26 februari 2007 @ 18:06:12 #20
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_46702070
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Nee, hij is verhuurd aan Rode Ster.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_46702093
Wat een onzin dat een Feyenoorder een Ajacied moet haten en vice versa.
Gezonde rivaliteit is prima... op of net over de grens ook. Maar haten... kom op zeg.

Is Wim Jansen dan ook een nep Feyenoorder om er maar één te noemen?
pi_46702096
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef Maikalo het volgende:
Lekker dus, al die teringfransen aan de macht
en het maar raar vinden dat niemand ze serieus neemt Walgelijke organisatie echt

maar goed ik loop vooruit, laten we even afwachten.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46702179
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef Tomasso het volgende:
Das er weer zo één die de voetbal wereld beter probeert te begrijpen
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_46702214
Iedereen weet dat Feyenoord een topclub zonder structureel topelftal is.
Dit jaar, volgend jaar en nog vele jaren... Sowieso; Nederland is een doorgeefluik qua voetbal. Een incidenteel (= tastbaar) Europees succes is altijd het maximum haalbare geweest.

Natuurlijk doen de huidige resultaten mij pijn. Het beleid is al jarenlang een drama en het einde lijkt inderdaad nog niet in zicht. Het ergste is dat geen enkele supporter precies weet hoe en wat.

Feyenoord moet met de billen bloot en spelers aantrekken waarin het Legioen zich herkent. Wie weet is het volgende (incidentele) succes wel sneller dan iedereen nu denkt.
  maandag 26 februari 2007 @ 18:17:24 #25
88139 JoeyT
pi_46702447
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Nepsupportert indien jeaud. Nepjeaud.
[..]

Wat dan? Hij speelde toch voor die jeaudenclub?
[..]

dat komt omdat leonardo z'n hele fucking leven al een arrogant teringaapje was.
[..]

Liever dat dan een jeaud accepteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')