niet op de Hubert Bedford manier, maar verteld wel vaak dingen die de liefhebbers allang wetenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:16 schreef popolon het volgende:
Wat me ergerde aan Smeets altijd is dat ie elke keer weer de regels probeert uit te leggen.
Heel vervelend. Leuk voor de mensen die twee keer per jaar basketball zien maar voor liefhebbers vrij irritant.
Doet 'ie dat nog steeds?
Iedereen die studio sport kijkt, ziet natuurlijk ook maar 2x per jaar basketballquote:Op maandag 26 februari 2007 14:16 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat me ergerde aan Smeets altijd is dat ie elke keer weer de regels probeert uit te leggen.
Heel vervelend. Leuk voor de mensen die twee keer per jaar basketball zien maar voor liefhebbers vrij irritant.
Doet 'ie dat nog steeds?
Ik kan soms ook wel de humor van het commentaar van Smeets inzien, maar dan wel wanneer de wedstrijd cq evenement het toelaat, bijvoorbeeld bij het wielrennen, dan heb je tijd zat voor verhalen uit het verleden en de volgerskaravaan etc.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:23 schreef Stansfield het volgende:
Dat hij al vrij snel in de samenvatting de uitslag vertelde was toch meer omdat ze de kijker een beeld willen geven van de verhoudingen hoe die in de NBA op dit moment zijn?
Ik vind het commentaar altijd wel vermakelijk van Mart.
Ik vond Smeets altijd geweldig met de Tour. Maar basketbal? Hij heeft wel het enthousiasme, maar verder is hij net als zijn columns: zwalkend door een moeras van convenient lies.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan soms ook wel de humor van het commentaar van Smeets inzien, maar dan wel wanneer de wedstrijd cq evenement het toelaat, bijvoorbeeld bij het wielrennen, dan heb je tijd zat voor verhalen uit het verleden en de volgerskaravaan etc.
In een paar minuten een samenvatting van een NBA wedstrijd laten zien en in die paar minuten ook de stand van zaken van alles wat maar de NBA te maken heeft te proppen, nee dat werkt voor mij nu eenmaal niet.
Tsja... ik heb niet echt keus...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:16 schreef popolon het volgende:
Ik kijk het meeste op FSN, dus ik hoor hem niet zo vaak.
Ik zal nooit gecharmeerd zijn van de Suns. Ten eerste ze spelen in de Pacific division dus zin ze rivals van de Lakers. Ten tweede ik heb een hekel aan Nash (maar vind het wel een zeer goede speler op aanvallend gebied). Ten derde doen ze niet aan defense (ik weet het, wel wat overdreven).quote:Op maandag 26 februari 2007 23:02 schreef Chrishop het volgende:
Ik ben erg gecharmeerd van de Suns, wat is Amare een beest belachelijk.
Ik heb Marion in 15 seconde vanuit de help-side 3x iemand zien blokken (wedstrijd tegen de Timberwolfes was dat) Bel en Barbosa scoren samen 34 punten, Nash speelt lelijk maar super efficient en Volgends mij was het Amare die de tweede helft 1 keer mist en wel 20 punten maakt. Heb slechts één helft gezien. De Timberwolfes kwamen op mij over als een heel saai team waarin KG de enige goeie speler is. Ik ben vanuit mezelf meer pistons achtig, hard werken en vanuit de defense spelen maar ik moet toch oprecht respect hebben voor de uitvoering en het game plan van de Suns.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik zal nooit gecharmeerd zijn van de Suns. Ten eerste ze spelen in de Pacific division dus zin ze rivals van de Lakers. Ten tweede ik heb een hekel aan Nash (maar vind het wel een zeer goede speler op aanvallend gebied). Ten derde doen ze niet aan defense (ik weet het, wel wat overdreven).
Maar wel de 25.000 punt van Sjaak.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:00 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami verliest door een oneindige stroom free throws voor New York, dat is de omgekeerde wereld![]()
Getallen zeggen niet zo veel, in het vierde kwart werd hij overrompeld door Marburyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:06 schreef J-Will het volgende:
Jason Williams 7 rebounds, dat moet haast een career high zijn15 puntjes, 7 assists. Leuke game.
Omdat Kapono en Williams voor de offense zorgden en Shaq in foul-trouble zatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:00 schreef J-Will het volgende:
party pooper
Waarom speelde hij in het vierde? Normaal doet GP dat toch. Of was die zo mogelijk nog beroerder?
Euh? Heb je wel eens een potje basketbal gezien waar die canadees in meespeeld?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:05 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Nash speelt lelijk maar super efficient
download TVU-Player. Viper-tv kanaal.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:20 schreef F1Bas het volgende:
Weet iemand hier hoe je nog NBA tv wedstrijden kan zien?
Het ziet er meestal niet uit wat hij doet, hij is geen playmaker a lá J-Will, hij maakt soms werkelijk super lelijke perfecte passes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Jeroen_M het volgende:
Euh? Heb je wel eens een potje basketbal gezien waar die canadees in meespeeld?
Huh?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:23 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Het ziet er meestal niet uit wat hij doet, hij is geen playmaker a lá J-Will, hij maakt soms werkelijk super lelijke perfecte passes.
Dank je, al is dat YES TV met Washington - Nets.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:30 schreef jmac het volgende:
[..]
download TVU-Player. Viper-tv kanaal.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:23 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Het ziet er meestal niet uit wat hij doet, hij is geen playmaker a lá J-Will, hij maakt soms werkelijk super lelijke perfecte passes.
Kijk als je de Nash gewoon niet mag, dan kan je dat gewoon eerlijk zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:23 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik kijk nu gewoon gratis via wedstrijden via NBA.com.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:20 schreef F1Bas het volgende:
Weet iemand hier hoe je nog NBA tv wedstrijden kan zien?
quote:This live webcast is not available in your area.
Please check your local tv listings for broadcast info on this game.
Same here.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:24 schreef Jeroen_M het volgende:
Bedankt voor de tip, maar hier werkt-ie niet...
[..]
HIJ DOET HET VERDOMME NIETquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:22 schreef BitetheBullet het volgende:
Iemand heeft weer spijt dat hij niet aan het kijken is:
J-will 12 punten in 5 minuten![]()
en helaas, in de laatste wedstrijd verpesten ze hetquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:36 schreef jmac het volgende:
Als phoenix zo doorgaat mogen ze in t 4de kwart weer knallen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 06:55 schreef jmac het volgende:
[..]
en helaas, in de laatste wedstrijd verpesten ze het![]()
Gister werkte het nog, zal zo nog is proberen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:38 schreef popolon het volgende:
Lijkt me iets te simpel.
Mocht het gewerkt hebben dan zijn ze er nu vast al wel achter.
Hij verkloot het wel helemaal zelf op het eind.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:45 schreef popolon het volgende:
LBJ krijgt weinig hulp tot nu toe tegen Dallas.
Je kan moeilijk verwachten dat hij de hele wedstrijd alles zelf doetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij verkloot het wel helemaal zelf op het eind.
Nee maar hij had toch minimaal een FT mogen raken of een 3'tje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je kan moeilijk verwachten dat hij de hele wedstrijd alles zelf doet![]()
Like i care.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:38 schreef SixtY het volgende:
het blijft zonde...scheelt ze hoeveel punten per wedstrijd?
Voetbal mij ook niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar als Ajax slecht speelt je dan maar naar de Amsterdamse hockeyclub gaat.
't Is nooit anders: de erger je dood show. Terugkomen in de tweede helft .quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:57 schreef Jasza het volgende:
Nog maar 4 achterstand voor Pistons, beginnen goed te spelen.
't Is al over hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:39 schreef J-Will het volgende:
Jason 1/2 freethrow, 3 punten voor. Zou het genoeg zijn?
pff mijn stream was echt om te janken. Nu even site-je bouwen met een andere match op de achtergrondquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:40 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is al over hoor.
Miami komt goed weg, Detroit niet goed.
Miami heeft terecht gewonnen. Pistons in de eerste helft zo slecht, zie de stats.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:42 schreef J-Will het volgende:
[..]
pff mijn stream was echt om te janken. Nu even site-je bouwen met een andere match op de achtergrond
1e helft was een offday ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:10 schreef Robertje het volgende:
Jason Williams goed in verdedigen![]()
Billups had (net als de Pistons) een off-day. Shaq speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen.
Suns winnen weer eens![]()
Kobe kan daar beter weggaan voor zichzelf.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:07 schreef ScienceFriction het volgende:
There is no D in Lakers, that's for sure... Wekenlang al geen defense. Erg zorgelijk. First round playoff exit.
ik weet dat iedereen zegt dat hij zo slecht verdedigt. Maar ik heb heel wat games van de Heat gezien inmiddels en hij verdedigt echt niet heel slecht hoor. Hij gokt een beetje te veel op steals en is zwakker dan een Billups of Kidd maar één op één vind ik hem echt een voldoende scoren en af en toe vecht hij zich redelijk door screens heen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:10 schreef Robertje het volgende:
Jason Williams goed in verdedigen![]()
Billups had (net als de Pistons) een off-day. Shaq speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen.
Suns winnen weer eens![]()
Ja, de fout van de Pistons. Coaching that is. Zelfs de verslaggeving vroeg het zich af.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:53 schreef BitetheBullet het volgende:
"I take it personal when people don't double me," Shaq said. "It's against my religion not to double me.
Na een nachtje doorhalen, was een start om 2 uur toch wat te laat voor mij.
Dat is ook een beetje kort door de bocht, want met een double team had de rest van de Heat waarschijnlijk een stuk beter geschoten.quote:
't Is kort door de bocht maar daar komt het op neer, ik zag zelfs geen checking op Shaq.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:32 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje kort door de bocht, want met een double team had de rest van de Heat waarschijnlijk een stuk beter geschoten.
Het spel van de Heat ziet er op dit moment niet uit, maar ze winnen ermee en dat is het belangrijkste tot Wade terugkomt.
Jij hoeft je bij een slechte eerste helft, gelukkig geen zorgen te maken over zinloos gemiste nachtrustquote:Op zondag 4 maart 2007 01:39 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is kort door de bocht maar daar komt het op neer, ik zag zelfs geen checking op Shaq.
Gewoon erg slecht van Detroit dat deze wedstrijd werd verloren, ondanks een aardige comeback.
Fire Flip.
Maar goed, zometeen tegen Memphis, 't zal wel weer behelpen worden in de eerste helft.
Volgens mij was het doorgestoken kaart: Ze willen elkaar echt niet treffen in de eerste ronde.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:54 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Jij hoeft je bij een slechte eerste helft, gelukkig geen zorgen te maken over zinloos gemiste nachtrust![]()
Pistons is tweede helft.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:21 schreef Jasza het volgende:
Alleen ook No Defense van de Pistons vandaag.
Valt best mee nu?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Pistons is tweede helft.
De eerste helft is de erger-je-dood-show.
Tja Memphis.quote:
nu portland met die fantastische randolph, roy e.a.quote:Op zondag 4 maart 2007 04:26 schreef Jasza het volgende:
De 2e helft doet het weer voor de Pistons, Spurs zijn ff Houston aan het slopen.
ik zat gamecast te kijken en snapte er ook niets van.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:41 schreef BitetheBullet het volgende:
Bizar einde...
Wizards 2 punten achter, Arenas wordt gefouled 0,1 seconde voor het einde, maar eerst is de wedstrijd officieel afgelopen. Dan krijgt Don Nelson een technical foul en mag Arenas 3 free throws nemen en krijgt Washington de bal terug. Zo kun je ook winnen![]()
Hoe kan je op die foto zien dat hij te laat is? Ik heb het iets van 15x in herhaling gezien en ik vond het verdacht veel op een foul lijken. En de T op Nelson was 100% terecht als je achteraf hoort wat hij gezegd heeft. Maar als ref had ik dat laten schieten (vooral omdat het buiten de tijd was) en naar overtime gegaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:03 schreef Warrior28 het volgende:
Die call op Pietrus was dus geen terechte, kijk maar naar de foto. Arenas is gewoon te laat, dus die technicals op Nelson slaan ook nergens op en de Warriors verliezen van de refs.
[afbeelding]
Op de foto zie je het rode licht aanstaan op het bord, oftewel de tijd is voorbij, de vraag was ook: werd Arenas ge-fouled voordat de tijd voorbij was, ik weet het nog steeds niet zeker. Iig een hele domme technical van Nelson, hij zorgt ervoor dat het geen overime is maar gelijk verlorenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:09 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Hoe kan je op die foto zien dat hij te laat is? Ik heb het iets van 15x in herhaling gezien en ik vond het verdacht veel op een foul lijken. En de T op Nelson was 100% terecht als je achteraf hoort wat hij gezegd heeft. Maar als ref had ik dat laten schieten (vooral omdat het buiten de tijd was) en naar overtime gegaan.
En nee, ik was niet voor Washington, want Miami moet ze nog inhalen![]()
Op ESPN stond een aardige vergelijking: Redd + Gordon = Wiltquote:Op maandag 5 maart 2007 15:43 schreef Colplay het volgende:
Andere quote van Arenas: "If you call somebody an idiot, you got to give a technical for that one," Arenas said. "And there was something before that last word was used."
Redd en Gordon maakten er ook een aardig onderling duel van gisteren...
Da's grappig... want MJ heeft nooit 69 punten gescoord in een playoff wedstrijdquote:Op maandag 5 maart 2007 16:37 schreef Colplay het volgende:
En dan niet eens zo als in de bekende quote van Stacey King:
I'll always remember this as the night Michael and I combined to score 70 points.
Stacey King after Michael Jordan had scored a record 69 points in a play-off for the Chicago Bulls.
Je zou het niet zeggen als je hem ziet spelen maar Sheed doet veel dingen met jeugd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:32 schreef Warrior28 het volgende:
Warriors zijn voor het eerst in 62 games weer met een fitte starting 5 en pakken Detroit in. Absoluut een goede win vannacht. Wat is het toch dat de Ws altijd beter spelen tegen Dallas en Detroit en dan de mist in gaan tegen Atlanta en Milwaukee??
Leuke pic trouwens:
[afbeelding]
Wat doet Sheed hier?? Cursus Thrashtallkin' voor beginners??
The Jailblazer award?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef Warrior28 het volgende:
Goh... zou je inderdaad niet achter hem zoeken maar ik kan me herinneren dat toen hij nog bij Portland speelde het team van Portland (!) een keer de NBA community award (hoe heet dat ding) heeft gewonnen.
Die is voor sex offender Kobe.quote:
Ja, alleen de vraag is natuurlijk of ze het in de play-offs kunnen volhouden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:48 schreef Zwansen het volgende:
Ongelofelijk wat Dallas doet zeg. 51 wins in 56 wedstrijden ofzo. Meeste ooit in American Sports.
Kan er ook nog wel bij.... ik word een beetje moe van alle blessures nu steeds zeg.... de starting 5 wisselt steeds, mensen komen terug van hun blessure, blesseren zich weer en de defense wordt teeds dramatischer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:09 schreef Robertje het volgende:
Kobe Bryant is voor de volgende wedstrijd geschorst. Omdat hij weer met zijn handen zat te zwaaien.
Of ze kunnen natuurlijk na een record breaking season weer een record breaking choke laten zien in de finalequote:Op woensdag 7 maart 2007 18:11 schreef J-Will het volgende:
ik moet het nog maar zien. Wedstrijden tegen Phoenix en/of San An zullen ze zeker slopen.
Manuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:54 schreef popolon het volgende:
Bowen een smeerlap? Nee hoor, gewoon een harde maar faire verdediger.
De enige die ik mag van de Spurs. Ik mag die Argentijnse duikelaar niet zo.
Washington is slecht laatste tijdquote:Op donderdag 8 maart 2007 03:08 schreef jmac het volgende:
had verwacht dat washington easy zou winnen. Schijn bedriegt...
Overtime dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 04:17 schreef popolon het volgende:![]()
Zeldzame buzzer beater van LBJ.
-edit-
No basket, lijkt me terecht.
Daarom is het vreemd dat Kobe elke keer met maar 1 wedstrijd schorsing wegkomt. Iemand die dit zo vaak doet zouden ze eindelijk eens een keer harder aan moeten pakken. Geef hem een wedstrijd of drie, vier als hij weer iemand opzettelijk in het gezicht slaat. Dit is geloof ik al vierde keer in twee jaar tijd dat hij voor zoiets geschorst wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:08 schreef J-Will het volgende:
Kobe is stiekem best een smeerlap. Je hoort mensen altijd over Bruce Bowen (Smeerlap ²) maar Kobe deelt ook graag uit als hij even gepwnt wordt!
Dat lijkt net een Duitser. Altijd aanstellen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:54 schreef popolon het volgende:
Bowen een smeerlap? Nee hoor, gewoon een harde maar faire verdediger.
De enige die ik mag van de Spurs. Ik mag die Argentijnse duikelaar niet zo.
Kobe wordt natuurlijk door heel Amerika beschermd, daar hebben we rond die verkrachtingszaak natuurlijk al genoeg van gezien, maar Melo is ook voor langere tijd geschorst, dus wat dat betreft doet de NBA het wel bij grote namen. En de kijkcijfers zullen natuurlijk wel meespelen, maar toch vind ik het jammer dat hij niet meer wedstrijden heeft gekregen. Misschien dat hij dan een keer stopt met dit soort smerige frustratieovertredingen.quote:[b]Op donderdag 8 maart 2007 10:08 schreef
Kobe schorsen voor veel wedstrijden? Lijkt me niet geweldig voor de kijkcijfers... net zo min als Lebron, Wade of wie dan ook. Supersterren hebben al een voordeel bij het fluiten, dus bij schorsingen ook lijkt me. Bovendien speelt Kobe in een big market.
Over de lakers gesproken.. als het zo doorgaat kunnen ze de playoffs nog best missen...
Idd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:21 schreef Robertje het volgende:
Vreem dat iemand een dieetpil neemt terwijl ie elke dag sport.
Hunter was dertig kilo te zwaar dus dat moest er af.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:21 schreef Robertje het volgende:
Vreem dat iemand een dieetpil neemt terwijl ie elke dag sport.
Anthony werd toch ook voor hele lange tijd geschorst?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:08 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik ben ook geen grote fan van Bowen, maar het is wel een goede verdediger. Soms wat minder leuke acties (zoals hierboven beschreven).
Kobe schorsen voor veel wedstrijden? Lijkt me niet geweldig voor de kijkcijfers... net zo min als Lebron, Wade of wie dan ook. Supersterren hebben al een voordeel bij het fluiten, dus bij schorsingen ook lijkt me. Bovendien speelt Kobe in een big market.
Over de lakers gesproken.. als het zo doorgaat kunnen ze de playoffs nog best missen...
Dat is veranderd, de division-winners zitten allemaal bij de beste 4, maar de beste 4 worden gewoon op record ingedeeld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:04 schreef ForzaRob het volgende:
weet iemand hoe het met de plaatsing van de playoffs zit?
Ik zie nu bijvoorbeeld op nba.com dat cleveland nr2 seeded is. Terwijl Detroit uit dezelfde division nummer 1 is. Cavs zouden dan toch nr 4 seed moeten staan of is dat veranderd?
ga je de blazers ook toevallig zien??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:39 schreef Colplay het volgende:
Maar vindt de wedstrijden in de NBA veel leuker dan collegewedstrijden. Maar mij maakt het niet uit dat ze hier niet uitgezonden worden, want ga maandag voor twee weken naar VS om wat NBA-wedstrijden te bezoeken.
Dan kijken we dezelfde streamquote:Op zondag 11 maart 2007 19:38 schreef pfaf het volgende:
Overigens heb ik nog nooit zo'n mooie stream gehad en ook nog eens Engels commentaar.
Ik met m'n grote mond!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef Djensen het volgende:
[..]
Dan kijken we dezelfde streamSonics 4 voor, denk dat ze wel gaan winnen
Het momentum is veranderd, Toronto 1 punt voor! Mooi spannende wedstrijd voor een neutrale kijker als ikquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef Djensen het volgende:
[..]
Dan kijken we dezelfde streamSonics 4 voor, denk dat ze wel gaan winnen
Allen buzzer 3 punter.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:25 schreef Djensen het volgende:
Zullen ze voor een drie of twee punter gaan ?
edit je post eens joh. tis geen sc.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:19 schreef BitetheBullet het volgende:
Gaat Antoine echt de held worden van Miami vanavond?![]()
Voeg Detroit daar ook maar aan toe. Lekker laag onder de radar vliegen en toch vrij makkelijk nog eerste zijn zonder veel moeite.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:44 schreef ForzaRob het volgende:
Miami en Denver worden de sluipschutter in de playoffs, die hebben het hele seizoen rustig aan gedaan en zijn net voor de playoffs super opelkaar ingespeeld en extreem fit.
Tegen Washington alle 8 spelers in double figuresquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:05 schreef J-Will het volgende:
Washington halen ze wel in, dan sta je ineens tweede of derde, weet neit hoe toronto en new jersey staan
Denver ben ik niet van onder de indruk. Zodra AI of Melo <20 points zitten, is het al moeilijk. Heat kan winnen met een topscorer die 15 punten heeft
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef BitetheBullet het volgende:
En Detroit under the radar? Volgens mij hebben we al minimaal 40 Webber-analyses achter de rug op ESPN
doe mij maar nash en stoudamirequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:24 schreef J-Will het volgende:
De highlights van C-Webb en J-Will zijn echt om te watertanden. Noem me een geiler duo in de recente geschiedenis en ik ben gekke Henkie. Mèn wat was dat elke week prachtig in de courtside countdown
Amare geeft niet zulke gave assists. Iets wat cwebb wel heeft.quote:
oke als het om passing gaat wel ja ,quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Amare geeft niet zulke gave assists. Iets wat cwebb wel heeft.
Ken niet veel uit hun Kings tijd trouwens.
Ik lees best wel verhalen over de Spurs, maar ze creeren geen headlines. Maar ze zijn weer bezig aan hun 2nd half of the season run. All star break is geweest en ze winnen weer wedstrijd na wedstrijd...quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:35 schreef J-Will het volgende:
Ik vind dat San An heel lekker bezig is de underdog uit te hangen. De media vallen over de streaks van Phoenix en Dallas (17 games?) en over hoe goed zij wel niet zijn. Je hoort niks over Big Timmey en co en ondertussen hebben zij ook een .719 seizoen, wat meer dan acceptabel is. Ik zie ze best het westen winnen of de conference finals halen.
Iddquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:45 schreef Robertje het volgende:
Phoenix wint in een yoyo wedstrijd van Dallas
Met een superhotte Stoudemire
Joh, welke zender in het Sky-pakket zond het dan uit?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:02 schreef sanni het volgende:
[..]
Ik heb zitten kijken vannacht via Sky
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:28 schreef popolon het volgende:
Pacers trouwens al elf op rij verloren.
"Wat de Celtics kunnen, kunnen wij beter"
Wees gerust, dan hebben ze er nog zes te gaan.quote:
Zeg dat wel. Wat een fouten maakte de spurs ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 04:21 schreef F1Bas het volgende:
Bucks winnen van de Spurs, wat een raar spelletje soms.
Blessures beginnen hun tol te eisen nu... ze begonnen erg goed aan het seizoen (veel thuiswedstrijden), maar is het zo ontzettend inconsitent en geen defense whatsoever.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:17 schreef Robertje het volgende:
Lakers zijn goed bezig met een losing streak.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:33 schreef J-Will het volgende:
http://www.wretch.cc/album/album.php?id=jw55collect&book=21
ik kan wel janken van geluk om zoveel highlights van één persoon
Lakers missen ervaring en een goede bank, dat breekt ze nu op.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze proberen de p[layoffs te missen. Als ze een beetje doorzetten kunnen ze het halen
Hoe werkt die triangel offense eigenlijk? Zijn daar tekeningen ofzo van op internet te vinden?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Lakers missen ervaring en een goede bank, dat breekt ze nu op.
Maar dat was ik al langer van mening.Jackson heeft zelfs al een gesprek met Pippen gehad, dan ben je echt radeloos. Contract voor 10 wedstrijden. Zou gaan denken dat 't zelfs gunstig zou kunnen uitpakken: Als er eentje de triangle offense zo oppakt is het Pippen wel.
Yep: http://espn.go.com/ncb/2003/0128/1499926.htmlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hoe werkt die triangel offense eigenlijk? Zijn daar tekeningen ofzo van op internet te vinden?
Die sitequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:33 schreef J-Will het volgende:
ik kan wel janken van geluk om zoveel highlights van één persoon
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:40 schreef F1Bas het volgende:
Go Phoenix, dat lijkt me duidelijk.
What's new.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:10 schreef popolon het volgende:
En het publiek is helemaal stil, this is Deeee-troooooit basketball baby.
Suns 20 punten achter, dat is zeldzaam.quote:
Wel een goeie overwinning hoor, feliquote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Suns 20 punten achter, dat is zeldzaam.
Het schema viel nu nog wel mee, met 5 play-off teams. Met 2 x atlanta, orlando, philadelphia en indiana voor de boeg kan het wel eens een hele mooie win streak worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:49 schreef J-Will het volgende:
Erg knap inderdaad.
Miami 9-game winning streak, wie had dat verwacht? Ik wist dat de agenda makkelijker zou worden maar dit is echt genieten![]()
Dat kan Denver veel beterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:05 schreef popolon het volgende:
Een ware basketballkliniek 'on how to beat the Suns'.
Ziet er inderdaad goed uit, niet gezien.quote:
Denk dat 131-107 al genoeg zegt.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad goed uit, niet gezien.
College gaat voor.
Met 50 punten verschil gewonnenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:36 schreef jmac het volgende:
Houston heeft er zin an.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |