Het is een massief houten vloer toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef becky27 het volgende:
oooh nog een vraag:
ik heb natuurlijk zelf mijn vloer gelegd en daar heb ik geen moment spijt van, maar ik krijg echt tranen in mijn ogen van alle kieren. 1 keer is echt zo breed dat de vloer uit zijn verband is.....zeg maar dat de planken niet meer in elkaar vallen......wat kan ik doen??
alvast bedankt!
Hoi Annequote:Op woensdag 4 april 2007 23:38 schreef AnneX het volgende:
off topic - way off topic.
@ Charisma, omdat ik je hier wat vaker aantref.
In het slow chat topic staat een berichtje voor jou : K&W - Feedback en Slowchat topic deel 17. Het voorjaar! gedateerd op 28 maart.
Daar heb je vast overheen gekeken ?!
Nog makkelijker : zelfgemaakte sieraden
ze hebben wel een groef en messing hoor...misschien zie je het niet zo goed met deze foto'squote:Op donderdag 5 april 2007 19:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Hebben die planken geen groef en messing?
Je zou veren kunnen gebruiken, maar beter verlijm je het.
Denk dat je met veren wel een hoop kan oplossen. Kijk daar eerst maar eens mee als je de vloer goed spant, maar normaal gesproken horen de planken wel tegen elkaar aan te blijven liggen. Je zou de probleemgevallen bijvoorbeeld kunnen verlijmen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:37 schreef becky27 het volgende:
[..]
ze hebben wel een groef en messing hoor...misschien zie je het niet zo goed met deze foto's
http://blog.scifi.com/tec(...)msung_creates_1.htmlquote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef becky27 het volgende:
Iemand enig idee wat ik kan doen tegen duiven op mijn balkon, ze sch**ten alles onder.....klustechnisch gezien dan he!
Dat heb ik ook, en als ik een vuilniszak op het balkon zet, ligt de volgende dag de hele inhoud op het balkon.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef becky27 het volgende:
Iemand enig idee wat ik kan doen tegen duiven op mijn balkon, ze sch**ten alles onder.....klustechnisch gezien dan he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |