Kweenie, ik zag ergens staan dat we een VCL in ons midden hebben maar ben zo lui geweest om het niet echt uit te zoeken wie het nou zou zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef Norrage het volgende:
Heb je het tegen mij of zie ik wat/iemand over het hoofd? Ik wil het wel even navragen bij de vele VCLs die onze vereniging telt en die ik dagelijks tegenkom
Ik zou niet denken dat je daar wat mee kan doen. Bij ons ging een afgelopen zondag iemand ook onwijs lopen schelden en zo, maar normaalgesproken krijg je in ieder geval toch een waarschuwing voordat je van de baan gestuurd mag worden....
Ik heb trouwens nog nooit op de knltb uitslagen ingevuld, maar was het niet ergens mogelijk iets van een gelijkspel in te voeren? Dan zou dat de optie zijn als je opgeeft door toedoen van je tegenstander?
Ik ben ook VCL van mijn vereniging en kan er wel antwoord op gegeven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef Norrage het volgende:
Heb je het tegen mij of zie ik wat/iemand over het hoofd? Ik wil het wel even navragen bij de vele VCLs die onze vereniging telt en die ik dagelijks tegenkom
Ik zou niet denken dat je daar wat mee kan doen. Bij ons ging een afgelopen zondag iemand ook onwijs lopen schelden en zo, maar normaalgesproken krijg je in ieder geval toch een waarschuwing voordat je van de baan gestuurd mag worden....
Ik heb trouwens nog nooit op de knltb uitslagen ingevuld, maar was het niet ergens mogelijk iets van een gelijkspel in te voeren? Dan zou dat de optie zijn als je opgeeft door toedoen van je tegenstander?
Heb ik vrijwel elke keer nog gehad. Maarja wel een punt voor ons team er bij (alle enkels nog gewonnen, slechts twee dubbels verlorenquote:Op maandag 14 mei 2007 17:03 schreef TubewayDigital het volgende:
volgende week tegen iemand singelen die een ruim 1 punt lagere rating heeft. Ik moet dus winnen en als ik dan win dan heb ik nog niks. Kut
Ach gewoon die gast oprollen en dan toernooien gaan spelen voor je rating zoals Zonnestraaltje al zeiquote:Op maandag 14 mei 2007 17:03 schreef TubewayDigital het volgende:
volgende week tegen iemand singelen die een ruim 1 punt lagere rating heeft. Ik moet dus winnen en als ik dan win dan heb ik nog niks. Kut
Dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:40 schreef Artbij het volgende:
Je krijg in de regel wel de leukste wedstrijden. Op hoger niveau, ik speel zelf eerste klasse, is er nog steeds niveauverschil. Ik kom bijvoorbeeld dit jaar 3,4,5,6 en 7-ens tegen. Als je zo`n competitie zelf opstellingen gaat maken krijg je 3-en tegen 7-ens enz. Daar zit niemand op te wachten.
ja de kleur zal het hem doen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Damn wat een enorme ............... bomen op de achtergrond![]()
Maaruhm: Kunstgras is best relaxed. Mits op deze manier aangelegd (rood-groen). Af en toe heb je helemaal groene velden, dat is zoooooooo irritant.
Nee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:01 schreef Fatality het volgende:
[..]
ja de kleur zal het hem doen..
haal je niet Smash-court en kunstgras doormekaar?
Tennissen met een zonnebril op?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:43 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Vorige week zondag met 5-3 verloren.
Damesenkels verloren (ik ook, m'n eerste verloren enkel dit seizoen!), slechts één herenenkel gewonnen... Ik ging er bij de single met 3-6 0-6 af.. Moest tegen een goed zesje (ikzelf ben 7), zij speelde álles met heel veel effect.. ze sloeg niet door, speelde geen diepe ballen.. kon ik niks mee.. Helemaal niks. Niet eens 'n klein stukje ruimte gekregen om m'n eigen spel te spelen, dus eigenlijk terecht verloren.
DD moesten we tegen datzelfde meisje, zij was 5 in de dubbel (met nog een 7). Gewoon gewonnen!!Zij werden vet pissig, omdat ik een paar ballen rechtdoor had geslagen bij de netspeler (hoor bij het spelletje toch?), omdat ik een twee volleys op m'n tegenstandsters speelde (per ongeluk uiteraard, geloofden ze niet) en daarna nog een paar ballen die via de netband er net overheen vielen, toen hadden ze het helemaal met me gehad. Ik werd een levende schietschijf... Gezellig joh, zo'n competitiedag!
![]()
Gemengd dubbel als laatst vrij gemakkelijk begonnen..
Hieronder nog twee fotootjes.. Heb m'n dubbelpartner maar even onherkenbaar gemaakt!
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt mij nooit zo bevorderlijk voor het ruimtelijk inzicht, gebrek aan duidelijke schaduwen etc. Maar ik zie het veel mensen, vooral vrouwen wel doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tennissen met een zonnebril op?
Ik heb nooit begrepen dat mensen dat kunnen.....
en kunstgras zuigt
Niets persoonlijks hoor straaltje
Het is voor vrouwen natuurlijk ook veel belangrijker dat ze er goed uit zien dan dat ze winnen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:01 schreef Fatality het volgende:
[..]
Het lijkt mij nooit zo bevorderlijk voor het ruimtelijk inzicht, gebrek aan duidelijke schaduwen etc. Maar ik zie het veel mensen, vooral vrouwen wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |