Niet als je je teamgenoten naar een hoger niveau coacht.quote:Op maandag 23 april 2007 01:34 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb zaterdag 2 keer gewonnen, jammer dat we met het team 3-2 verloren alleen. Maar ja, uiteindelijk blijft tennis natuurlijk gewoon een individuele sport.
Wacht maar tot hij 18 is en de kroeg en vrouwen serieus ontdekt heeft. Is het zo afgelopen.quote:Op zondag 22 april 2007 20:09 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Dat is trouwens best netjes, op je 16/17de al speelsterkte 4 hebben.
Tsss, ik heb een vriendin hoorquote:Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij 18 is en de kroeg en vrouwen serieus ontdekt heeft. Is het zo afgelopen.
zo ging het met mij een btje en bij meer mensen
Ik heb mijn best gedaan, maar er vielen aan alle kanten 6-0 setjes te noteren, was niet tegenop te coachenquote:Op maandag 23 april 2007 07:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niet als je je teamgenoten naar een hoger niveau coacht.
Zie je wel daar begint het al....quote:Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tsss, ik heb een vriendin hoor![]()
En ik train ook niet zo heel veel meer, 2x 2 uurtjes in de week.
Serieus ik vind dat de KNLTB er strenger op moet gaan toezien wie er meespeelt in welke klasses.quote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef WooZ het volgende:
ik speel 7e klasse gemengd. Iederen bij ons heeft 8/8. Komen we ineens tegenover een team te staan met allemaal 5'jes en 6'jes
Zo een onzin dat, zijn echt geen regels voor. Ik zelf peil het altijd een beetje op het gedrag van de ander qua service, maar rechtdoor spelen zonder iemand te raken vind ik echt geen enkel punt.quote:Op maandag 23 april 2007 09:24 schreef Artbij het volgende:
Tennis is idd een individuele sport, maar door coaching en goed samenspel kun je wel beter gaan spelen. En dubbel is wel degelijk een teamsport, als je daarin goed samenspeelt kun je van betere niet goed samenspelende tennissers winnen.
Afgelopen zaterdag weer competitie gespeeld. Ik speel eerste klasse mix. Wat ik daar meegemaakt heb slaat alles.
Ik speelde de mix en de heren-dubbel. Tijdens de mix beginnen de tegenstanders te schelden van klootzak, boerenlul enz omdat ik af en toe een bal rechtdoor sla. Schijnbaar mag je in de mix geen dames door de tramrails passeren....... Die kerel had ze zelfs geteld, ik had in 1,5 set 7 ballen langs de dame geslagen. Ik vond het volkomen belachelijk, ben aan het twijfelen of ik de knltb op de hoogte moet stellen van het gedrag van onze tegenstanders.
Ach na een service, recht op het lichaam van de netspeler spelen, is soms ook wel lekker, helemaal als-ie wegduiktquote:Op maandag 23 april 2007 17:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
maar rechtdoor spelen zonder iemand te raken vind ik echt geen enkel punt.
Gelukkig is iedereen in onze poule te sterk voor deze klassequote:Op maandag 23 april 2007 17:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Serieus ik vind dat de KNLTB er strenger op moet gaan toezien wie er meespeelt in welke klasses.
Ik ben competitieleider van mijn vereniging en wanneer zich nieuwe teams aanmelden probeer ik bij de KNLTB een geschikte klasse te regelen. Teams die in de verkeerde klasse ingedeeld staan zitten daar door een achterlijke competitieleider.
En net alsof dat leuk is voor die 5/6jes om in een 8/8 klasse te spelen.![]()
Eigenlijk zou elke vereniging voor de start van de competitie alle team op moeten geven + spelers zodat de KNLTB ze mocht het eventueel nodig zijn hoger/lager kan indelen. Zo voorkom je competitievervalsing.
Daar speel ik dus geen mixquote:Op maandag 23 april 2007 09:24 schreef Artbij het volgende:
Tennis is idd een individuele sport, maar door coaching en goed samenspel kun je wel beter gaan spelen. En dubbel is wel degelijk een teamsport, als je daarin goed samenspeelt kun je van betere niet goed samenspelende tennissers winnen.
Afgelopen zaterdag weer competitie gespeeld. Ik speel eerste klasse mix. Wat ik daar meegemaakt heb slaat alles.
Ik speelde de mix en de heren-dubbel. Tijdens de mix beginnen de tegenstanders te schelden van klootzak, boerenlul enz omdat ik af en toe een bal rechtdoor sla. Schijnbaar mag je in de mix geen dames door de tramrails passeren....... Die kerel had ze zelfs geteld, ik had in 1,5 set 7 ballen langs de dame geslagen. Ik vond het volkomen belachelijk, ben aan het twijfelen of ik de knltb op de hoogte moet stellen van het gedrag van onze tegenstanders.
NIet alle vrouwen over één kam scheren, graag. Danku!quote:Op maandag 23 april 2007 18:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar speel ik dus geen mix
Dat gejank om die vrouwen de hele tijd.
Bij ons is dat juist altijd de strategie. Alles op de dame aan het net rammen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:24 schreef Artbij het volgende:
Ik ben meestal banger voor de dame als voor de heer. Die wijven slaan soms zo onbesuisd dat je leven niet meer veilig is.quote:Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef XL het volgende:
[..]
Bij ons is dat juist altijd de strategie. Alles op de dame aan het net rammen.![]()
Sorry, maar ik heb jaren mix gespeeld en het is altijd hetzelfde.quote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
NIet alle vrouwen over één kam scheren, graag. Danku!
Kerels onder elkaar janken daar niet om, dan kun je er gewoon één terug verwachten binnen korte tijdquote:Op maandag 23 april 2007 22:45 schreef hoM3r het volgende:
Ik kreeg laatst commentaar omdat ik in een HERENDUBBEL op setpoint tegen de man aan het net bijna raakte bij een return. Dan ben je toch gewoon een mietje.
Wat lopen ze allemaal nou te zeiken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Kerels onder elkaar janken daar niet om, dan kun je er gewoon één terug verwachten binnen korte tijd![]()
Welk spelnivo is dat, zaterdag 1e klasse mix?quote:Op maandag 23 april 2007 09:24 schreef Artbij het volgende:
...
Wij om twaalf uur pas!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:15 schreef Komakie het volgende:
ben dus benieuwd morgen. Moeten alleen al om 9:00 beginnen
Ik vind die warmte heerlijk. Ik vind het eerlijk klote dat ik zo vroeg moet beginnen. Ben pas na 12:00 wakkerquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:17 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Wij om twaalf uur pas!
Maar aan de andere kant... om negen uur is het nog niet zoooo ontzettend warm!Zie het positief!
Norraga: balen van je omstandigheden... Zou het toch gewoon proberen hoor, morgen! Niveauverscjo; zegt vaak ook wel veel, is mijn ervaring, los van de omstandigheden!Zet hem op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |