abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48621757
quote:
Op maandag 23 april 2007 01:34 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb zaterdag 2 keer gewonnen, jammer dat we met het team 3-2 verloren alleen. Maar ja, uiteindelijk blijft tennis natuurlijk gewoon een individuele sport.
Niet als je je teamgenoten naar een hoger niveau coacht.
pi_48622951
Tennis is idd een individuele sport, maar door coaching en goed samenspel kun je wel beter gaan spelen. En dubbel is wel degelijk een teamsport, als je daarin goed samenspeelt kun je van betere niet goed samenspelende tennissers winnen.

Afgelopen zaterdag weer competitie gespeeld. Ik speel eerste klasse mix. Wat ik daar meegemaakt heb slaat alles.

Ik speelde de mix en de heren-dubbel. Tijdens de mix beginnen de tegenstanders te schelden van klootzak, boerenlul enz omdat ik af en toe een bal rechtdoor sla. Schijnbaar mag je in de mix geen dames door de tramrails passeren....... Die kerel had ze zelfs geteld, ik had in 1,5 set 7 ballen langs de dame geslagen. Ik vond het volkomen belachelijk, ben aan het twijfelen of ik de knltb op de hoogte moet stellen van het gedrag van onze tegenstanders.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
  maandag 23 april 2007 @ 10:51:04 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48625284
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:09 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Dat is trouwens best netjes, op je 16/17de al speelsterkte 4 hebben .
Wacht maar tot hij 18 is en de kroeg en vrouwen serieus ontdekt heeft. Is het zo afgelopen.

zo ging het met mij een btje en bij meer mensen

We hebben gisteren ook weer gewonnen. Wederom 6-0.
Tot nu toe hebben we echt alleen maar zwakken gehad. Vorige week 1 set verloren en deze week niet een.
Zelfs ik heb in me eerste 2 wedstrijden in me single maar 5 games tegen gehad (6-4 6-1) en in de dubbel maar 6 (6-3 6-3)
Die dubbel is niet dikker geworden omdat we eigenlijk een beetje stonden te kloten. We wisten van te voren al dat we die wedstrijd wel gingen winnen en dan sta je toch een beetje ongeconcentreerd te ballen.

Maar ja, 4de klasse heren zondag spelen en dan nog tegen een team komen met 1 5je en 3 6jes....
Terwijl ons team alleen maar spelers heeft die minimaal in 1 onderdeel 4 op zijn pasje heeft.
Volgende week gaan we op voor de eerste tegenstander die tegen een ander team punten gehaald heeft
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_48627271
quote:
Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wacht maar tot hij 18 is en de kroeg en vrouwen serieus ontdekt heeft. Is het zo afgelopen.

zo ging het met mij een btje en bij meer mensen
Tsss, ik heb een vriendin hoor

En ik train ook niet zo heel veel meer, 2x 2 uurtjes in de week .
  maandag 23 april 2007 @ 14:00:16 #180
47580 hoM3r
Our trip.
pi_48631452
quote:
Op maandag 23 april 2007 07:45 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Niet als je je teamgenoten naar een hoger niveau coacht.
Ik heb mijn best gedaan, maar er vielen aan alle kanten 6-0 setjes te noteren, was niet tegenop te coachen
  maandag 23 april 2007 @ 14:47:25 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48633048
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Tsss, ik heb een vriendin hoor

En ik train ook niet zo heel veel meer, 2x 2 uurtjes in de week .
Zie je wel daar begint het al....

Je bent verdoemt jongen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 23 april 2007 @ 17:38:14 #182
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48639585
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef WooZ het volgende:
ik speel 7e klasse gemengd. Iederen bij ons heeft 8/8. Komen we ineens tegenover een team te staan met allemaal 5'jes en 6'jes
Serieus ik vind dat de KNLTB er strenger op moet gaan toezien wie er meespeelt in welke klasses.

Ik ben competitieleider van mijn vereniging en wanneer zich nieuwe teams aanmelden probeer ik bij de KNLTB een geschikte klasse te regelen. Teams die in de verkeerde klasse ingedeeld staan zitten daar door een achterlijke competitieleider.

En net alsof dat leuk is voor die 5/6jes om in een 8/8 klasse te spelen.

Eigenlijk zou elke vereniging voor de start van de competitie alle team op moeten geven + spelers zodat de KNLTB ze mocht het eventueel nodig zijn hoger/lager kan indelen. Zo voorkom je competitievervalsing.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_48639762
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:24 schreef Artbij het volgende:
Tennis is idd een individuele sport, maar door coaching en goed samenspel kun je wel beter gaan spelen. En dubbel is wel degelijk een teamsport, als je daarin goed samenspeelt kun je van betere niet goed samenspelende tennissers winnen.

Afgelopen zaterdag weer competitie gespeeld. Ik speel eerste klasse mix. Wat ik daar meegemaakt heb slaat alles.

Ik speelde de mix en de heren-dubbel. Tijdens de mix beginnen de tegenstanders te schelden van klootzak, boerenlul enz omdat ik af en toe een bal rechtdoor sla. Schijnbaar mag je in de mix geen dames door de tramrails passeren....... Die kerel had ze zelfs geteld, ik had in 1,5 set 7 ballen langs de dame geslagen. Ik vond het volkomen belachelijk, ben aan het twijfelen of ik de knltb op de hoogte moet stellen van het gedrag van onze tegenstanders.
Zo een onzin dat, zijn echt geen regels voor. Ik zelf peil het altijd een beetje op het gedrag van de ander qua service, maar rechtdoor spelen zonder iemand te raken vind ik echt geen enkel punt.

Zoiets verwacht je zeker niet in de eerste klasse.
Geen referral hier.
  maandag 23 april 2007 @ 17:49:36 #184
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_48639909
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

maar rechtdoor spelen zonder iemand te raken vind ik echt geen enkel punt.
Ach na een service, recht op het lichaam van de netspeler spelen, is soms ook wel lekker, helemaal als-ie wegduikt
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_48640301
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:38 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Serieus ik vind dat de KNLTB er strenger op moet gaan toezien wie er meespeelt in welke klasses.

Ik ben competitieleider van mijn vereniging en wanneer zich nieuwe teams aanmelden probeer ik bij de KNLTB een geschikte klasse te regelen. Teams die in de verkeerde klasse ingedeeld staan zitten daar door een achterlijke competitieleider.

En net alsof dat leuk is voor die 5/6jes om in een 8/8 klasse te spelen.

Eigenlijk zou elke vereniging voor de start van de competitie alle team op moeten geven + spelers zodat de KNLTB ze mocht het eventueel nodig zijn hoger/lager kan indelen. Zo voorkom je competitievervalsing.
Gelukkig is iedereen in onze poule te sterk voor deze klasse
Er zijn 4 teams die er 5jes in hebben zitten, en de rest hebben over het algemeen voornamelijk 6jes en 7ens...Er zijn maar enkele 8jes en 9jes te bespeuren....Terwijl bij al de andere 7e klasse poules echt werkelijk bijna alles 8/8 is (of of dan tenminste 7/7...)...

Heb er zelf geen problemen mee. Ik speel liever leuke partijen dan dat ik tegen een prikker sta te spelen...Jammer dat het niet heel bevordelijk is voor mijn rating.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 23 april 2007 @ 18:14:10 #186
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48640703
quote:

Daar speel ik dus geen mix
Dat gejank om die vrouwen de hele tijd.
pi_48640716
Als je je rating wilt opkrikken, kun je ook beter toernooien gaan spelen ipv competitie, vind ik. (of gewoon allebei natuurlijk )
pi_48640757
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Daar speel ik dus geen mix
Dat gejank om die vrouwen de hele tijd.
NIet alle vrouwen over één kam scheren, graag. Danku!
  maandag 23 april 2007 @ 18:17:27 #189
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48640805
quote:

Bij ons is dat juist altijd de strategie. Alles op de dame aan het net rammen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 23 april 2007 @ 18:35:12 #190
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48641335
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef XL het volgende:

[..]

Bij ons is dat juist altijd de strategie. Alles op de dame aan het net rammen.
Ik ben meestal banger voor de dame als voor de heer. Die wijven slaan soms zo onbesuisd dat je leven niet meer veilig is.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  maandag 23 april 2007 @ 22:45:29 #191
47580 hoM3r
Our trip.
pi_48651440
Ik kreeg laatst commentaar omdat ik in een HERENDUBBEL op setpoint tegen de man aan het net bijna raakte bij een return. Dan ben je toch gewoon een mietje.
  maandag 23 april 2007 @ 23:26:07 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48652733
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

NIet alle vrouwen over één kam scheren, graag. Danku!
Sorry, maar ik heb jaren mix gespeeld en het is altijd hetzelfde.
Als ze geen problemen hebben met jou spel, heb jij dat wel met dat van hun. Er zijn bar weinig vrouwen waar ik met plezier mee gemixt heb, (1 om precies te zijn)

Verder vind ik vrouwen maar al te leuk hoor
  dinsdag 24 april 2007 @ 00:04:10 #193
75556 erkel
back from Dagestan
pi_48653795
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:45 schreef hoM3r het volgende:
Ik kreeg laatst commentaar omdat ik in een HERENDUBBEL op setpoint tegen de man aan het net bijna raakte bij een return. Dan ben je toch gewoon een mietje.
Kerels onder elkaar janken daar niet om, dan kun je er gewoon één terug verwachten binnen korte tijd
Weisst
  dinsdag 24 april 2007 @ 11:22:20 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48661041
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 00:04 schreef erkel het volgende:

[..]

Kerels onder elkaar janken daar niet om, dan kun je er gewoon één terug verwachten binnen korte tijd
Wat lopen ze allemaal nou te zeiken.
Bal op je af spelen? Dat is toch juist een mooie gelegenheid om snel een punt te maken? Hij/zij slaat de bal recht door en je hoeft hem alleen maar achter de netspeler te spelen om het punt te maken.
Kortom, als je moeite hebt met die ballen moet je gewoon zorgen dat je ze af maakt. Zul je zien hoe snel ze die ballen niet meer op je af spelen
pi_48686258
quote:
...

Welk spelnivo is dat, zaterdag 1e klasse mix?

Iemand die aan het net staat heeft constant de dreiging om ballen te onderscheppen en weg te volleren.
Zo iemand staat dus in een aanvallende positie. Ook al is deze persoon een vrouw.
Het is belangrijk voor de tegenstander om deze onderscheppingsdreiging zoveel mogelijk te neutraliseren.
Dat doe je door juist verschillende keren in de tramrails te slaan.
Ook het recht op de tegenstander slaan is een mogelijkheid om de onderscheppingsdreiging te neutraliseren. Het is echter niet aan te raden als deze netpersoon ook nog eens aardig kan volleren.

Als die netpersoon hier niet tegen kan, dan geldt de regel: "If you can't stand the heat, stay out of the kitchen" Laat haar dan teruggaan naar de baseline.

Het is volstrekt legitiem om een bal recht op de tegenstander af te spelen.
Het is echter niet erg ethisch als je dit van vrij korte afstand doet en de netspeler eigenlijk geen reactietijd meer heeft om zichzelf te beschermen.

In dat geval kunnen verwijten terecht zijn. Je staat niet op de baan om de ander bewust te blesseren.
Maar soms mik je net verkeerd en dan geldt "It's all in the game".

N.B. Het is de primair de verantwoordelijkheid van de netspeler zelf om zichzelf te beschermen.

Leer "The Move" en andere praktische tips over het dubbelspel bij
www.operationdoubles.com

dinsdag 24 april 2007 @ 23:36:18 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48688983
Zoals ik dus al zei: Niet zeiken, gewoon spelen en als je er niet tegen kunt ga je maar ergens anders staan.... als het maar niet aan mijn kant van het veld is...
pi_48701854
Zaterdag eerste klas is heel verschillende er doen 3-en en 4-en mee, maar overweldigend 5 en 6. Dame in kwestie is 6. Alle ballen die ik rechtdoorsloeg werden als aanslagen gezien. "Want zoiets doe je niet in de mix"....
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_48810407
Morgen weer, morgen weer! Superveel zin in, mede doordat ik vorige week niet heb kunnen spelen, wegens familieweekend.
Nog 18 uurtjes!

Tegenstanders waar we tegen moeten spelen staan op de 7e plaats (wij op de 5e). Het zijn allemaal 8'jes, behalve de eerste herenenkel, dat is een 7. (onze 1e HE is ook een sterke 7 ).. Ben benieuwd wat we er van gaan maken morgen!! Wordt vast een mooie dag, aan het weer zal het wederom niet liggen!
pi_48810580
Ik heb er uiteraard ook ontzettend veel zin in maar heb een beetje een probleempje
Ik voel me verkouden en ik voel mijn schouder opspelen (twee keer training gehad deze week met zo ongeveer alleen maar service oefenen...)...Dus ik hoop dat het een beetje goed gaat morgen.

Ik hoop in ieder geval de twee dubbels te mogen spelen, maar een ander had ook al last van zijn arm dus die wilde ook twee dubbels spelen...Wordt nog leuk..

Gelukkig spelen we tegen een niet al te sterk team. Ze zijn bijna alleen maar 8jes en wij zijn 6jes en 7ens...Maar juist daarom heb ik geen zin om hard punten van mijn ranking te verliezen omdat ik niet naar mijn volledige potentie kan spelen morgen

Echt een beetje pech hoor ik was echt super aan het spelen deze week. Absolute topvorm. Was 6jes van de vereniging van de baan aan het vegen en dan word ik eerst ziek en vervolgens komt die schouder opspelen

In ieder geval willen we graag tegen de nummers laatst van de poule een goed resultaat neerzetten (hopelijk 8-0) zodat we ons in de top van de poule krijgen...(de eerste twee wedstrijden 3-5 en 4-4 gespeeld tegen waarschiijnlijk de beste teams van de poule (met 5jes/6jes) dus we staan nu niet waar we horen!)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:15:28 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48811728
Wij krijgen volgende week voor het eerst een beetje echte tegenstand.
Afgelopen 2 keer 6-0 gewonnen en staan dus bovenaan maar dat waren ook de 2 zwakkere tegenstanders waarschijnlijk. Er is nog 1 die wat zwakker is maar de andere 3 zijn ongeveer gelijkwaardig en dan heb je ons nog.

ben dus benieuwd morgen. Moeten alleen al om 9:00 beginnen
pi_48811782
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:15 schreef Komakie het volgende:
ben dus benieuwd morgen. Moeten alleen al om 9:00 beginnen
Wij om twaalf uur pas!
Maar aan de andere kant... om negen uur is het nog niet zoooo ontzettend warm! Zie het positief!

Norraga: balen van je omstandigheden... Zou het toch gewoon proberen hoor, morgen! Niveauverscjo; zegt vaak ook wel veel, is mijn ervaring, los van de omstandigheden! Zet hem op!
pi_48812595
Niveauerscjo, wat betekent dat?
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:14:23 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48813439
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:17 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Wij om twaalf uur pas!
Maar aan de andere kant... om negen uur is het nog niet zoooo ontzettend warm! Zie het positief!

Norraga: balen van je omstandigheden... Zou het toch gewoon proberen hoor, morgen! Niveauverscjo; zegt vaak ook wel veel, is mijn ervaring, los van de omstandigheden! Zet hem op!
Ik vind die warmte heerlijk. Ik vind het eerlijk klote dat ik zo vroeg moet beginnen. Ben pas na 12:00 wakker

De warmte is alleen maar mooi. Ik ben dan op me best en meestal zie je de tegenstander dan zwoegen
pi_48813645
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:45 schreef Norrage het volgende:
Niveauerscjo, wat betekent dat?
Uhmmm ja, dat moest niveauverschil zijn... Wil soms een beetje te snel met typen!
pi_48813730

Het enige wat er gelukkig onder lijdt is mijn service (dus die moet ik dan misschien een beetje inhouden )..Alle normale rallies zullen vast prima gaan...

In ieder geval wordt het vast leuk want me mogen tegen een mede-studententeam! De eerste van drie op een rij...Eens kijken of we die onderline competitie wel winnen
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:31:50 #206
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48817332
Deze week niet getraind. Druk druk druk.... maar ik heb er wel zin in morgen. Weer prachtig weer.
We beginnen om 09:30 en zo laat zal de Koninginnenacht vervolgens ook wel ongeveer gaan eindigen. Als we weer met 6-2 winnen kunnen we mooi ons kampioenschap alvast gaan vieren en de t-shirtjes laten drukken.

Wat ook mooi is. Van onze vereniging spelen twee teams 6de klasse. Ons team van zessen met daarbij mij (7) en een acht. We draaien als een tierelier en spelen de sterren van de hemel. Het andere team speelt met allemaal vijfjes, waarvan enkele in mijn ogen erg goed. Het team zou ons met 8-0 weghakken en dat team heeft vorige week al verloren
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:38:47 #207
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_48819273
Vandaag helaas verloren: 4-2.

Mijn single, lastig, maar gewonnen, 6-4 6-4. Na alle singles stond het 2-2. Dubbels waren allen drie-setters. Ik had zelfs 3 matchpoints op 2-6 6-3 5-4. Helaas niet gemaakt, en dan weet je het: Ze stoten door, naar 5-7 . Andere double zelfs in tiebreak derde set beslist. Al met al, jammer.

Ratings:

Enkel: 6,4045
Dubbel: 6,9094 ( )
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  zondag 29 april 2007 @ 01:52:26 #208
47580 hoM3r
Our trip.
pi_48822993
Vandaag gewonnen met 4-1, allebei de partijen makkelijk gewonnen tegen 7-spelers, ik sta eindelijk weer 6
pi_48826026
Succes allemaal vandaag!
pi_48846433
Vandaag al mn partijen gewonnen .

Waren jammer genoeg wel de enige punten die we hadden, 5-3 verloren.

Service ging zeer lekker, 10 aces geslagen.
Geen referral hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')