Zeg kunnen we niet eens een uitwisseling organiseren, Friesland-Limburgquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wij zijn de enige studententennisvereniging uit Friesland () en al onze tegenstanders komen ook van verenigingen uit Friesland, dus wij zijn sowieso het enige studententeam.
Lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zeg kunnen we niet eens een uitwisseling organiseren, Friesland-Limburg![]()
Welke club? Ik Chip en charge Amsterdam.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:38 schreef Norrage het volgende:
Studenten tennisvereniging met studententeams in mijn geval.
Voor zondagcompi begint het een week later...(bij ons tenminste)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
2 weken en 4 dagen. Is er geen weersite die ver vooruit kan kijken ?
Vorig jaar was het weer op zaterdag 7x op rij bagger. 1x even zon gehad geloof ik
Klopt! En dit jaar is het andersom!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor zondagcompi begint het een week later...(bij ons tenminste)
Wij hadden vorig jaar echt supermazzel met het weer op zondag, terwijl het inderdaad elke zaterdag kut was
Jij bent toch nog zo'n jonkie? Die gaat vloeken en met zijn racket smijten als hij verliest?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben bang dat ik te slecht ben.
De onzekerheid.
Nee, ik ben zo'n jonkie die andere jonkie's laat vloeken en smijten als ze verliezen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef XL het volgende:
[..]
Jij bent toch nog zo'n jonkie? Die gaat vloeken en met zijn racket smijten als hij verliest?![]()
Als ik tegen jou zou spelen zou ik in de eerste game een bal in twijfel trekken en dan bij de wedstrijdleiding gaan vragen of ze je moeder aan de baan zettenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo'n jonkie die andere jonkie's laat vloeken en smijten als ze verliezen.
Dan ga ik je gewoon de hele wedstrijd irriteren, hard tegen hard.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:43 schreef XL het volgende:
[..]
Als ik tegen jou zou spelen zou ik in de eerste game een bal in twijfel trekken en dan bij de wedstrijdleiding gaan vragen of ze je moeder aan de baan zetten![]()
Maar dat is juist de opzet lieverdquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan ga ik je gewoon de hele wedstrijd irriteren, hard tegen hard.
Ik raak er juist alleen maar meer gemotiveerd van als er een debiel aan de overkant staatquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef XL het volgende:
[..]
Maar dat is juist de opzet lieverdJe moet zo'n kabouter altijd uit de tent lokken.
De meeste gaan zich opwinden, heerlijk is datquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik raak er juist alleen maar meer gemotiveerd van als er een debiel aan de overkant staat.
Haha, I knowquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:53 schreef XL het volgende:
[..]
De meeste gaan zich opwinden, heerlijk is dat![]()
als je dan gaat provoceren heb je garantie op de winst.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, I know.
Dat ze lekker gaan tieren na elke winner van je, en de hele tijd schelden als ze fout slaan, geweldig.
Ik zie mezelfquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
Dat ze lekker gaan tieren na elke winner van je, en de hele tijd schelden als ze fout slaan, geweldig.
Zo sprak opa XL.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef XL het volgende:
[..]
Jij bent toch nog zo'n jonkie? Die gaat vloeken en met zijn racket smijten als hij verliest?![]()
Ik ga deze zomer al voor de vijfde keer 22 worden hoorquote:
Da's een beetje cryptisch. Enne van je profiel word ik ook weinig wijzer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:59 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer al voor de vijfde keer 22 worden hoor![]()
Ik word in de zomer al 26quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:09 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Da's een beetje cryptisch. Enne van je profiel word ik ook weinig wijzer.
Geboortedatum: 00-00-0000
Volkomen kansloos... niet normaal.quote:Op maandag 9 april 2007 12:13 schreef XL het volgende:
Gefeliciteerd Sandstorm.... maar 6-0, 6-0.... Dat mag eigenlijk tegen een sterke vrouw ook niet he![]()
Ik heb wel eens een 6-0, 6-0 uitgedeeld. Dat is de tweede hit als je op mijn naam zoekt op Google.quote:Op maandag 9 april 2007 12:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volkomen kansloos... niet normaal.
Volgens mij is dat de eerste keer in een officiele wedstrijd dat ik 0-6 0-6 aan mijn broek krijg.
Kan me jaren herinneren dat de eerste dag nauwelijks blote benen en armen te zien warenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:40 schreef Norrage het volgende:
Het wordt echt te absurd warm
Normaal begin je de competitie nog in de vrieskoude
Leuk die korte rokjes en strakke shirtjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
En wij mogen zaterdag tegen een stel 35+ wijven met dit weer![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk die korte rokjes en strakke shirtjes
Ja vooral bij die sinaasappelhuidjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk die korte rokjes en strakke shirtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |