Dan zuip je jezelf wel te pletter na afloop.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef Norrage het volgende:
4 van de 8 teams zijn studententeams ben ik achtergekomen. Leuk
Daar heb je geen studententeams voor nodig hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:08 schreef XL het volgende:
[..]
Dan zuip je jezelf wel te pletter na afloop.
Onze tegenstanders wilde zich altijd bewijzen tegen studententeams. Slechts 1 van de tegenstanders kon volgen. Man o man, wat gingen we daar bezopen weg. Maar zij ook!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar heb je geen studententeams voor nodig hoor
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:48 schreef XL het volgende:
[..]
Onze tegenstanders wilde zich altijd bewijzen tegen studententeams. Slechts 1 van de tegenstanders kon volgen. Man o man, wat gingen we daar bezopen weg. Maar zij ook!
Mooie wedstrijd. Twee dagen later kon ik alle spullen gaan ophalen die we vergeten waren![]()
Dat gebeurde ons ook bij uitwedstrijden. Wij zijn 2 x door de iemand van de vereniging van de tegenstanders naar huis gebracht. De eerste wedstrijd kwamen we om 04:30 thuis.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat overkwam ons steeds als we uit speelden..Maar gelukkig was er altijd een iemand die moest rijden die dan de dingen kon meenemen
Zeg kunnen we niet eens een uitwisseling organiseren, Friesland-Limburgquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wij zijn de enige studententennisvereniging uit Friesland () en al onze tegenstanders komen ook van verenigingen uit Friesland, dus wij zijn sowieso het enige studententeam.
Lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zeg kunnen we niet eens een uitwisseling organiseren, Friesland-Limburg![]()
Welke club? Ik Chip en charge Amsterdam.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:38 schreef Norrage het volgende:
Studenten tennisvereniging met studententeams in mijn geval.
Voor zondagcompi begint het een week later...(bij ons tenminste)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
2 weken en 4 dagen. Is er geen weersite die ver vooruit kan kijken ?
Vorig jaar was het weer op zaterdag 7x op rij bagger. 1x even zon gehad geloof ik
Klopt! En dit jaar is het andersom!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor zondagcompi begint het een week later...(bij ons tenminste)
Wij hadden vorig jaar echt supermazzel met het weer op zondag, terwijl het inderdaad elke zaterdag kut was
Jij bent toch nog zo'n jonkie? Die gaat vloeken en met zijn racket smijten als hij verliest?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben bang dat ik te slecht ben.
De onzekerheid.
Nee, ik ben zo'n jonkie die andere jonkie's laat vloeken en smijten als ze verliezen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef XL het volgende:
[..]
Jij bent toch nog zo'n jonkie? Die gaat vloeken en met zijn racket smijten als hij verliest?![]()
Als ik tegen jou zou spelen zou ik in de eerste game een bal in twijfel trekken en dan bij de wedstrijdleiding gaan vragen of ze je moeder aan de baan zettenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo'n jonkie die andere jonkie's laat vloeken en smijten als ze verliezen.
Dan ga ik je gewoon de hele wedstrijd irriteren, hard tegen hard.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:43 schreef XL het volgende:
[..]
Als ik tegen jou zou spelen zou ik in de eerste game een bal in twijfel trekken en dan bij de wedstrijdleiding gaan vragen of ze je moeder aan de baan zetten![]()
Maar dat is juist de opzet lieverdquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan ga ik je gewoon de hele wedstrijd irriteren, hard tegen hard.
Ik raak er juist alleen maar meer gemotiveerd van als er een debiel aan de overkant staatquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef XL het volgende:
[..]
Maar dat is juist de opzet lieverdJe moet zo'n kabouter altijd uit de tent lokken.
De meeste gaan zich opwinden, heerlijk is datquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik raak er juist alleen maar meer gemotiveerd van als er een debiel aan de overkant staat.
Haha, I knowquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:53 schreef XL het volgende:
[..]
De meeste gaan zich opwinden, heerlijk is dat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |