abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46690974
Zelf ben ik van huis uit gewend dat we altijd even bidden voor het eten. Dat gebeurt hardop door het gezinshoofd, maar soms kan ieder het ook even voor zich doen (stil of hardop). Mijn vraag is eigenlijk: hoe gaat dat er nou aan toe in een ongelovig gezin? Ik had voor mezelf wel al een aantal mogelijkheden opgesomd:
- Een ieder loopt naar de tafel, gaat zitten en begint te eten
- Een ieder gaat aan tafel zitten, men kijkt elkaar betekenisvol aan, zegt eetsmakelijk en begint te eten
- Pa roept "klaar voor de start? af!"
- Ieder gaat zitten en wacht totdat de moeder het eten op tafel zet
Graag even reactie's zonder elkaar af te kraken! Ik ben er gewoon geïnteresseerd in.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 februari 2007 @ 12:44:04 #2
862 Arcee
Look closer
pi_46691024
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:42 schreef buachaille het volgende:
Als jij wou dan verfde jij de wolken blauw.
pi_46691030
Die eerste optie!

Eet smakelijk!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 26 februari 2007 @ 12:46:03 #4
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_46691086
moeders of vaders roept een keer hard door het huis ETEN!
iedereen komt langzaam aanhobbele en begint te eten

of ik sta te koken. gooi de panne op tafel schep op en begin te eten.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_46691113
Je denkt een beetje ver als je het mij vraagt.
Maar bedenk de hele eet ritueel van je zelf in en dan zonder het bidden.
Ik ben niet gelovig, maar we eten zo veel mogelijk gezamenlijk. (waarom niet altijd? Omdat ik en vaders wel is s'avonds aan het werk zijn.)
iig Wij gaan allen zitten en beginnen gezamenlijk aan het eten. Ze babbelen een beetje over de dag. Helaas is het opruimen van de tafel nog niet echt gezamenlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Als de horizon breed is
En de aarde rond.
Hoe kan het dan dat de aarde bedekt is met de horizon ;)
pi_46691130
we gaan allemaal aan tafel zitten.....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
eerst wordt er opgeschept....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
als iedereen zijn bord vol heeft, niemand begint voordat iedereen eten heeft, zeggen we eerst "eet smakelijk!"...en....eten maar!!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
...
pi_46691186
Ik vraag me meer af wat een gelovige doet als hij/zij bij een ongelovige gaat eten..

- Een ieder gaat aan tafel zitten, men kijkt elkaar betekenisvol aan, zegt eet smakelijk en begint te eten
- Een ieder gaat aan tafel zitten, men kijkt je aan terwijl je bidt en zegt dan eet smakelijk en begint te eten.
なんだっけ
pi_46691189
Iedereen op het dekentje op hun knieen richting Mekka, half uur los gaan en dan eten.
  maandag 26 februari 2007 @ 12:50:08 #9
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_46691209
Echte Heidenen smijten het gezellig tegen de muur en likken het er vervolgens vanaf. Zo gaat het nou eenmaal als je van Gods pad afdwaalt.
Ik ga naar huis.
  maandag 26 februari 2007 @ 12:51:17 #10
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_46691246
quote:
- Een ieder gaat aan tafel zitten, men kijkt elkaar betekenisvol aan, zegt eetsmakelijk en begint te eten
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_46691287
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:50 schreef nietzman het volgende:
Echte Heidenen smijten het gezellig tegen de muur en likken het er vervolgens vanaf. Zo gaat het nou eenmaal als je van Gods pad afdwaalt.
Haha, op de klaagmuur?
  maandag 26 februari 2007 @ 12:53:47 #12
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_46691332
#1.
Ik loop naar tafel, ga zitten, pak drinken, schep wat voedsel op m'n bord, en eet het op.

Wat ik doe als ik bij gelovige mensen aan tafel zit, is m'n bek houden als ze aan het bidden zijn.
Meebidden doe ik niet, lijkt me ook niet meer dan logisch.
Signature.
  maandag 26 februari 2007 @ 12:54:59 #13
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_46691363
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:47 schreef dennispater het volgende:
Je denkt een beetje ver als je het mij vraagt.
Maar bedenk de hele eet ritueel van je zelf in en dan zonder het bidden.
Ik ben niet gelovig, maar we eten zo veel mogelijk gezamenlijk. (waarom niet altijd? Omdat ik en vaders wel is s'avonds aan het werk zijn.)
iig Wij gaan allen zitten en beginnen gezamenlijk aan het eten. Ze babbelen een beetje over de dag. Helaas is het opruimen van de tafel nog niet echt gezamenlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zo is het bij ons ook zo'n beetje, alleen ruimt iedereen zn eigen teringzooi op, en pakt nog wat extra's mee
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Signature.
pi_46691425
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:53 schreef eer-ik het volgende:
#1.
Ik loop naar tafel, ga zitten, pak drinken, schep wat voedsel op m'n bord, en eet het op.

Wat ik doe als ik bij gelovige mensen aan tafel zit, is m'n bek houden als ze aan het bidden zijn.
Meebidden doe ik niet, lijkt me ook niet meer dan logisch.
ik ga dan altijd een beetje zitten drummen met mn bestek. die beat voor bij het gebed, weettog?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_46691438
Zoals jij het stelt lijkt het wel alsof bidden voor het eten synoniem is aan welopgevoedheid etc en dat wanneer er niet gebeden wordt voor het eten, er maar een zooitje barbaren aanschuiven en alles naar binnen werken nog voordat iedereen aan tafel zit.
Klaar voor de start, af..meen je dat nou serieus of denk je echt dat er -eetwedstrijden daar gelaten- mensen zijn bij wie het er zo aan toe gaat?

Heb je nooit gegeten bij mensen die niet bidden voor het eten? Bij ons ongelovigen gaat het meestal zo:
Wij gaan aan tafel zitten en wachten totdat iedereen zit. We zeggen 'eet smakelijk' en scheppen -al dan niet voor elkaar- op. Niks anders dus dan bij gelovigen, alleen zonder het bidden.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_46691439
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:54 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Zo is het bij ons ook zo'n beetje, alleen ruimt iedereen zn eigen teringzooi op, en pakt nog wat extra's mee
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dat zou zo langzamer hand bij ons ook wel mogen. Aan mij zal het iig niet liggen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Als de horizon breed is
En de aarde rond.
Hoe kan het dan dat de aarde bedekt is met de horizon ;)
pi_46691503
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef Repeat het volgende:

[..]

ik ga dan altijd een beetje zitten drummen met mn bestek. die beat voor bij het gebed, weettog?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Als ik lui zoals jij aan de tafel heb zitten dan bid ik altijd met één oog open. Ik heb er wel eens één betrapt die tijdens het bidden stiekem een gehaktballetje onder zijn zuurkool verstopte en toen later gewoon zei dat ie er nog geen een gehad had
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_46691539
Meestal wordt er even door het huis gebeld dat het eten op tafel staat, vervolgens begint iedereen te eten en de rest kijkt maar wanneer hij begint (meestal binnen 5 minuten).
  maandag 26 februari 2007 @ 13:00:43 #19
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_46691547
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Drummen met bestek
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik ben wel vaak druk aan tafel overigens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef dennispater het volgende:

[..]

Dat zou zo langzamer hand bij ons ook wel mogen. Aan mij zal het iig niet liggen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Je moet gewoon het slechte voorbeeld gaan geven
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als je elke keer alles opruimt, denkt iedereen ook van: ooooh, Dennispater doet het wel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Vanaf nu dus gewoon alles laten liggen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Signature.
pi_46691602
TS vieze gelovige ga weg hier, we moeten je soort hier niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_46691611
precies het zelfde, maar dan zonder bidden/eten koud laten worden...de eerste dus
─_(º.0)_/─
  maandag 26 februari 2007 @ 13:03:21 #22
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_46691623
Ik dank god voor het eten, alle oorlogen en onschuldige dode kinderen en dan ga ik eten.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  maandag 26 februari 2007 @ 13:05:49 #23
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46691704
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:59 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als ik lui zoals jij aan de tafel heb zitten dan bid ik altijd met één oog open. Ik heb er wel eens één betrapt die tijdens het bidden stiekem een gehaktballetje onder zijn zuurkool verstopte en toen later gewoon zei dat ie er nog geen een gehad had
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En hup zo weer 30 jaar vagevuur te pakken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Lang leve mij! *O*
pi_46691713
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:03 schreef cerror het volgende:
Ik dank god voor het eten, alle oorlogen en onschuldige dode kinderen en dan ga ik eten.
Beetje tijd verspilling ik zou meteen gaan eten
  maandag 26 februari 2007 @ 13:07:41 #25
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_46691767
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:06 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Beetje tijd verspilling ik zou meteen gaan eten
Ik doe het tijdens het eten.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 13:12:41 #26
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46691971
We wachten netjes totdat moeder de vrouw bij het eten komt zitten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_46691986
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:59 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar ik snap wel wat je bedoeld. Ik ben ook christelijk opgevoed en er werd dus altijd gebeden voor het eten. Op een of andere manier hoort dat bij het ritueel. Wordt er niet gebeden dan voel je je een beetje opgelaten, net of je stiekem aan het eten bent ofzo.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik vind het in ieder geval niet meer dan normaal dat je even wacht met eten tot iedereen aan tafel zit en eten op zijn bord heeft. Daarna 'eet smakelijk' wensen en beginnen. Gewoon goede manieren.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dat je een ongelovige hond bent betekend nog niet dat je je ook als hond moet gedragen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als ik bij gelovigen aan tafel zit of zij bij mij dan ben ik even stil tot ze gebeden hebben. Ik bid niet mee maar ik vind wel dat je het fatsoen op kunt brengen een ander die mogelijkheid wel te bieden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 26 februari 2007 @ 13:16:06 #28
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_46692083
Zeg TS; heb jij nu nog nooit samengegeten met ongelovigen dan?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_46692156
ik bid niet voor bonen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
feest
pi_46692164
Thuis werden wij aan tafel geroepen, pas als iedereen er was werd er begonnen met opscheppen, als iedereen zo ongeveer opgeschept was / had kijkt men verwachtingsvol rond, heeft iedereen opgeschept dan opent iemand de maaltijd met zoiets als "smakelijk eten".

Als ik bij gelovige familie (koude kant) eet dan valt er een soortgelijke pauze na het opscheppen, er is even stilte en een van de bidders zegt na een korte stilte eveneens zoiets als "smakelijk eten"en dan kan er gegegeten worden.

Aan het eind van het eten herhaalt zich dit ritueel, maar dan met de frase "goede bekomst". Vroeger thuis moesten we wachten tot iedereen z'n toet ophad en dan vragen of je van tafel mag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 13:19:24 #31
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46692185
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar ik snap wel wat je bedoeld. Ik ben ook christelijk opgevoed en er werd dus altijd gebeden voor het eten. Op een of andere manier hoort dat bij het ritueel. Wordt er niet gebeden dan voel je je een beetje opgelaten, net of je stiekem aan het eten bent ofzo.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik vind het in ieder geval niet meer dan normaal dat je even wacht met eten tot iedereen aan tafel zit en eten op zijn bord heeft. Daarna 'eet smakelijk' wensen en beginnen. Gewoon goede manieren.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dat je een ongelovige hond bent betekend nog niet dat je je ook als hond moet gedragen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als ik bij gelovigen aan tafel zit of zij bij mij dan ben ik even stil tot ze gebeden hebben. Ik bid niet mee maar ik vind wel dat je het fatsoen op kunt brengen een ander die mogelijkheid wel te bieden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Juist...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 26 februari 2007 @ 13:20:52 #32
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_46692223
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:18 schreef sigme het volgende:
Thuis werden wij aan tafel geroepen, pas als iedereen er was werd er begonnen met opscheppen, als iedereen zo ongeveer opgeschept was / had kijkt men verwachtingsvol rond, heeft iedereen opgeschept dan opent iemand de maaltijd met zoiets als "smakelijk eten".

Als ik bij gelovige familie (koude kant) eet dan valt er een soortgelijke pauze na het opscheppen, er is even stilte en een van de bidders zegt na een korte stilte eveneens zoiets als "smakelijk eten"en dan kan er gegegeten worden.

Aan het eind van het eten herhaalt zich dit ritueel, maar dan met de frase "goede bekomst". Vroeger thuis moesten we wachten tot iedereen z'n toet ophad en dan vragen of je van tafel mag.
Vroeger (tot ongeveer 10 jaar geleden) deden we altijd een kring maken met je handen zeg maar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

en dan gezamelijk eet smakelijk zeggen, en dan pas eten.
nu schept iedereen op, wacht tot iedereen heeft, en gaat eten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Signature.
pi_46692310
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Vroeger (tot ongeveer 10 jaar geleden) deden we altijd een kring maken met je handen zeg maar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
whehe dat klinkt wel erg hippie hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_46692327
Gelovigen snappen dat niet als hun geen regels gepresenteerd zijn zijn de hel zelf
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_46692400
Ik zou eerder de kostwinner bedanken dan god. Niet dat ik iets tegen god heb, maar ik vertrouw z'n grondpersoneel niet.
feest
pi_46692407
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
we gaan allemaal aan tafel zitten.....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
eerst wordt er opgeschept....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
als iedereen zijn bord vol heeft, niemand begint voordat iedereen eten heeft, zeggen we eerst "eet smakelijk!"...en....eten maar!!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
...
pi_46692409
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef cerror het volgende:

[..]

Ik doe het tijdens het eten.
Ik erna...
  Redactie Frontpage maandag 26 februari 2007 @ 13:26:32 #38
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_46692418
Ik zit/lig op de bank voor de tv. Mijn vrouw komt met mijn bord aanzetten en ik schuif het dmv een lepel snel naar binnen. Klaar! Van huis uit hervorm opgevoed, eerst bad vader hardop voor ons allen, later toen moe overleed en stiefmoe in huis kwam, bad ieder voor zich. Stiefmoe is namelijk heiden. En ik heb me ook laten uitschrijven trouwens...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 26 februari 2007 @ 13:27:04 #39
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46692445
Ik bid altijd naar satan en slacht ritueel een varken en eet het dan rauw op.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_46692462
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik ben nog een tijdje geliëerd geweest aan een gelovig gezin. Daar namen we elkaars hand en dan zongen we (handen op en neer gaand in de maat):

Voor al dit lekk're eten heer
danken wij u steeds weer
halléluja halléluja halléluja
amen

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 26 februari 2007 @ 13:28:59 #41
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_46692527
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben nog een tijdje geliëerd geweest aan een gelovig gezin. Daar namen we elkaars hand en dan zongen we (handen op en neer gaand in de maat):

danken wij u steeds weer
amen

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik smeek je, zeg dat je dit verzint!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 26 februari 2007 @ 13:29:07 #42
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_46692535
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:23 schreef Repeat het volgende:

[..]

whehe dat klinkt wel erg hippie hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mijn ouders waren dan ook hippies vroeger
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Gelukkig doen we daar niet meer aan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef sigme het volgende:

[..]

danken wij u steeds weer
amen

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik vond het al kansloos zoals het bij mij thuis ging
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar 't kan nog erger dus
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Signature.
pi_46692582
nee hoor, we wachten met eten totdat iedereen aan tafel zit. En vervolgens wensen we elkaar smakelijke maaltijd..
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_46692617
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik zou eerder de kostwinner bedanken dan god. Niet dat ik iets tegen god heb, maar ik vertrouw z'n grondpersoneel niet.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_46692636
Wachten tot iedereen zit en eten heeft opgeschept vind ik normaal, maar smakelijk eten wensen vind ik echt een domme gewoonte. Kook dan beter!
feest
pi_46692653
quote:
Een ieder gaat aan tafel zitten, men kijkt elkaar betekenisvol aan, zegt eetsmakelijk en begint te eten.
Bij ons dan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik support gevallen topclubs!
  maandag 26 februari 2007 @ 13:33:12 #47
13022 Tomfan
wish i was happy
pi_46692677
We eten meestal gewoon lekker voor de TV ...

Meestal boer ik nog eens een keer of twee onder het eten ... teken dat het goed gesmaakt heeft.

Meestal zeggen we als we bij chgristenen zijn dat het gebed is meegekookt.

Waarom zou je in godsnaam bidden !?!?!
Life is a bitch, then you marry one, then you die!
pi_46692731
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik smeek je, zeg dat je dit verzint!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Echt, echt, echt waar.

En ze hadden een bijbel waarin de here vrouwelijk was, met plaatjes.
Goeie oude tijd.. Dit moet 1981 geweest zijn. Lid van IKV en zo.
pi_46692742
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:32 schreef Fetai het volgende:

[..]

Bij ons dan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Elkaar betekeninsvol aankijken? Met welke intentie dan?
Dat snap ik dan weer niet.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 26 februari 2007 @ 13:38:13 #50
13022 Tomfan
wish i was happy
pi_46692850
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:35 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Elkaar betekeninsvol aankijken?
Héhé als je 5 jaar getrouwd bent dan kijk je elkaar niet meer betekenisvol aan.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Life is a bitch, then you marry one, then you die!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop