Gewoon groente/aardappeltje en een stukje vlees, meestal kipfilet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef Purky het volgende:
Da's 10,5 kilo minder berney, woei
Maar als ik vragen mag.. wat eet je dan 's avonds ipv wat Sonja voorschrijft?
En wat is een gezond BMI dan? Ik kom als ik het goed gedaan heb op 20.98 uit?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lengte x lengte (bv: 1,72 x 1,72) en je deelt je gewicht door dat getal. In mijn geval:
1,72 x 1,72 = 2,9584
gewicht: 79,6
79,6 : 2,9584 = 26,9
tussen de 18 en de 25. Onder 18 is ondergewicht, boven de 25 is overgewicht. Boven de 30 is obesitas.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
En wat is een gezond BMI dan? Ik kom als ik het goed gedaan heb op 20.98 uit?
tussen de 18 en 25quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
En wat is een gezond BMI dan? Ik kom als ik het goed gedaan heb op 20.98 uit?
Mijn vetpercentage mag idd wel iets minder jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tussen de 18 en de 25. Onder 18 is ondergewicht, boven de 25 is overgewicht. Boven de 30 is obesitas.
Dus je zit prima zo, houden zo. Let wel: beschouw het BMI niet als meer dan een richtlijn. Er zijn ook mensen met een BMI van 25 + die toch gewoon een slank tot normaal postuur hebben en er zijn mensen met een BMI van 18 die toch een dikke buik hebben.
Dus: kijk niet alleen naar BMI, maar ook naar vetpercentage, taille-omtrek, buikomtrek. Als die waarden ook allemaal in orde zijn, is er niets aan de hand.
wat is je vetpercentage dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Mijn vetperventage mag idd wel iets minder ja![]()
Uhm het daadwerkelijke percentage weet ik nietquote:
met een bmi van 20 zal vet percentage ook wel meevallenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Uhm het daadwerkelijke percentage weet ik nietMaar bedoel gewoon er mag wel wat vanaf als ik het zo bekijk...
Hoe kan je dat berekenen dan? Meten ze je vetrol ofzo?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
met een bmi van 20 zal vet percentage ook wel meevallen
dat kunnen ze in de sportschool metenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Hoe kan je dat berekenen dan? Meten ze je vetrol ofzo?
Daar ben ik al 3 weken niet meer geweestquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat kunnen ze in de sportschool meten
gelukkig wordt het dit weekend mooi weer, zodat je kunt hardlopen of fietsenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Daar ben ik al 3 weken niet meer geweest![]()
![]()
Mijn sportmaatje is uitgeschakeld en op de 1 of andere manier kan ik mezelf niet alleen ernaar toe slepen
![]()
![]()
via een weegschaal gemeten is mijn vetpercentage 29 maarja heb dikke benen dus dat telt al aardig aanquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil niet weten wat mijn vetpercentage is. Er wordt aan gewerkt, gelukkig
.
Sssst...moet zaterdag en zondag werkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gelukkig wordt het dit weekend mooi weer, zodat je kunt hardlopen of fietsen.
toch niet van 8 tot 22quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Sssst...moet zaterdag en zondag werken![]()
nee van 08:00 tot 18:00. En dan ben ik moequote:
tja.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee van 08:00 tot 18:00. En dan ben ik moe![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja.....
dan heb je pech
dan heb je vast nog niet zo'n probleem met je vet percentage
heel betrouwbaar enzo (not!)quote:Op donderdag 22 maart 2007 06:29 schreef scrub_nurse het volgende:
en ik heb n weegschaal die vetpercentage aangeeft![]()
ik weet t ik heb het dan ook niet ingesteld, maarrre ik ken zwartedoos persoonlijk dus vandaar!quote:
Ik zou het zo niet weten...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:41 schreef Marloes het volgende:
Ik las geloof ik laatst op Sonja's site een recept met een bruin broodje en eiersalade. Ik kan het alleen niet meer vinden
Iemand die het toevallig weet?
Nou 'k ben vorige week al wezen kijken en hier is dat gelukkig absoluut niet zo! hier om de hoek zit ook een sportschool, dat is dus wel echt zo'n strakke-pakjes-school, maar waar ik ga (andere kant van de stadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:40 schreef Purky het volgende:
Goedzo Fuente! Succes he!
De sportschool waar ik zat had superveel krachtpatsers terwijl daar ook veel cardio apparaten stonden. Echt lelijk, van die mega gespierde kerels.. brr![]()
Hoeveel sport je in een week?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef carpediem23 het volgende:
Ik denk dat ik ook met Sonja B begin. Sport nu sinds 2weken, bodyshape en spinning. Wil van 84 naar de 70 terug. Alleen heb ik echt vreetbuien en weinig motivatie om me op een streng dieet te zetten. Kan namelijk niet alleen vanuit gaan dat ik van sporten alleen afval een dieet geeft net even dat meer voor een resultaat. Iemand een goed advies? Herken je je in mijn verhaal ect, ?
m.a.w. het is dus alleen voor mensen die geen zin hebben om te sporten, maar wel af willen vallenquote:Op zondag 1 april 2007 09:56 schreef scrub_nurse het volgende:
zoals ik al eerder zei: je moet wel je eigen gezonde verstand gebruikendit was gewoon ontzettend stom en dan heb je t boek toch niet goed gelezen
maar als ik dat deed, dan viel ik niet af...quote:Op zondag 1 april 2007 11:33 schreef scrub_nurse het volgende:
nee dat zeg ik niet maar als je iedere dag intensief sport moet je natuurlijk iets meer eten en zeker drinken, is toch logisch dat je flauwvalt als je te weinig tot je neemt? je moet n beetje je eigen lichaam aanvoelen, en af en toe je eigen variatie maken op de hoeveelheden ed. drink met sporten sportdrank ipv water, ook n tip die zij geeft. Eet van te voren nog wat zegt ze ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |