Ik geloof dat je op een bepaalde site zelf je nieuwe gewicht kunt invullen. Moet je wel eens in de zoveel tijd doen, anders verdwijn je weer uit het lijstje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:10 schreef Greys het volgende:
Mag ik meedoen? Ik ben dol op lijstjesDan hou ik het wat beter vol
Greys
33 jaar
1.82 m
Huidig gewicht: 80 kg
Streefgewicht: 72 kg.
Ik heb het even gemist, maar wie gaat dat lijstje dan precies bijhouden? En geven we bv. elke maandag ons nieuwe gewicht door ofzo? Ik geloof dat ik het nu al niet meer volg![]()
Niet helemaal hoor. Ik weet dat er hier ook een aantal mensen rondlopen die behoorlijk wat gewicht kwijt willen en niet persé binnen een week.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat een apart lijstje inderdaad wel wenselijk is.
Bij slank de lente in hoeven de meesten maar een paar kilootjes kwijt en vaak hebben ze sowieso al een gezond gewicht.
Bij het Fok dieet topic zitten de mensen met een hoger gewicht die ook meer tijd hebben uitgetrokken om de overtollige kilo's weer kwijt te raken.
En in het Sonja Bakker topic zitten de mensen die geen geduld hebben en die de kilo's die er in een jaar zijn aangekomen er in een paar weken weer af willen hebben.
Als je die lijstjes dan door elkaar gooit, krijg je nogal een vertekend beeld.
het interpreteren van smileys is dan ook een hele kunstquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor. Ik weet dat er hier ook een aantal mensen rondlopen die behoorlijk wat gewicht kwijt willen en niet persé binnen een week.
Dan nog denk ik niet dat je een vertekend beeld gaat krijgen als je de sonja-lijners bij de rest gooit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het interpreteren van smileys is dan ook een hele kunst.
Ik zou het nog niet inde OP gooien. Komt volgende topic wel joh.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan nog denk ik niet dat je een vertekend beeld gaat krijgen als je de sonja-lijners bij de rest gooit.
De rest bestaat nl. uit alle andere mogelijke dieten inclusief weightwatchers, herbalife, stackers (ooit, weet niet of die er nu nog zijn), maagbandjes etc. SB lijners zullen de boel niet zo heel snel overhoop gooien denk ik.
Maar goed, ik heb je dan wrsch verkeerd begrepen.
Moet ik iets in de OP gooien al?
Ik vind Sonja er ouder dan 32 uitzien. Mijn zus is 40 en die ziet er ongeveer net zoals Sonja uit. Sonja heeft wallen onder haar ogen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik word al flauw als ik naar dat lijstje kijk!
Zoet, zoet, zoet en zoet. En dan val je volgens mij als een dweil aan op je tartaar, want daar ben je wel aan toe na zo'n flauw dagje
Overigens is Sonja op de televisie met Je Echte Leeftijd.
Ik lees naar liever dan dat ik haar hoor en zie, trouwens
Ik vind het ook erg moeilijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:36 schreef Koningin het volgende:
Fruitdagen doe ik niet aan. Daar kan ik niet op leven.
Bij mij ging het prima. Ik ben gek op fruit dus ik ben me dag wel doorgekomen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef kloon001 het volgende:
Sonja's fruitdag, wie van jullie heeft dit wel eens gedaan, en hoe voelde je je die dag?
Omdat fruit zo gezond en prima voor de lijn is geef ik je er een fruitdag bij.
Ontbijt: 1glas jus d'orange,
tussendoor: 1 kiwi
lunch: 1 appel, 1 banaan, 1 trosje druiven, 1 glas jus d'orange
tussendoor: 1 peer
Diner: 250 gram roerbakgroente met 75 tartaar er doorheen
s'avonds: 1 glas grapefruitsap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |