quote:Ullrich beëindigt wielerloopbaan
**Jan Ullrich heeft zijn wielercarrière
beëindigd.De Duitse winnaar van de Tour
de France van 1997 staat sinds 30 juni
vorig jaar onder verdenking van doping
en heeft sindsdien niet meer gekoerst.
Ullrich (33),die door Team Telekom in
verband met de dopingaffaire rond de
Spaanse arts Eufemiano Fuentes al werd
ontslagen,maakte zijn besluit bekend op
een persconferentie in Hamburg.Ullrich
volhardde in zijn onschuld en had felle
kritiek op bonden,officials en de pers.
"Ik heb niets misdaan,maar voel me als
een zware crimineel,stelde Ullrich die
zijn profloopbaan in 1995 begon.Hij won
naast de Tour onder meer olympisch goud
(2000) en twee wereldtitels tijdrijden
En meer is het inderdaad niet... Belachelijk...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:02 schreef teamlead het volgende:
triest hoe een carriere verneukt kan worden door onbewezen geruchten
Iets bij Volksbank ofzo.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:03 schreef Falco het volgende:
Eindelijk, echt verrassend is dit nieuwsbericht niet. Ik ben nooit een groot fan van hem geweest, maar hij behoorde natuurlijk wel tot de top van het wielrennen.
En wat gaat hij nu doen?
Hij wordt woordvoerder van een tweederangs Oostenrijks wielerteam.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:03 schreef Falco het volgende:
Eindelijk, echt verrassend is dit nieuwsbericht niet. Ik ben nooit een groot fan van hem geweest, maar hij behoorde natuurlijk wel tot de top van het wielrennen.
En wat gaat hij nu doen?
En Erik Zabel danquote:
Landis Pereiro had dan alsnog gewonnen denk ikquote:Jammer dat ie niet altijd met zijn sport is bezig geweest en later door geruchten zijn 2de tour niet mocht winnen.
Alsof je je golden retriever in laat slapenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:02 schreef borisz het volgende:
JAN![]()
tis jammer, maar wel beter zo denk ik
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:06 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Alsof je je golden retriever in laat slapen.
Of Klöden.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:05 schreef Falco het volgende:
En Erik Zabel dan?
[..]
Landis Pereiro had dan alsnog gewonnen denk ik.
Die enige die z'n carriere verneukt heeft is hijzelf.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:02 schreef teamlead het volgende:
hij heeft er absoluut niet alles uitgehaald nee.. maar de doodsteek voor zijn carriere is toch dit hele dopingverhaalquote:Op maandag 26 februari 2007 12:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die enige die z'n carriere verneukt heeft is hijzelf.
Zoveel talent hebben en er dan werkelijk geen fuck mee doen ...
OJ Simpson, the ex-actor, ex-husband, ex-footballplayer, axe-murderer.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:37 schreef KlappernootatWork het volgende:
tja, hij is gewoon minder slim geweest dan Armstrong, die net zo onschuldig is als OJ Simpson..![]()
Dat heeft hij al 10 jaar lang iedere winter gedaan...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:19 schreef Leatherface het volgende:
heeft hij zelf zijn eigen loopbaan geruineerd.
Wat? Hoe kan je iemand die de Tour, Vuelta, WK tijdrijden (2x), Ronde van Zwitserland (2x) en olympische spelen heeft gewonnen nou een 'net niet' renner noemen, en vergelijken met Beloki? Er had zeker meer ingezeten, maar een 'net niet' renner was hij zeker niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Missen zal ik hem niet. Ik zal hem altijd blijven indelen tot de categorie 'net niet', zoals Joseba Beloki.
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Missen zal ik hem niet. Ik zal hem altijd blijven indelen tot de categorie 'net niet', zoals Joseba Beloki.
Die zit dan ook gewoon weer op die fiets in shirt van Relax.quote:Ik vond het veel sneuer dat Francisco Mancebo er vorig jaar mee ophield. Hoe de toegang tot de top wreed wordt verstoord door EPO(-sprookjes).![]()
Kai Reusquote:Op maandag 26 februari 2007 14:07 schreef 9christensen het volgende:
jammer. wie gaat nu de tour winnen
Basso of Vinoquote:Op maandag 26 februari 2007 14:07 schreef 9christensen het volgende:
jammer. wie gaat nu de tour winnen
als Basso al mag startenquote:
Anders kan Ullrich misschien nog naar de tour met zijn Oostenrijks teampje.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als Basso al mag starten, als de Tour uberhaupt al met PT Teams verreden wordt
. Nuja zal wel daar is de commercie te groot voor.
Toevallige beëindiging van carriere dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:54 schreef Arcee het volgende:
Wel een triest einde, Jan. Had dan je DNA afgestaan en je onschuld bewezen.
quote:
Ach, hij heeft ten eerste zn eigen carriere verneukt. En al die geruchten had ie gewoon de kop in kunnen drukken door simpel wat DNA af te staan.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:02 schreef teamlead het volgende:
Er is zoveeeeel meer (en beters) dan de Tourquote:Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef ScienceFriction het volgende:
De wielerwereld stukken minder interessant... geen Armstrong, geen Ulrich, Pantani die al dood is...
Jens Voigt, Gerald ciolek, Linus Gerdemann, Stefan Schumacher, Erik Zabel. oa.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:55 schreef aceHigh het volgende:
Jan is de enige goede duitser.
Veel respect voor deze man
Ullrich meldde gisteren dat hij uiteindelijk toch DNA heeft afgestaan, ondanks de bezwaren die hij ertegen heeft. Ik snap het ook wel, want Ullrich wilde op zijn beurt de belastende zaken wel zien dan, maar daar kreeg hij op zijn beurt niet thuis over. Voor de duidelijkheid: ik pleit niemand vrij, maar om alles nou op het bordje van Ullrich te schuiven lijkt me overdreven, en als ik me dus niet vergis heeft hij voor de zaak die tegen hem loopt in Bonn wel materiaal afgestaan, terwijl Basso/Mancebo en alle andere 'verdachten' nu weer vrolijk fietsen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:39 schreef Zwansen het volgende:
De toppers zeiken altijd zo dat die hogen heren van sport- en of dopingcommites niet van de sport houden, maar het zijn de renners zelf die er niet van houden. Ze maken het zelf kapot met het gebruiken van doping op structurele basis. Want dat is wel iets wat duidelijk is.
Als iemand als Ullrich, Bettini, 2 grootheden uit de sport waar elke liefhebber naar opkijkt, nou gewoon gedecideerd zegt dat ze DNA afstaan dan helpen ze de sport pas. Dan weten de fans tenminste dat er toppers rond rijden die niks gebruiken en blijven de sponsors ook wel komen...
Nu zegt een Bettini dat hij zal stoppen als ie word gedwongen om DNA af te staan... Ik snap zn beweegredenen wel, maar als dat zwaarder weegt dan de wielersport er bovenop te helpen...
Ik denk dat hij goede op een andere manier bedoeldequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Jens Voigt, Gerald ciolek, Linus Gerdemann, Stefan Schumacher, Erik Zabel. oa.
Genoeg goede duitsers over![]()
eens!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef mitt het volgende:
Jan
Held
Jammer dat we maar 3 weken in het jaar van je konden genieten.
Jan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |