quote:665 Teletekst do 18 jan
***IELRENNEN***************************
**** Ook Pereiro verdacht van doping
**Na winnaar Floyd Landis wordt nu ook
de nummer twee van de Tour de France
van 2006 verdacht van dopinggebruik.Het
Franse dagblad Le Monde meldt dat Oscar
Pereiro Sio na de 14de en de 16de rit
bij een dopingtest positief is bevonden
op salbutamol,een middel tegen astma.
De UCI besloot Pereiro niet te straffen
maar schreef een verklaring uit waarin
de Spanjaard toestemming kreeg om het
middel op medische gronden te slikken.
Het Franse anti-dopingagentschap AFLD
twijfelt echter aan de rechtmatigheid
van de verklaring en eist van Pereiro
dat hij die rechtmatigheid binnen een
week aantoont.Slaagt hij daar niet in,
dan volgen disciplinaire maatregelen.
volgende nieuws sport voetbal
Doping vrijgeven.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:01 schreef Ericr het volgende:
Die hele sport opdoeken, dit valt niet meer serieus te nemen.
Zegt een man met een avatar van 1 van de grootste pakkers uit de jaren 90quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:01 schreef Ericr het volgende:
Die hele sport opdoeken, dit valt niet meer serieus te nemen.
Ja dat is een goeie bak, wat mij betreft rammen ze omhoog met de spuit nog in de arm.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:37 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zegt een man met een avatar van 1 van de grootste pakkers uit de jaren 90![]()
Okee dan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:52 schreef mitt het volgende:
Best een apart topic waard Arcee!!
Of Basso de Giro...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:23 schreef Ericr het volgende:
Schijnt dat Eddy Bouwmans zich al opmaakt voor het ophalen van de gele trui uit 1993.
Maar goed het gaat toch nergens meer over als iedere 'winnaar' achteraf niet de winnaar meer is. Vino wint dan wel 'clean' de Vuelta, maar die kwam nou ook niet echt uit een schoon nest.
waarom niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:04 schreef okee6 het volgende:
Waarom dan op enkel een banaan fietsen?
Omdat dat dat zo vermoeiend is? Je bent al meer tijd kwijt met "toedienen", en je fietst er dan ook nog eens langer over. Bovendien vindt zowat het hele peloton dat wel okee, vermoed ik. Zolang je maar betaalt of compenseert.quote:
Het zou natuurlijk wel een mooie soap op leverenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Een astmamiddel, van opzet geen sprake denk ik. Pereiro is niet achterlijk lijkt me.
ach ik mijn goede dagen met 2 dagen training in de week = 6 uur , zolang ik nog 40km/h kan volhouden op de atb in het zog van een oud-tourrenner (dat dan wel) op hoogstens een red bull, appelgebakje, reepje en 2 boterhammen zie ik de hedendaagse ritten niet als te lang.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Omdat dat dat zo vermoeiend is? Je bent al meer tijd kwijt met "toedienen", en je fietst er dan ook nog eens langer over. Bovendien vindt zowat het hele peloton dat wel okee, vermoed ik. Zolang je maar betaalt of compenseert.
De hele sport is al een soapquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel een mooie soap op leveren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |