quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:19 schreef Kaleddis het volgende:En het grappige is dat Amanda het ook niet schijnt te beseffen dat ze waarschijnlijk exit is. Ze begon ook na het incident te roepen dat ze vanaf nu elke dag iets over Huub zou gaan gooien. Hoe bedoel je dom
amanda legt de schuld altijd bij anderen neer, dat is natuurlijk wel zo gemakkelijk.
wat IK doe is altijd terecht, en het is de schuld van de ANDEREN dat ik het doe.
(klinkt een beetje zoals sommige mannen die hun vrouw mishandelen zichzelf goed proberen te praten: "ze vroeg er zelf om")
amanda moet ook beseffen dat je het gedrag dat je zelf vertoont naar een ander toen meestal ook weer terugkrijgt. (oftewel behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden).
amanda heeft in haar leven waarschijnlijk altijd alles voor elkaar weten te krijgen door haar fysieke verschijning, het zal een leuk schattig meisje zijn geweest, met pruillipjes trekken lukt alles dan ook wel.
In haar volwassen leven is ze daar mee doorgegaan, en nu komt ze waarschijnlijk voor de eerste keer erachter dat het dus niet altijd werkt, dat haar waarheid niet altijd de echte waarheid is. En daar snapt ze helemaal niets van.
in en in triest dus eigenlijk dit meisje, ik denk dat die nooit zal veranderen.