abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 februari 2007 @ 11:20:27 #1
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_46688792


Toedeledoki Amandel....
Er kan er maar één de domste zijn
pi_46688829
Wegwezen aub!
pi_46688852
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat moeten we niet hebben, want dan vindt de redactie haar waarschijnlijk te waardevol voor het programma om eruit te zetten. Maar hopelijk realiseren ze zich dat het echt niet anders kan in dit geval.
ik neem mijn woorden terug!! Dit wil niet op mijn geweten hebben.
Van natasia zie ik af en toe nog een andere kant. Van amanda ook, haar onderkant, als neukmaatje van Brian.
Ook die bugsbunny-moves van Brian komen me nu echt de strot uit! En die beelden kunnen ze toch niet gebruiken voor tv, is nml. iedere dag hetzelfde!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46688856
Amanda mag naar huis
Geen kwelling meer van oeverloze discussie met een rauwe stem
Geen neukpartijen meer met Brian
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46688863
Ja maar ik vrees dat het geen makkelijke exit gaat worden.
Amanda gaat denk ik uren lang schreeuwen Naja ik heb helemaal niks gedaan, Naja wat hypocriet zeg,
Huub begon toch! etc etc.
De redactie kan die stoephoer beter gelijk de beelden laten zien en haar er gewoon meteen door de ME laten uithalen. Kan ze gelijk naar de dichstbijzinde gevangenis waar ze snel Brian weer kan neuken.
pi_46688867
Aan de andere kant .... applaus
Amanda heeft zichzelf dan eerder uit de villa gewerkt dan Nena. Heeft ze toch haar doel bereikt.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  maandag 26 februari 2007 @ 11:23:13 #7
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46688871
Zei Amanda nou dat dat jasje 600 euro heeft gekost? .... zijn al die dieren afgeslacht om in zo'n oridinair jasje over zulke oridinaire schouders te hangen? Diep triest !

Oridinair? ..... nou ja, gewoon ordinair dus gewoon
(hoe vaker ik het woord typ hoe gekker het klinkt)
  maandag 26 februari 2007 @ 11:23:23 #8
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_46688878
Laten we het hopen!!!
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
pi_46688880
gaat ze echt weg???

pi_46688894
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda mag naar huis
Geen kwelling meer van oeverloze discussie met een rauwe stem
Geen neukpartijen meer met Brian
Hoeveel dagen zit brainless nu al in dat huis?

is ie NOG STEEDS NIET klaargekomen

HDNKKK
  maandag 26 februari 2007 @ 11:24:09 #11
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_46688901
zie hierboven
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
  maandag 26 februari 2007 @ 11:24:25 #12
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46688905
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zei Amanda nou dat dat jasje 600 euro heeft gekost? .... zijn al die dieren afgeslacht om in zo'n oridinair jasje over zulke oridinaire schouders te hangen? Diep triest !
Heeft ze lang voor op haar rug moeten liggen dan, als het een tientje per keer is.....
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46688911
Syl heeft het echt wel gehad met natasia en aanhang!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46688919
Zit Syl nog steeds in de nepruzie met Huub?
pi_46688928
ja ze begint er zelfs over dat het fysiek geweld is ihhihihih
  maandag 26 februari 2007 @ 11:25:33 #16
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46688932
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:24 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

Heeft ze lang voor op haar rug moeten liggen dan, als het een tientje per keer is.....
Oooooooh ...lelijk
pi_46688933
Sylvia zegt het nu ook dat na het wijnincident dit ook onder fysiek geweld valt. Ze is benieuwd wat achter ermee gaat doen
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46688938
Ze hebben het in de kapsalon er nu ook over dat het hete koffie met kopje en al was wat amanda smeet en Sylvia is benieuwd wat ze er achter mee gaan doen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_46688941
Sylvia zegt tegen de kapper dat -na het laatste wijngooien- heel duidelijk is afgesproken dat drank gooien onder fysiek geweld valt. Ze is benieuwd of dat dus nu van toepassing is.
Keep the Sunny Side Up
pi_46688955
als amanda dit mag gooien, mag je dus ook andere dingen gooien, dus weer tijd om een grens op te zoeken?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46688964
even de quote wat MANU82 sorry zo slim was om te vinden.
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
pi_46688967
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat moeten we niet hebben, want dan vindt de redactie haar waarschijnlijk te waardevol voor het programma om eruit te zetten. Maar hopelijk realiseren ze zich dat het echt niet anders kan in dit geval.
ja maar ze irriteert in die mate dat ik de streams stop, de manier waarop zij haar langspeelplaat afspeelt is te tergend om naar te kijken en luisteren...vreemd genoeg kan ik dat van Natasia nog hebben (Brian gaat bij mij ook op mute alstie weer een van z'n siesologiese betogen gaat houden).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 26 februari 2007 @ 11:27:21 #23
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46688984
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef havefun het volgende:

[..]

Helemala mee eens. Als de redacti eAmanda er nu niet uithaalt gooit Brian de volgende keer gewoon weer met wijn hoor. Eruit met die stoephoer en terug naar de wallen ermee!
Zoals ik ook al zei, dan gooit Natasja morgen met hete olie.
pi_46688985
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:19 schreef Kaleddis het volgende:
En het grappige is dat Amanda het ook niet schijnt te beseffen dat ze waarschijnlijk exit is. Ze begon ook na het incident te roepen dat ze vanaf nu elke dag iets over Huub zou gaan gooien. Hoe bedoel je dom
amanda legt de schuld altijd bij anderen neer, dat is natuurlijk wel zo gemakkelijk.
wat IK doe is altijd terecht, en het is de schuld van de ANDEREN dat ik het doe.
(klinkt een beetje zoals sommige mannen die hun vrouw mishandelen zichzelf goed proberen te praten: "ze vroeg er zelf om")

amanda moet ook beseffen dat je het gedrag dat je zelf vertoont naar een ander toen meestal ook weer terugkrijgt. (oftewel behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden).
amanda heeft in haar leven waarschijnlijk altijd alles voor elkaar weten te krijgen door haar fysieke verschijning, het zal een leuk schattig meisje zijn geweest, met pruillipjes trekken lukt alles dan ook wel.
In haar volwassen leven is ze daar mee doorgegaan, en nu komt ze waarschijnlijk voor de eerste keer erachter dat het dus niet altijd werkt, dat haar waarheid niet altijd de echte waarheid is. En daar snapt ze helemaal niets van.
in en in triest dus eigenlijk dit meisje, ik denk dat die nooit zal veranderen.
pi_46688992
weet niet of ie al een keer is langsgeweest maar :

DIT is fysiek geweld (russische Big Brother)
If you can't fix it, fuck it
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')