abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46688583
Als de Redactie bij haar beslissing blijft dat drank gooien naar iemand, fysiek geweld is; moet imho Amanda het huis per direct verlaten.

Vanmorgen tijdens het ontbijt, heeft ze namelijk een kop koffie over Huub heengegooid.

filmpje: http://rs50.rapidshare.com/files/18347107/delletje3.met.thee.asf

en Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Yych9IbDDN0 (Met dank aan the_undertaker)

Dit zei de redactie er in het verleden al over : [COS #280] Gekke Dagen Met dank aan Manu82)

Hete Koffie naar iemand gooien is niet acceptabel voor mij.

Amanda exit !!

Ik zal haar nog geen seconde missen. Totaal niets toe te voegen aan het hele programma. Tenzij als h**r voor Brian, maar dat zijn beelden die ik niet meer hoef te zien.

[ Bericht 8% gewijzigd door Black_king op 26-02-2007 13:55:53 ]
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46688698
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef Black_king het volgende:
Als de Redactie bij haar beslissing blijft dat drank gooien naar iemand, fysiek geweld is; moet imho Amanda het huis per direct verlaten.

Zie hier de uitspraak: [COS #280] Gekke Dagen

Amanda exit !!

Ik zal haar nog geen seconde missen. Totaal niets toe te voegen aan het hele programma. Tenzij als h**r voor Brian, maar dat zijn beelden die ik niet meer hoef te zien.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46688699
exit graag
  maandag 26 februari 2007 @ 11:18:24 #4
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46688728
Dan zet ik mijn mening hier ook maar even:

De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf. Over kasten leeghalen en spullen in bosjes maken ze maar ruzie tot het eind der dagen, maar te lijf ga je elkaar niet. Als daar lang en breed over gediscussieerd moet worden ga je een soort van regelboek krijgen met wat wel en wat niet, hoe heet of hoe koud, hoe hard of hoe zacht je elkaar te lijf van gaan. Gelul dus. Amanda is Huub te lijf gegaan met een bak thee en ik denk dat de redaktie (en Huub) gewoon dankbaar mag zijn dat het geen gloeiend hete thee was.
pi_46688743
Amanda blijft doorgaan over het feit dat Huub is begonnen. Ze moet toch denk ik even naar achteren om de beelden terug te kijken.

Gooien van drank over/naar medebewoner is gewoon exit ....
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 11:19:17 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46688758
Kun je de OP wat verduidelijken? Heeft ze zojuist hete koffie over iemand heengegooid?
Misschien is het ook wel leuk om de TT iets gerichter te maken, en het koffie gooien er in te noemen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46688776
Die reactie van DGK op die COS lijkt me alles zeggend, zwaai zwaai Amandel, hopelijk staan er buiten wat Treehuggers om je bontje een kleurtje te geven :p
pi_46688797
quote:
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fisiek geweld.
Is er al een zwaai Amanda uit topic?

daahaaag amanda! (pfff, kan er nu gewoon weer eens een LEUK meisje in? 1 met iets meer.... inhoud? Deze rammelde zo. Beetje lawaaiig.)
pi_46688811

Bron DGK site lijkt me duidelijk!
pi_46688833

Duidelijker kan toch niet?!
pi_46688847
Amanda heeft in boosheid thee met melk over Huub heen gegooid.
Duidelijke exit.

Verzwarende omstandigheden: doodsbedreigingen, gekrijs, gescheld en weggooien van Huubs spullen (3 keer)
pi_46688875
Exit
Huub gaat winnen.
pi_46688906
Dit is een duidelijke exit.
Vooral omdat de redactie hetzelf heeft gezegd.
pi_46688945
Oh, het schijnt dat Amanda het hele kopje heeft gegooid (volgens Sylvia)
  maandag 26 februari 2007 @ 11:26:08 #15
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_46688948
Als Amanda eruit moet voor het gooien van thee/koffie dan moet Braajeeeen er ook uit en mag Natasia ook gelijk haar spullen pakken, hun hebben wijn gegooid! Dat was dan niet warm maar toch!! Ook Fysiek geweld lijkt mij! Dingen gooien naar iemand doe je gewoon niet!!

Maar aan de andere kant als hun er uitgaan dan wordt het toch wel een beetje saai ben ik bang.... Laat dan alleen Braajen oprotten met Amanda samen! Hoeven wij dat geneuk ook niet meer te zien
pi_46689014
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:19 schreef Gert het volgende:
Kun je de OP wat verduidelijken? Heeft ze zojuist hete koffie over iemand heengegooid?
Misschien is het ook wel leuk om de TT iets gerichter te maken, en het koffie gooien er in te noemen?
Gedaan !
pi_46689056
Wanneer wordt ze eruit gezet dan, want ze zit nu wel stoer te doen niet wetend dat ze eruit wordt gezet
pi_46689081
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:26 schreef Starlie het volgende:
Als Amanda eruit moet voor het gooien van thee/koffie dan moet Braajeeeen er ook uit en mag Natasia ook gelijk haar spullen pakken, hun hebben wijn gegooid! Dat was dan niet warm maar toch!! Ook Fysiek geweld lijkt mij! Dingen gooien naar iemand doe je gewoon niet!!

Maar aan de andere kant als hun er uitgaan dan wordt het toch wel een beetje saai ben ik bang.... Laat dan alleen Braajen oprotten met Amanda samen! Hoeven wij dat geneuk ook niet meer te zien
Toen Brian wijn gooide was er nog geen duidelijkheid of dat onder fysiek geweld valt. Dan kun je iemand daar ook niet op pakken. Later is duidelijk besloten het voortaan wel te bestraffen.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:31:10 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46689084
Regels zijn regels. Hier is geen twijfel over mogelijk: Amanda exit

Zou ook beter zijn voor het programma, want Amanda haalt de boel echt ver naar beneden met haar IQ van een deurmat.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 26 februari 2007 @ 11:32:38 #20
167422 Burgundy
By the beard of Zeus!
pi_46689125
Volledig mee eens. Behalve dat ze de zaademmer van Brainless is voegt ze verder weinig toe, behalve irritatie. Dat wijf is zo dom gewoon, het is echt irritant om te zien. Als ze haar bek houd en naakt in bad of douche gaat is ze nog wel uit te houden, maar zodra ze probeert te praten schakel ik direct naar een andere stream. Het stemgeluid van die bimbo alleen al. Alsof ze al 50 jaar aan het roken is. Verschrikkelijk zeg. En dan heb ik t nog niet eens over wat ze zegt. Bovendien: wat voor de een geldt, moet ook voor de ander gelden. Ik erger me bv mateloos aan die voorkeurspositie van Nasty. Dus hete drank gooien=EXIT. Zeker als je t tegen Huub doet. Misschien moet iemand haar ff wijs maken dat ze slechts figurant is in de Huubshow. Zo ga je niet met een ster van zijn kaliber om. Zonder Huub gebeurt r helemaal niks daar. Dan moeten we de hele dag naar dat warrige monotone gelul van Brainless kijken, de stilte van Syl, het gekrijs van Nasty, of nog erger het geruk van Erik Nou dat doe ik nu al niet en dan helmaal niet. Zonder Huub kijk ik niet meer!
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 11:33:22 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46689137
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:21 schreef waxmask het volgende:
[afbeelding]

Bron DGK site lijkt me duidelijk!
Zo!!!!!

Dit moét een exit betekenen. KAN niet anders.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46689163
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo!!!!!

Dit moét een exit betekenen. KAN niet anders.
Begin de dag met een dansje begin de dag met een lach.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:34:56 #23
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46689183
lijkt me wel een duidelijke exit ja... De redactie heeft na het wijngooien duidelijk gezegd dit niet meer te accepteren
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 11:37:02 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46689226
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef itsme het volgende:

[..]

Begin de dag met een dansje begin de dag met een lach.
Jaaaaaa!

Schijnt toch wel lastig te zijn om je in te houden, in dat huis.
Alwéér een "fysiek geweldplegert" die de villa mag verlaten.
pi_46689245
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
Okee dan. Hier kunnen ze dus niet meer onderuit.

Weg met dat ordinaire mens.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_46689286
Hoeraaa
Ze móet er gewoon uit, kan niet missen!
Screw them.
We're going home.
pi_46689293
Los van haar te lage IQ, hier het duidelijke bewijs, exit Amanda.
Dit kan niet met exuses worden opgelost.:

DGK_REDACTIE - vrijdag 2 februari 2007 @ 13:07
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef tipsch het volgende:

[..ik heb dat allemaal meegekregen hoor. Nogmaals, ik heb ook heel goed meegekregen dat de "mannen" BBN niet wilden begrijpen wat dan wel fysiek geweld was. je had dus een mooi negatief voorbeeld kunnen geven. Ik ben nog steeds benieuwd of wijngooien tegenwoordig een exit tot gevolg heeft? (zou je een keer antwoord willen geven?)..]

Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
pi_46689372
YES en dan nu de allemaal vs Natasia en Brian
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_46689388
OP aangevuld met filmpje !
  maandag 26 februari 2007 @ 11:47:18 #30
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46689516
er roepen nu wel een heleboel mensen "hoera".... maar als Amanda eruit gezet wordt, komt er wel een vervanging.... niet te vroeg juichen dus
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_46689656
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:47 schreef teamlead het volgende:
er roepen nu wel een heleboel mensen "hoera".... maar als Amanda eruit gezet wordt, komt er wel een vervanging.... niet te vroeg juichen dus
Nou, veel beroerder kan dat niet worden!
Screw them.
We're going home.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:52:19 #32
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_46689657
Wat een verschrikkelijk mens, die Amanda
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 26 februari 2007 @ 11:53:45 #33
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46689703
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nou, veel beroerder kan dat niet worden!
mwah.. misschien heeft .NL nog wel een evil twin ofzo
  Nerd met benen maandag 26 februari 2007 @ 11:53:48 #34
18073 miss_bleu
pi_46689705
was brainless trouwens een tijdje geleden ook niet met wijnglazen aan het gooien richting iemand? Die mocht toch ook gewoon blijven. Zal me niets verbazen als het gewoon als niets wordt afgedaan
pi_46689726
Iedereen exit... geld naar een goed doel
pi_46689777
Wat een prachtige zuiger die Huub
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 11:56:41 #37
128220 Peter6000
pi_46689780
Ik betwijfel of Amanda hiervoor naar huis moet.
Ja, de redactie heeft dat in het verleden gezegd. Maar kan ook best zijn dat ze er met een waarschuwing vanaf komt.

Leuk filmpje.
Als Natasia de Huub-rol had gehad: was mijn hartslag omhoog gegaan en had ik het benauwd gekregen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Peter6000 op 26-02-2007 12:05:55 (stooorende zpelvoud) ]
pi_46689852
EXIT voor amanda please
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  maandag 26 februari 2007 @ 12:03:37 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46689967
Ze gooide gericht naar zijn hoofd, hij duikt enigszins weg maar krijgt toch nog koffie op zich.
Filmpje spreekt voor zich!
Zelf denk ik dat ze met een officiele waarschuwing er van af komt helaas
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 26 februari 2007 @ 12:07:27 #40
6941 APK
Factual, I think.
pi_46690054
quote:
DGK_REDACTIE - vrijdag 2 februari 2007 @ 13:07

Uit die zin maak ik slechts op dat het drinken van een glaasje wijn onder fysiek geweld valt.
Wat mij betreft mag ze dus gewoon blijven.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46690083
Het bewuste incident voor het gemak ook even op youtube gezet

http://www.youtube.com/watch?v=Yych9IbDDN0
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_46690084
ERUIT met die rauwe cup DD, , alles 4x zeggen in de hoop dat ze het begrijpt, ennnnnnnnnnnnnnnnnHUUB is niet zo kinderachtig om DIRECT naar de telefoon te lopen en te Klikken/bellen naar achteren? Zoals RAT bij trapje Nena en hand v Eric bij uit het hek duwen ded? Horen we toch ook nix van, HIJ staat alles afteluisteren en in zijn voordeel om te draaien. LOSER, watje mietje, bel mama maar

HUUB ging te ver, maar, hij is NIET kinderachtig, door gelijk te piepen en bellen.
  maandag 26 februari 2007 @ 12:09:51 #43
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46690103
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef APK het volgende:

[..]

Uit die zin maak ik slechts op dat het drinken van een glaasje wijn onder fysiek geweld valt.
onder het motto "ze gooide niet met wijn"
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 12:10:02 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46690109
quote:

[..]

Niet de taalpurist uit gaan hangen, the snol has to go.
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 12:10:35 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46690124
Nog een still van het moment van impact:

Een Huub vs NL -discussie (heeft ie 'm nu wel of niet geraakt) is niet nodig.
pi_46690174
Wat zwaar weegt is de intentie. Amanda was duidelijk woedend en wilde Huub treffen, dat ging niet meer met woorden dus gooide ze haar kopje thee naar Huub.

Tijdens alle momenten van woede die Huub ons heeft laten zien hij heeft nog nooit iemand fysiek getroffen. Zelfs dat discutabele schopje was een slappe beweging met zijn onderbeen, een schijnbeweging. Als hij toendertijd echt uit woede Natanael wilde treffen met zijn voet had hij echt niet mis geschopt.

Amanda heeft net als Nena en Natanael uit woede de directe intentie gehad om iemand pijnlijk te raken...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_46690198
Vind die bovenste cap wel ontzettend gaaf!
Tis net een abstract schilderij ofzo
Screw them.
We're going home.
pi_46690215
Exit graag .
Ben haar stem allang zat, ze voegt niets toe en met drank gooien (wijn, koffie, thee etc.) is gewoon exit.
Weg met A-del
  maandag 26 februari 2007 @ 12:17:03 #49
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46690269
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef Black_king het volgende:

Vanmorgen tijdens het ontbijt, heeft ze namelijk een kop koffie over Huub heengegooid.

[afbeelding]

filmpje: http://rs50.rapidshare.com/files/18347107/delletje3.met.thee.asf

Dit zei de redactie er in het verleden al over : [COS #280] Gekke Dagen Met dank aan Manu82)

Amanda exit !!

Kun je geen Youtube gebruiken AJB volgende keer?
Die KUT-codes nou 6x ingetypt maar krijg steeds "try it again"

[ Bericht 22% gewijzigd door Gigageil op 26-02-2007 12:26:45 ]
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 12:18:31 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46690316
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef teamlead het volgende:
mwah.. misschien heeft .NL nog wel een evil twin ofzo
Leuk! Laat maar komen!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_46690350
quote:

[..]

CONTEXT!!

vraag: ''Ik ben nog steeds benieuwd of *wijngooien tegenwoordig een exit tot gevolg heeft?''

antwoord: Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat * valt onder fysiek geweld.

Wat mij betreft moet ze dus gewoon weg.
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_46690434
Jezus, wat een ordinair schreeuwwijf die Amanda, niet te filmen
pi_46690481
Amanda naar huis daar kunnen ze niet omheen .
Goedemorgen :W
pi_46690672
Amanda voegt niets toe aan het programma en is makkelijk te vervangen. Ga na een willekeurig casting bureau en zoek naar een blomde bimbo die aandachtsgeil is...keuze genoeg.
pi_46690704
'De koffie gooide ik bewust, niet uit agressie.'

Hier kunnen ze echt niet meer omheen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 26 februari 2007 @ 12:34:37 #56
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46690738
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:33 schreef CartWOman het volgende:
'De koffie gooide ik bewust, niet uit agressie.'

Hier kunnen ze echt niet meer omheen.
tuurlijk wel De redactie kan de regels immers aanpassen zoals het uitkomt. Wat vandaag mag, is morgen verboden. Wat gisteren verboden was, mag vandaag

edit: ik hoop dat ze eruit gegooid wordt overigens, maar niets is zo onvoorspelbaar als de redactie
  maandag 26 februari 2007 @ 12:37:34 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46690827
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:34 schreef teamlead het volgende:

[..]

tuurlijk wel De redactie kan de regels immers aanpassen zoals het uitkomt. Wat vandaag mag, is morgen verboden. Wat gisteren verboden was, mag vandaag
Nee, dat kan in dit geval dus echt niet. Ze hebben juist expliciet vermeld een tijdje geleden dat het gooien van drank over iemand anders, gelijk staat aan fysiek geweld. Daar kunnen ze dus niet meer omheen nu. Komt nog bij dat de damp nog van de thee afkwam.
Wat is Amanda ENORM agressief in dat filmpje trouwens. Echt niet te geloven. Ik vraag me af waar die enorme woede vandaan komt. Dat kindje is echt niet helemaal in orde.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46690921
Tuig van de richel, die Amanda. Wat een ordinair mens
  maandag 26 februari 2007 @ 12:41:47 #59
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46690946
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Wat is Amanda ENORM agressief in dat filmpje trouwens. Echt niet te geloven. Ik vraag me af waar die enorme woede vandaan komt. Dat kindje is echt niet helemaal in orde.
Gefrustreerde puber die is opgegroeid in een slecht klimaat. (lees: te weinig liefde van ouders of juist teveel liefde van ouders of te verwend of nare ervaring meegemaakt etc. etc.)
pi_46690954
Zeg, ik volg het hele gebeuren niet echt enzo, maar hoe zit dat nou als er iemand uit gaat?
Ik heb begrepen dat er dan een nieuw iemand voor in de plaats komt.

De winnaar krijgt het huis en een berg geld, maar hoe kan je in godsnaam winnen als er steeds mensen bijkomen?

Wellicht een beetje offtopic, maar aangezien dit topic het best loopt vandaag dacht ik ik vraag het hier even
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 26 februari 2007 @ 12:43:26 #61
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46691001
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:41 schreef vosss het volgende:
Zeg, ik volg het hele gebeuren niet echt enzo, maar hoe zit dat nou als er iemand uit gaat?
Ik heb begrepen dat er dan een nieuw iemand voor in de plaats komt.

De winnaar krijgt het huis en een berg geld, maar hoe kan je in godsnaam winnen als er steeds mensen bijkomen?

Wellicht een beetje offtopic, maar aangezien dit topic het best loopt vandaag dacht ik ik vraag het hier even
even snel dan...
bij een gedwongen exit (zoals na het gebruiken van geweld) komt er een nieuwe bewoner voor terug. Bij een exit na een ontslagronde wordt de bewoner niet vervangen

En nu weer on topic
pi_46691042
kk, thanks
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_46691103
Geweldig! Huub op z'n best !
X
X
X
pi_46691322
Houd je smoel man kut kapper.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 februari 2007 @ 13:05:49 #65
862 Arcee
Look closer
pi_46691703
Jezus Christus, die Amanda kan ook zeiken, zeg.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 13:16:56 #66
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_46692105
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef the_undertaker het volgende:
Het bewuste incident voor het gemak ook even op youtube gezet

http://www.youtube.com/watch?v=Yych9IbDDN0
Tuurlijk eruit met dat viswijf!
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  maandag 26 februari 2007 @ 13:32:20 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_46692649
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:19 schreef Katewalker het volgende:

CONTEXT!!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46693507
Filmpje van Youtube aan OP toegevoegd.
pi_46693975
Amanda EXIT dit is duidelijjk toch? Hete drank over iemand gooien doe je niet!!

Moest ze maar van zijn kleding afblijven, stomme doos
  maandag 26 februari 2007 @ 14:23:10 #70
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46694512
lijkt me duidelijk ja.. Amanda moet er dus gewoon uit.. bye bye zwaai zwaai
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_46694561
Amanda!

Totaal nutteloos ook!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46694631
Ben benieuwd of ze er echt uit moet.
Eerst zien dan geloven!
pi_46694663
Als ze er niet uitgestuurd wordt, is gooien dus toegestaan.

Of zoals Bart zei "dan giet ik elke dag een fles wijn over iemand heen"
  maandag 26 februari 2007 @ 14:28:59 #74
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_46694708
Van mij mag ze weg hoor...die stem alleen al....
Nu doe je het weer!
  maandag 26 februari 2007 @ 14:31:20 #75
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_46694782
Waar is Amanda nu eigenlijk? Achter?
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_46694797
hahah ik heb het filmpje gezien maar die thee was dus wel goed heet. Ze was er nog van aan het drinken, dus koud zal het niet zijn!

Of we moeten wachten totdat de eerste bewoner brandwonden op gaat lopen voordat er actie wordt ondernomen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46694829
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
Of zoals Bart zei "dan giet ik elke dag een fles wijn over iemand heen"
Huub is er nog voor in staat ook. Die heeft Bart zn tip ook al opgevolgd om iedere dag tegen Natasia te zeggen dat ze naar huis moet voor haar kinderen.
  maandag 26 februari 2007 @ 14:34:45 #78
60586 Veulen
pi_46694884
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:31 schreef partyyboyy het volgende:
hahah ik heb het filmpje gezien maar die thee was dus wel goed heet. Ze was er nog van aan het drinken, dus koud zal het niet zijn!

Of we moeten wachten totdat de eerste bewoner brandwonden op gaat lopen voordat er actie wordt ondernomen.
Als ze hem aan het drinken was zou ie niet gloeiend heet zijn. Ik bedoel, dan verbrand je je tong.

Het is niet dat ik niet vind dat amanda weg moet (ik heb zelf ook littekens van vloeistof brandwonden) maar overdrijven is ook een vak.
pi_46694962
Als Amanda ,mag blijven maakt tien de GK nog ongeloofwaardiger.
Dan heb je naast Natasia nog een een bewoner die meer mag als de rest.
Ben bang dat die gekken van tien denken dat mensen thuis het leuk vinden om brainamanda bezig te zien in bed.
Die amanda is te vies voor woorden,bah bah wat een vies wijf

edit: zo kan het ook

[ Bericht 16% gewijzigd door teamlead op 26-02-2007 14:39:39 ]
pi_46695051
Wat een arrogant ordinair oerdom product van de randstad is dit wijf zeg.
Ze moet er gewoon uit , nog effe en het is de frituurpan die Huub over zijn bol krijgt.
Als Talpa haar er nu niet uithaalt krijgen wel alleen maar gejamaar.
pi_46695075
Ik denk dat ze exit gaat.
pi_46695154
Hoeveel dagen heeft Aman het uitgehouden in DGK?
Make my day!
pi_46695357
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef agter het volgende:
Veel te lang.
pi_46695526
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef agter het volgende:
ze kwam donderdag 1februari.

Ik denk dat ze om 20 uur een brief krijgt, 21 uur exit, en meteen nieuwe bewoner erin
pi_46695783
Geweldig dit

Die Huub is ook echt een koning!
pi_46696173
volgens mij hoeft ze er niet uit anders was ze toch al weg of niet.....
pi_46696279
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat ze exit gaat.
ik hoop het ook maar ben bang van niet..
Hoewel als je de uitspraak van DGK_REDACTIE hier op Fok! er naast legt, er geen twijfel over mogelijk is...
Screw them.
We're going home.
pi_46696563
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef CarOnline het volgende:

[..]

ik hoop het ook maar ben bang van niet..
Hoewel als je de uitspraak van DGK_REDACTIE hier op Fok! er naast legt, er geen twijfel over mogelijk is...
Voorbeeld?
  maandag 26 februari 2007 @ 15:28:53 #89
167422 Burgundy
By the beard of Zeus!
pi_46696668
Ik hoop dat ze keihard naar huis gaat en zoniet dan heeft de redactie heel wat uit te leggen. Als gooien met vloeistoffen mag, hoop ik dat Huub elke dag een emmer water over die bimbo gooit!
pi_46696952
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Voorbeeld?
De inmiddels overbekende uitspraak over het wijngooien: "Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld."
Screw them.
We're going home.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:39:09 #91
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46697017
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:28 schreef Burgundy het volgende:
Ik hoop dat ze keihard naar huis gaat en zoniet dan heeft de redactie heel wat uit te leggen. Als gooien met vloeistoffen mag, hoop ik dat Huub elke dag een emmer water over die bimbo gooit!
de redactie legt niet uit, de redactie bepaalt de regels.....

Afgaande op de regels zoals we ze tot nu toe kennen, zou ze weg moeten ja.. maar niets is zeker hier
pi_46697139
waarom duurd het zolang voor amanda naar huis gestuurt word?
pi_46697204
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:36 schreef CarOnline het volgende:

[..]

De inmiddels overbekende uitspraak over het wijngooien: "Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld."
Dan is het dus Exit.
Hete thee is namelijk zeker niet minder erg dan wijn.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:46:17 #94
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46697248
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:45 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Dan is het dus Exit.
Hete thee is namelijk zeker niet minder erg dan wijn.
tuurlijk wel.. in thee zit geen alcohol
pi_46697302
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

tuurlijk wel.. in thee zit geen alcohol
oja
pi_46697362
ik vind dat ze ook weg moet hete thee kan je je flink aan verbranden echt schandalig, maar ik vrees dat ze neit weg hoeft, daarbij heeft amanda ook nog gezegd dat ze het bewust deed en het elke dag wilde doen.
Wat mij betreft EXIT maar zoals ik al zei ik denk niet dat ze weg hoeft.
pi_46697498
Bij Nena en NL duurde het ook langer dat ze er daadwerkelijk uit gingen, Bij NL was het snachts al gebeurt het fysieke geweld en pas savonds om 22.00 uur na huis, dus kan allemaal nog.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:56:18 #98
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_46697598
Met drank gooien in fysiek geweld, dit was hete thee dus lijkt me duidelijk.....EXIT Amandrel graag zo spoedig mogelijk!!!!!!
pi_46697699
Lijkt me een duidelijke zaak. Ze moet eruit. Linksom of rechtsom, eruit!

Mocht dit niet zo zijn dan kun je elke dag elkaar wel bekogelen met dranken/frituurvet weet ik veel.

Het is een mooie dag!
Go hard or go home
pi_46697803
Ik heb hier geen woorden voor.... wel smilies:
pi_46698037
ik heb zo juist het filmpje gezien en jezus wat is die amanda een ongelovelijk ordinair viswijf zeg,
en hete thee of koffie midden in iemands gezicht gooien vindt ik écht te ver gaan, een exit vindt ik de enige juiste beslissing,

oprotten met die tyfushoer dat naaien met brian hebben we nu ook wel gezien, dus weinigs nieuws meer te verwachten, vanaf dag 1 vond ik het al een ordinair kreng, eerst nena genaaid, toen d'r vriendje en dan brian (letterlijk)

trouwens wanneer laten ze haar eens een filmpje zien hoe zo een kut nertsjasje tot stand komt
da's ook te erg voor woorden
  maandag 26 februari 2007 @ 16:13:54 #102
167422 Burgundy
By the beard of Zeus!
pi_46698131
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:39 schreef teamlead het volgende:

[..]

de redactie legt niet uit, de redactie bepaalt de regels.....

Afgaande op de regels zoals we ze tot nu toe kennen, zou ze weg moeten ja.. maar niets is zeker hier
Ja de redactie bepaalt idd de regels, maar zal toch echt van de toepassing van die regels een geloofwaardig verhaal moeten maken, wat ze ook beslissen, anders hebben ze zo weer een rechtzaak aan hun broek. TV maak je voor de kijkers en als die het programma de rug toe keren, hebben ze toch een probleem. Iedereen doet aan beeldvorming en in de showbusiness dien je je maar beter goed te beseffen dat niemand hier aan ontkomt, ook de redactie niet.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:22:09 #103
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46698425
filmpje bekeken ... duidelijk ! EXIT voor amanda !!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_46698741
Filmpje bekeken en goed gedaan amanda, wat hebben jullie met die klote Huub zeg twee keer al fysiek geweld op hem gebruikt door zijn vervelende gedrag, hopelijk is de volgende slag van fysiek geweld vitaal voor huub een mes of zo en dan is het dag dag huub klote etter

[ Bericht 0% gewijzigd door danny130 op 26-02-2007 17:04:03 ]
pi_46699007
ze zal wel weer mazzel hebben met een waarschuwing.talpa wil haar er niet uit .
pi_46699150
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:32 schreef danny130 het volgende:
Filmpje bekeken en goed gedaan amanda, wat hebben jullie met die klote Huub zeg twee keer al fysiek geweld op hem gebruikt door zijn vervelende gedrag, hopelijk is de volgende slag van fysiek geweld fitaal voor huub een mes of zo en dan is het dag dag huub klote etter
Een mes? Ben je bang dat je het met je blote handjes niet af kan? Held.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:53:38 #107
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_46699478
fitaal?
Nu doe je het weer!
  maandag 26 februari 2007 @ 16:53:54 #108
60586 Veulen
pi_46699486
Gebeurt er nog wat daar in dat huis? Of is het niks?
pi_46699562
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:53 schreef Veulen het volgende:
Vanavond exit van Amanda en nieuwe bewoner .
X
X
X
  maandag 26 februari 2007 @ 17:02:09 #110
60586 Veulen
pi_46699772
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef Frasier het volgende:
Vanavond exit van Amanda en nieuwe bewoner .
Ja dat weet ik. Maar i khad het eigenlijk meer over nu

(Vanavond ben ik er pas laat weer, dus die exit en enter ga ik ws niet zien tenzij ze een 2 / 3 uur uitlopen )
pi_46699780
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:53 schreef Veulen het volgende:
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Katewalker het volgende:
Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs. Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! En dat gaat vanavond gebeuren! . Vanavond om 21:00 uur zal de spraakmakende Jaap De Gouden Kooi betreden. De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden. De ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts. Het zal spannend worden. Hoe ontvangt de groep hem? Met wie zal hij goed door één deur kunnen en met wie absoluut niet? Volg de livestreams om zeker te zijn dat je niks mist! Veel plezier!
DOOR ZIJN GEWICHT EN OMVANG ZAL HET MOEILIJK WORDEN OM LETTERLIJK MET IEMAND ANDERS DOOR ÉÉN DEUR TE KUNNEN maar als ze verguurlijk bedoelen dan gok ik op huub en erik
(is natuurlijk ook stille hoop)
  maandag 26 februari 2007 @ 17:08:02 #112
60586 Veulen
pi_46699985
Dus toch big dieet...

Mare iets minder caps mag wel hoor.
pi_46700022
Mag ze nou blijven?
pi_46700056
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag ze nou blijven?
als het aan mij ligt niet
pi_46700130
Bah...nog meer van dat dieetgelul. Booooring
  maandag 26 februari 2007 @ 17:15:15 #116
60586 Veulen
pi_46700231
Wat mij trouwens wel grappig lijkt is als die nieuwe van 3 mensen 1 ding van wat ze doen moet afpakken. Ook mag ie 3 dingen geven aan 3 verschillende personen. Hmm dat lijkt me nou leuk voor rellen... Denk dat natasia bv woest word als je d'r kapper af pakt of d'r zanglessen
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 17:15:34 #117
128220 Peter6000
pi_46700244
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:12 schreef Sense het volgende:
Bah...nog meer van dat dieetgelul. Booooring
200 kg

Daarmee vergeleken valt mijn 100 kg eigenlijk best wel mee.

Ik ga vanavond friet halen.

Ontopic: Ik denk nog steeds dat Amanda mag blijven, en een waarschuwing krijgt.
pi_46700322
Wanneer wordt dat bekend van amada?
pi_46701068
Amanda denkt dat ze zomaar hete shit over huub kan gooien, stuur die tokkie toch naar huis!
pi_46701133
200 kg? De tering
pi_46701237
Mag de domme del met d'r dooie dier als dekmantel voor ordinair gedrag alsjeblief NU het huis verlaten?

Het is de hoogste tijd!
pi_46701346
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

200 kg

Daarmee vergeleken valt mijn 100 kg eigenlijk best wel mee.

Ik ga vanavond friet halen.

Ontopic: Ik denk nog steeds dat Amanda mag blijven, en een waarschuwing krijgt.
eet smakelijk

Lieve denkt... zal ik ook nog maar eens even vet genieten vanavond voor de brute werkelijkheid ons onder ogen komt?
pi_46702251
Als ik het goed begrijp heeft ze tijdens die ruzie eric niet verlult, dat vind ik dan wel weer voor haar pleiten
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_46702413
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:11 schreef PC eend het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft ze tijdens die ruzie eric niet verlult, dat vind ik dan wel weer voor haar pleiten
Heeft ze wel.
De snol schuift alle schuld op Eric.

Dat ze zelf de koffers gepakt en naar buiten gedragen heeft vind ze totaal niet belangrijk, en vind zich zelf geen medeplichtige, en dus de (milde) wraak van Huub totaal onterecht
pi_46702637
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:16 schreef avonne het volgende:

[..]

Heeft ze wel.
De snol schuift alle schuld op Eric.

Dat ze zelf de koffers gepakt en naar buiten gedragen heeft vind ze totaal niet belangrijk, en vind zich zelf geen medeplichtige, en dus de (milde) wraak van Huub totaal onterecht
Sivia en huub vonden het echt niet kunnen dat ze het in het water gooide dacht ik gehoord te hebben, daarom pakte hij gelijk haar bontje, maar dat heeft eric dus gedaan

Gisteren toen ze door syl uit haar bed werd gehaald om het uit de vijver te halen, zei ze wel tegen eric dat hij haar moest helpen, maar toen verlulde ze hem niet.

Hoe dit is gegaan weet ik niet, maar als eric weer zijn bek niet open trok begrijp ik wel dat ze hem dan verlult
  maandag 26 februari 2007 @ 18:34:37 #126
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_46702974
Hebben we hier geen filmpjes link topic?
- but you can never leave!
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 18:37:08 #127
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46703053
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jawel. Alle "belangrijke" filmpjes worden in het UPDATE-topic geplaatst.
pi_46703107
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik zou het ook wel handig vinden, maar dat word hier niet nodig gevonden geloof ik
Je kan je beter de tering zoeken in het update topic, als je ooit even iets terug wilt zien
  maandag 26 februari 2007 @ 19:04:33 #129
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46703901
nogmaals bye bye zwaai zwaai
pi_46704156
Ik heb nog niets gezien, maar (hete) koffie over iemand heen gooien is fysiek geweld.
Sanctie: EXIT!!!!!!
  maandag 26 februari 2007 @ 19:17:41 #131
521 ruby
Hell yeah!
pi_46704426
Bye bye Amanda. Ik ga je stem niet missen hoor.

Wel rot voor Brian, nu is ie z'n neukertje kwijt.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_46704502
hoe laat krijgen we/ze te horen of amanda moet opzouten?
pi_46704684
om 21 uur
pi_46705243
19:05 - Wordt Amanda bang?

Terwijl de Miljonairs lekker aan het eten zijn roept Huub plots: “Amanda, post!” De 19-jarige staat op, loopt naar de deur, neemt de brief mee en leest hem voor. Uit de brief blijkt dat de Miljonairs vanavond om half negen moeten verzamelen op de bank naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens het ontbijt. Huub vertelt dat hij vanmorgen heeft gebeld omdat Amanda haar koffie over hem heen gooide. “Mijn letterlijke woorden waren dat de grens nu weer is opgezocht en dat De Gouden Kooi zelf maar moet weten wat er mee gebeurt”, laat Huub weten. Zouden er werkelijk gevolgen aan Amanda’s daad zitten of zal de nieuwe Miljonair dan komen. We zullen het zien…
pi_46705486
Ik zal haar niet missen , die domme doos
  maandag 26 februari 2007 @ 19:52:20 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46705840
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef Black_king het volgende:

Terwijl de Miljonairs lekker aan het eten zijn roept Huub plots: “Amanda, post!” De 19-jarige staat op, loopt naar de deur, neemt de brief mee en leest hem voor. Uit de brief blijkt dat de Miljonairs vanavond om half negen moeten verzamelen op de bank naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens het ontbijt. Huub vertelt dat hij vanmorgen heeft gebeld omdat Amanda haar koffie over hem heen gooide. “Mijn letterlijke woorden waren dat de grens nu weer is opgezocht en dat De Gouden Kooi zelf maar moet weten wat er mee gebeurt”, laat Huub weten. Zouden er werkelijk gevolgen aan Amanda’s daad zitten of zal de nieuwe Miljonair dan komen. We zullen het zien…
Het zou ze sieren als ze haar eruit zouden zetten, ik vermoed echter dat dit gewoon in het rijtje komt bij het wijngooien van Natasia en Brian...

Ik heb ff een heel dagje DGK moeten inhalen, dus de vraag is: ging het kopje nou wel of niet mee met de koffie richting Huub?

Het gooien van dat kopje lijkt me dan veel meer een reden tot exit. Dat is nl absoluut fysiek geweld, als het hem tenminste geraakt heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46705916
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zou ze sieren als ze haar eruit zouden zetten, ik vermoed echter dat dit gewoon in het rijtje komt bij het wijngooien van Natasia en Brian...

Ik heb ff een heel dagje DGK moeten inhalen, dus de vraag is: ging het kopje nou wel of niet mee met de koffie richting Huub?

Het gooien van dat kopje lijkt me dan veel meer een reden tot exit. Dat is nl absoluut fysiek geweld, als het hem tenminste geraakt heeft.
Het mooiste scenario is natuurlijk dat ze haar eruit zetten en dan na bestuderen van de beelden, ze na een week weer terug mag omdat het niet raak bleek te zijn
  maandag 26 februari 2007 @ 19:58:52 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46706120
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:54 schreef PC eend het volgende:
Het mooiste scenario is natuurlijk dat ze haar eruit zetten en dan na bestuderen van de beelden, ze na een week weer terug mag omdat het niet raak bleek te zijn
Dan is er wel eerst een internetactie nodig van mensen die de beelden keer op keer bekeken hebben en zwaar verontwaardigd zijn over de exit van Amanda....
Op een of andere manier zie ik die massale verontwaardiging nog niet echt ontstaan
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46706236
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is er wel eerst een internetactie nodig van mensen die de beelden keer op keer bekeken hebben en zwaar verontwaardigd zijn over de exit van Amanda....
Op een of andere manier zie ik die massale verontwaardiging nog niet echt ontstaan
Je moet nooit voorspelbaar worden he
Die massale verontwaardiging komt vanzelf als ze dan weer terug komt
  maandag 26 februari 2007 @ 20:02:50 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46706299
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef PC eend het volgende:
Je moet nooit voorspelbaar worden he
Die massale verontwaardiging komt vanzelf als ze dan weer terug komt
En dan gaan ze de beelden nog een keer bekijken en zien dan dat het toch wel raak was??

Maar ff serieus: had ze het kopje meegegooid en werd hij erdoor geraakt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46706319
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef Black_king het volgende:

Ik denk dat ze blijft met een waarschuwing..

Helaas anders

Huub is koning*
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_46706525
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan gaan ze de beelden nog een keer bekijken en zien dan dat het toch wel raak was??
Denk je nou echt dat het ze gaat om de streamers
De kijkcijfers, daar gaat het om
quote:
Maar ff serieus: had ze het kopje meegegooid en werd hij erdoor geraakt?
Ik heb geen idee, ik hoop van wel
pi_46706752
waarom word er zoveel gekeken naarde gouden kooi. Het zijn gewoon mensen die hun leven vergooien door in z'n huis te gaan zitten. En het ergste is dat die de mol er nog aan verdiend ook.
blablabla
  maandag 26 februari 2007 @ 20:18:44 #144
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_46707007
Wanneer Tien geloofwaardig wil blijven zullen ze toch echt Amandrel eruit moeten gooien, vind ik overigens ook terecht, dus EXIT Amandrel Byeeeeeee
  maandag 26 februari 2007 @ 20:21:55 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46707167
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Lynn-Live het volgende:
Wanneer Tien geloofwaardig wil blijven zullen ze toch echt Amandrel eruit moeten gooien, vind ik overigens ook terecht, dus EXIT Amandrel Byeeeeeee
Ik heb nog nooit het idee gehad dat Talpa/Tien "geloofwaardigheid" als doelstelling had....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46707380
aggossie de oorbellen van amandel kapot
hardcoholic
pi_46707471
ik ben bang dat ze alleen een sanctie krijgt!
maarja als ze indd de regels naleven dan zetten ze haar eruit. maar denk dat tien veel te bang is om dit tietenkijkcijferkanon kwijt te raken
  maandag 26 februari 2007 @ 20:30:27 #148
545 dop
:copyright: dop
pi_46707562
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef MamaAngel het volgende:
ik ben bang dat ze alleen een sanctie krijgt!
maarja als ze indd de regels naleven dan zetten ze haar eruit. maar denk dat tien veel te bang is om dit tietenkijkcijferkanon kwijt te raken
daar zullen ze toch nog wel een blik van hebben klaar liggen
zou me verbazen als ze daar geen passende vervanger voor hebben
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_46708158
ik hoop echt dat amandel eruit gaat ben haar spuugzat
pi_46709007
Arg Klotte Zooi
  maandag 26 februari 2007 @ 20:59:10 #151
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46709149
Ze heeft een officiele waarschuwing gekregen, bij herhaling vliegt ze er uit.
pi_46709185
Waarschuwing dus.
pi_46709198
Wat gebeurt er?????????
pi_46709245
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mogelijk he

Verder goede zet
Te veel verloop is slecht voor het programma
pi_46709292
Wat een schoften zijn het bij Tien!!!!
Hoezo regels?
Zijn regels er alleen maar om ze uit te voeren wanneer het hun uitkomt?
Zij beslissen dus ook wie de winnaar gaat worden, voor mij is de lol er nu echt af.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
  maandag 26 februari 2007 @ 21:02:00 #156
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_46709351
Nahhhhhhhhhhhhh blijft die drel er toch in Ik ben dat onnozele, ordinaire gebler van haar ook zo beu!!!!!!!!!!!!
pi_46709360
Huub wil niet dat Syl op daden van Huub wordt aangekeken. Amanda begint over medeplichtig. Allemaal schuldig. Eric is het ermee eens. Amanda zegt dat ze nog iets moet pakken van Huub. Amanda wil dat ze er allemaal mee stoppen. Huub belooft,: vandaag wordt er niks gerausd.

Syl hoopt dat ze het niet nog eens moeten afspreken.
Huub zegt als het betekent dat hij er iemand mee uit kan krijgen....
pi_46709372
Kan iemad die zonnebank op max zetten, en die troela er 3 uur ondr leggen PLEASE
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_46709395
Volgens Amanda is het diefstal en kan de politie hem komen halen. Je mag niet aanandermans eigendommenkomen.
pi_46709405
Neeee toch? Wat een ongelofelijke slappe hap is dit!

BLEHHHHHHHH

Wat een ongelofeliojke slappe hap is die DGK! Werkelijk walchelijk!

Er kan daar helemaal niets eerlijk of normaal of rechtvaardig gebeuren.

Ik zou echt..... heel veel......................smerigheid aanrichten.

De domste doos van de eeuw met haar dooie dier om dr nek

ik kots op de domme mensen!
pi_46709558
Amanda kent liever de ned. wet dan de spelregels. Huub verwijst naar het contract. Eric zegt dat A Huub kan aanklagen voor stelen en of vernieling. Kan niet volgens Huub want de rechten zijn overgegeven aan het programma.
Amanda begint weer over Huub en wil een afspraak. Huub gaat niet accoord.
Eric stookt over aangifte doen. Huub zegt: jij gooit nb mijn post in de vijver....Wat loop je te stoken?
  maandag 26 februari 2007 @ 21:06:32 #162
166852 waldorfsalad
Casual Observer
pi_46709654
De redactie heeft haar rug dus niet rechtgehouden...
  maandag 26 februari 2007 @ 21:06:36 #163
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46709659
Stijn krijg de ********************
  maandag 26 februari 2007 @ 21:07:18 #164
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46709699
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
nee bij herhaling vliegt ze er mogelijk uit
pi_46709702
Syl: met diefstal hier; ons huis, ons terrein; is toch geen stelen. tegen Eric. Huub: het is verstopt, niet toegeeigend.

(voor de bufferende streamers verslagje)
  maandag 26 februari 2007 @ 21:07:37 #166
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_46709723
die domme gans snapt HET SPEL dus nog steeds niet , ze wil dat Huub beloofd nooit weer iets te zullen 'stelen', ooohhhhhhhh om gek van te worden
pi_46709729
Fakkels zijn aan; fontein is aan.
pi_46709834
Eric gooit de vuilniszak kleding die door amanda persoonlijk op eigen in itiatief met de eigendommen van Huub is gevuld in de vijver! En dan hebben we iets tegen Huub?
Jaja! Doe eens even vreselijk normaal! Wie gooit er volkomen frusto een kop koffie over iemand heen? Huub kan dan toch alles over iedereen heen mikken?

Zou ik me maar op0 voorbereiden Gouden kooi! Dit is vragen om moeilijkheden met 'l enfant terrible
pi_46709890
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef Suikeroom het volgende:
Stijn krijg de ********************
Ben het HE LE MAAL met je eens! Alleen zijn stem is mooi!
pi_46710118
Natas wil dat Huub haar helpt als zij de Sjaak is, dan zorgt zij voor bescherming als Huub weer buiten komt want dat is wel nodig volgens haar ....
  Trouwste user 2022 maandag 26 februari 2007 @ 21:14:07 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_46710145
Bewgrijp ik nu dat het uit is tussen hun ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46710163
Het wordt een 'slechte' aldus Brian.
pi_46710172
Ze hebben hun rechten in de handen van deze eikels moeten geven?

En dan zitten ze in een huis met vet veel criminelen? ( de echte dan! Dat holleedertuig en de Antillenshit!)

Zonder enige vorm van bescherming? Ik snap dat de moeder van Huub gisteren een heel fout verjaardagscadeau heeft gehad! UN FOK KING BELIEVEBLE! Stijn ga verdrorie je werk eens doen! Dit is ZOOOOOO verkeerd! ( je vraagt om ongelofelijk veel slechts! Wat vreselijk DOM!)
pi_46710345
Hummer rijdt voor: een Blonde schone !!!!

Huub: nooit meer naar huis ole ole dansend
pi_46710416
Syl: kom je hier wonen? of alleen koffers brengen?

Geen antwoord van blonde schone .
pi_46711061
VERDOMME!!!
pi_46711525
Wat een ruk redactie. Amanda had er gewoon uit gemoeten. Warme koffie kan littekens veroorzaken. Een slag of stoot geeft alleen maar een blauwe plek.

Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46711875
Eerst wat schrijven. drinken gooien= exit en dan als het echt zo is dan een waarschuwing
pi_46712538
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
Eerst wat schrijven. drinken gooien= exit en dan als het echt zo is dan een waarschuwing
Dat wist amanda toch niet
pi_46713343
Kom gewoon even klagen over dit stomme gezeik dat Amanda er nog inzit. BAH
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_46713981
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:14 schreef Lieve het volgende:
Ik snap dat de moeder van Huub gisteren een heel fout verjaardagscadeau heeft gehad! UN FOK KING BELIEVEBLE!
`

Wat heeft ze dan gekregen?
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  maandag 26 februari 2007 @ 22:27:40 #182
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_46714440
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:14 schreef Lieve het volgende:

En dan zitten ze in een huis met vet veel criminelen? ( de echte dan! Dat holleedertuig en de Antillenshit!)

Zonder enige vorm van bescherming? Ik snap dat de moeder van Huub gisteren een heel fout verjaardagscadeau heeft gehad! UN FOK KING BELIEVEBLE! Stijn ga verdrorie je werk eens doen! Dit is ZOOOOOO verkeerd! ( je vraagt om ongelofelijk veel slechts! Wat vreselijk DOM!)
Wat heeft zij gekregen dan? Waar heb je dit gelezen?
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_46714473
IEDEREEN TUINT ER WEER IN! LEES DIT EN JE SNAPT WAT DE BEDOELING IS VAN DE REDACTIE..... Ik voorspel je, Amanda die houdt Natasia erin en die gaat nergens heen. Als ze Amanda er vandaag hadden uitgestemt (wat overigens geheel terecht was!) dan was Natasia dus 100% weggeweest. Maar nu hebben ze het dus klaarblijkelijk op een dealtje gegooit met Amanda. Onze Dikke vriend wordt gecast op wie hij leuk vindt, in dit geval het Huub kamp.. Dus iemand uit het andere kamp wordt genomineerd, Dit meot de redactie van te voren dus al 100% weten. Natasia gaat weer ergens heen mensen, dit is een manier om de "slimme" internetters te geven wat ze willen... Mensen jullie worden weer voor de gek gehouden voor de 100ste keer. Dit is dus wederom een rookgordijn 100%%%%%
pi_46714594
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:28 schreef Thommie.nl het volgende:
IEDEREEN TUINT ER WEER IN! LEES DIT EN JE SNAPT WAT DE BEDOELING IS VAN DE REDACTIE..... Ik voorspel je, Amanda die houdt Natasia erin en die gaat nergens heen. Als ze Amanda er vandaag hadden uitgestemt (wat overigens geheel terecht was!) dan was Natasia dus 100% weggeweest. Maar nu hebben ze het dus klaarblijkelijk op een dealtje gegooit met Amanda. Onze Dikke vriend wordt gecast op wie hij leuk vindt, in dit geval het Huub kamp.. Dus iemand uit het andere kamp wordt genomineerd, Dit meot de redactie van te voren dus al 100% weten. Natasia gaat weer ergens heen mensen, dit is een manier om de "slimme" internetters te geven wat ze willen... Mensen jullie worden weer voor de gek gehouden voor de 100ste keer. Dit is dus wederom een rookgordijn 100%%%%%
Dat was al wel bekend. Zelfs in Rusland zijn ze nog niet zo corrupt als DGK redactie.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46714784
quote:
Lieve - maandag 26 februari 2007 @ 21:14

Wees is wat concreter en who the fuck is Stijn?
pi_46714871
Lol Nu gaat die rat zelf er heen... hahahaha
pi_46716491
DGK-->
pi_46717097
De moeder van Huub heeft haar zoon op haar verjaardag down en out zien gaan. Die moeder weet wat en hoeveel Huub drinkt en ook kan drinken en hoe zijn dronkenschap verloopt. Op haar verjaardag ging hij wel heel anders onder zeil.
Als de redactie zijn werk op voorhand beter had gedaan dan had Rat Brian zijn waarschuwing al dik en dwars gehad voor hij in de verleiding kwam. Er waren aanwijzingen dat er in ieder geval geknoeid zou kunnen zijn. Dan is het heel beroerd voor een moeder die van haar zoon ziet liggen, dat de verjaarsvisite redelijk bedreigend ( en met medenemen van kinderen ter lering ende vermaeck?) om haar bewusteloze kind staan. Als er dan een redelijk grote verdenking tot vergiftigen bestaat dan is dat heel erg eng. Dat is geen Cadeau.

Stijn is de grote denker 'achter' ( met de mooie stem). Hij is de man die er verstand van heeft of hoort te hebben.
Degeen die... in ieder geval zou moeten kunnen inschatten wat en wanneer er ingegrepen moet worden ten opzichte van crimineel gedrag en fysiek geweld en diefstal en bedrog?
Dat betwijfel ik zo langzamerhand misschien?
pi_46723079
Ben je para, Brada?

dinsdag 27 februari 2007 @ 09:41:07 #190
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46723620

goh.. wat een verrassing dit..
  Nerd met benen dinsdag 27 februari 2007 @ 11:24:12 #191
18073 miss_bleu
pi_46726113
djeees je kan daar ook bijna alles maken als je een grote bek en dikke tieten hebt
pi_46726189
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef miss_bleu het volgende:
djeees je kan daar ook bijna alles maken als je een grote bek en dikke tieten hebt
Voel ik daar wat jaloezie?
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:02:25 #193
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46731250
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef miss_bleu het volgende:
dat helpt zeker ja
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 februari 2007 @ 14:21:45 #194
22592 crew  Ole
pi_46731855
Die kop van Huub
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Nerd met benen dinsdag 27 februari 2007 @ 14:27:44 #195
18073 miss_bleu
pi_46732043
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:27 schreef lurf_doctor het volgende: