quote:Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef Black_king het volgende:
Als de Redactie bij haar beslissing blijft dat drank gooien naar iemand, fysiek geweld is; moet imho Amanda het huis per direct verlaten.
Zie hier de uitspraak: [COS #280] Gekke Dagen
Hete Koffie naar iemand gooien is niet acceptabel voor mij.
Amanda exit !!
Ik zal haar nog geen seconde missen. Totaal niets toe te voegen aan het hele programma. Tenzij als h**r voor Brian, maar dat zijn beelden die ik niet meer hoef te zien.![]()
Is er al een zwaai Amanda uit topic?quote:quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fisiek geweld.
Gedaan !quote:Op maandag 26 februari 2007 11:19 schreef Gert het volgende:
Kun je de OP wat verduidelijken? Heeft ze zojuist hete koffie over iemand heengegooid?
Misschien is het ook wel leuk om de TT iets gerichter te maken, en het koffie gooien er in te noemen?
Toen Brian wijn gooide was er nog geen duidelijkheid of dat onder fysiek geweld valt. Dan kun je iemand daar ook niet op pakken. Later is duidelijk besloten het voortaan wel te bestraffen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:26 schreef Starlie het volgende:
Als Amanda eruit moet voor het gooien van thee/koffiedan moet Braajeeeen er ook uit en mag Natasia ook gelijk haar spullen pakken, hun hebben wijn gegooid! Dat was dan niet warm maar toch!! Ook Fysiek geweld lijkt mij! Dingen gooien naar iemand doe je gewoon niet!!
Maar aan de andere kant als hun er uitgaan dan wordt het toch wel een beetje saai ben ik bang.... Laat dan alleen Braajen oprotten met Amanda samen! Hoeven wij dat geneuk ook niet meer te zien![]()
Zo!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:21 schreef waxmask het volgende:
[afbeelding]
Bron DGK site lijkt me duidelijk!
Begin de dag met een dansje begin de dag met een lach.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo!!!!!![]()
![]()
Dit moét een exit betekenen. KAN niet anders.
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje begin de dag met een lach.![]()
Okee dan. Hier kunnen ze dus niet meer onderuit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
Nou, veel beroerder kan dat niet worden!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:47 schreef teamlead het volgende:
er roepen nu wel een heleboel mensen "hoera".... maar als Amanda eruit gezet wordt, komt er wel een vervanging.... niet te vroeg juichen dus
mwah.. misschien heeft .NL nog wel een evil twin ofzoquote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, veel beroerder kan dat niet worden!![]()
Uit die zin maak ik slechts op dat het drinken van een glaasje wijn onder fysiek geweld valt.quote:DGK_REDACTIE - vrijdag 2 februari 2007 @ 13:07
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
onder het motto "ze gooide niet met wijn"quote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef APK het volgende:
[..]
Uit die zin maak ik slechts op dat het drinken van een glaasje wijn onder fysiek geweld valt.
Wat mij betreft mag ze dus gewoon blijven.
Niet de taalpurist uit gaan hangen, the snol has to go.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef APK het volgende:
[..]
Uit die zin maak ik slechts op dat het drinken van een glaasje wijn onder fysiek geweld valt.
Kun je geen Youtube gebruiken AJB volgende keer?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef Black_king het volgende:
Als de Redactie bij haar beslissing blijft dat drank gooien naar iemand, fysiek geweld is; moet imho Amanda het huis per direct verlaten.
Vanmorgen tijdens het ontbijt, heeft ze namelijk een kop koffie over Huub heengegooid.
[afbeelding]
filmpje: http://rs50.rapidshare.com/files/18347107/delletje3.met.thee.asf
Dit zei de redactie er in het verleden al over : [COS #280] Gekke Dagen Met dank aan Manu82)
Hete Koffie naar iemand gooien is niet acceptabel voor mij.
Amanda exit !!
Ik zal haar nog geen seconde missen. Totaal niets toe te voegen aan het hele programma. Tenzij als h**r voor Brian, maar dat zijn beelden die ik niet meer hoef te zien.![]()
Leuk! Laat maar komen!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef teamlead het volgende:
mwah.. misschien heeft .NL nog wel een evil twin ofzo
CONTEXT!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef APK het volgende:
[..]
tuurlijk welquote:Op maandag 26 februari 2007 12:33 schreef CartWOman het volgende:
'De koffie gooide ik bewust, niet uit agressie.'
Hier kunnen ze echt niet meer omheen.
Nee, dat kan in dit geval dus echt niet. Ze hebben juist expliciet vermeld een tijdje geleden dat het gooien van drank over iemand anders, gelijk staat aan fysiek geweld. Daar kunnen ze dus niet meer omheen nu. Komt nog bij dat de damp nog van de thee afkwam.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk welDe redactie kan de regels immers aanpassen zoals het uitkomt. Wat vandaag mag, is morgen verboden. Wat gisteren verboden was, mag vandaag
Gefrustreerde puber die is opgegroeid in een slecht klimaat. (lees: te weinig liefde van ouders of juist teveel liefde van ouders of te verwend of nare ervaring meegemaakt etc. etc.)quote:Op maandag 26 februari 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Wat is Amanda ENORM agressief in dat filmpje trouwens. Echt niet te geloven. Ik vraag me af waar die enorme woede vandaan komt. Dat kindje is echt niet helemaal in orde.
even snel dan...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:41 schreef vosss het volgende:
Zeg, ik volg het hele gebeuren niet echt enzo, maar hoe zit dat nou als er iemand uit gaat?
Ik heb begrepen dat er dan een nieuw iemand voor in de plaats komt.
De winnaar krijgt het huis en een berg geld, maar hoe kan je in godsnaam winnen als er steeds mensen bijkomen?
Wellicht een beetje offtopic, maar aangezien dit topic het best loopt vandaag dacht ik ik vraag het hier even
Tuurlijk eruit met dat viswijf!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef the_undertaker het volgende:
Het bewuste incident voor het gemak ook even op youtube gezet
http://www.youtube.com/watch?v=Yych9IbDDN0
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
Of zoals Bart zei "dan giet ik elke dag een fles wijn over iemand heen"
Als ze hem aan het drinken was zou ie niet gloeiend heet zijn. Ik bedoel, dan verbrand je je tong.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:31 schreef partyyboyy het volgende:
hahah ik heb het filmpje gezien maar die thee was dus wel goed heet. Ze was er nog van aan het drinken, dus koud zal het niet zijn!
![]()
Of we moeten wachten totdat de eerste bewoner brandwonden op gaat lopen voordat er actie wordt ondernomen.
Veel te lang.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef agter het volgende:
Hoeveel dagen heeft Aman het uitgehouden in DGK?
ze kwam donderdag 1februari.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef agter het volgende:
Hoeveel dagen heeft Aman het uitgehouden in DGK?
ik hoop het ook maar ben bang van niet..quote:Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat ze exit gaat.
Voorbeeld?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ik hoop het ook maar ben bang van niet..
Hoewel als je de uitspraak van DGK_REDACTIE hier op Fok! er naast legt, er geen twijfel over mogelijk is...
De inmiddels overbekende uitspraak over het wijngooien: "Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld."quote:
de redactie legt niet uit, de redactie bepaalt de regels.....quote:Op maandag 26 februari 2007 15:28 schreef Burgundy het volgende:
Ik hoop dat ze keihard naar huis gaat en zoniet dan heeft de redactie heel wat uit te leggen. Als gooien met vloeistoffen mag, hoop ik dat Huub elke dag een emmer water over die bimbo gooit!
Dan is het dus Exit.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De inmiddels overbekende uitspraak over het wijngooien: "Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld."
tuurlijk wel.. in thee zit geen alcoholquote:Op maandag 26 februari 2007 15:45 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dan is het dus Exit.![]()
Hete thee is namelijk zeker niet minder erg dan wijn.
ojaquote:Op maandag 26 februari 2007 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. in thee zit geen alcohol
Ja de redactie bepaalt idd de regels, maar zal toch echt van de toepassing van die regels een geloofwaardig verhaal moeten maken, wat ze ook beslissen, anders hebben ze zo weer een rechtzaak aan hun broek. TV maak je voor de kijkers en als die het programma de rug toe keren, hebben ze toch een probleem. Iedereen doet aan beeldvorming en in de showbusiness dien je je maar beter goed te beseffen dat niemand hier aan ontkomt, ook de redactie niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
de redactie legt niet uit, de redactie bepaalt de regels.....
Afgaande op de regels zoals we ze tot nu toe kennen, zou ze weg moeten ja.. maar niets is zeker hier
Een mes? Ben je bang dat je het met je blote handjes niet af kan? Held.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:32 schreef danny130 het volgende:
Filmpje bekeken en goed gedaan amanda, wat hebben jullie met die klote Huub zeg twee keer al fysiek geweld op hem gebruikt door zijn vervelende gedrag, hopelijk is de volgende slag van fysiek geweld fitaal voor huub een mes of zo en dan is het dag dag huub klote etter
Vanavond exit van Amanda en nieuwe bewonerquote:Op maandag 26 februari 2007 16:53 schreef Veulen het volgende:
Gebeurt er nog wat daar in dat huis? Of is het niks?
Ja dat weet ik. Maar i khad het eigenlijk meer over nuquote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef Frasier het volgende:
Vanavond exit van Amanda en nieuwe bewoner.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:53 schreef Veulen het volgende:
Gebeurt er nog wat daar in dat huis? Of is het niks?
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Katewalker het volgende:
Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs. Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! En dat gaat vanavond gebeuren! . Vanavond om 21:00 uur zal de spraakmakende Jaap De Gouden Kooi betreden. De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden. De ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts. Het zal spannend worden. Hoe ontvangt de groep hem? Met wie zal hij goed door één deur kunnen en met wie absoluut niet? Volg de livestreams om zeker te zijn dat je niks mist! Veel plezier!
als het aan mij ligt nietquote:Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag ze nou blijven?
200 kgquote:Op maandag 26 februari 2007 17:12 schreef Sense het volgende:
Bah...nog meer van dat dieetgelul. Booooring![]()
eet smakelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
200 kg![]()
Daarmee vergeleken valt mijn 100 kg eigenlijk best wel mee.
Ik ga vanavond friet halen.![]()
![]()
![]()
Ontopic: Ik denk nog steeds dat Amanda mag blijven, en een waarschuwing krijgt.
Heeft ze wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:11 schreef PC eend het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft ze tijdens die ruzie eric niet verlult, dat vind ik dan wel weer voor haar pleiten![]()
Sivia en huub vonden het echt niet kunnen dat ze het in het water gooide dacht ik gehoord te hebben, daarom pakte hij gelijk haar bontje, maar dat heeft eric dus gedaanquote:Op maandag 26 februari 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft ze wel.
De snol schuift alle schuld op Eric.
Dat ze zelf de koffers gepakt en naar buiten gedragen heeft vind ze totaal niet belangrijk, en vind zich zelf geen medeplichtige, en dus de (milde) wraak van Huub totaal onterecht
Jawel. Alle "belangrijke" filmpjes worden in het UPDATE-topic geplaatst.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben we hier geen filmpjes link topic?![]()
Ik zou het ook wel handig vinden, maar dat word hier niet nodig gevonden geloof ikquote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben we hier geen filmpjes link topic?![]()
Het zou ze sieren als ze haar eruit zouden zetten, ik vermoed echter dat dit gewoon in het rijtje komt bij het wijngooien van Natasia en Brian...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef Black_king het volgende:
19:05 - Wordt Amanda bang?
Terwijl de Miljonairs lekker aan het eten zijn roept Huub plots: “Amanda, post!” De 19-jarige staat op, loopt naar de deur, neemt de brief mee en leest hem voor. Uit de brief blijkt dat de Miljonairs vanavond om half negen moeten verzamelen op de bank naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens het ontbijt. Huub vertelt dat hij vanmorgen heeft gebeld omdat Amanda haar koffie over hem heen gooide. “Mijn letterlijke woorden waren dat de grens nu weer is opgezocht en dat De Gouden Kooi zelf maar moet weten wat er mee gebeurt”, laat Huub weten. Zouden er werkelijk gevolgen aan Amanda’s daad zitten of zal de nieuwe Miljonair dan komen. We zullen het zien…
Het mooiste scenario is natuurlijk dat ze haar eruit zetten en dan na bestuderen van de beelden, ze na een week weer terug mag omdat het niet raak bleek te zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou ze sieren als ze haar eruit zouden zetten, ik vermoed echter dat dit gewoon in het rijtje komt bij het wijngooien van Natasia en Brian...
Ik heb ff een heel dagje DGK moeten inhalen, dus de vraag is: ging het kopje nou wel of niet mee met de koffie richting Huub?
Het gooien van dat kopje lijkt me dan veel meer een reden tot exit. Dat is nl absoluut fysiek geweld, als het hem tenminste geraakt heeft.
Dan is er wel eerst een internetactie nodig van mensen die de beelden keer op keer bekeken hebben en zwaar verontwaardigd zijn over de exit van Amanda....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:54 schreef PC eend het volgende:
Het mooiste scenario is natuurlijk dat ze haar eruit zetten en dan na bestuderen van de beelden, ze na een week weer terug mag omdat het niet raak bleek te zijn![]()
Je moet nooit voorspelbaar worden hequote:Op maandag 26 februari 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is er wel eerst een internetactie nodig van mensen die de beelden keer op keer bekeken hebben en zwaar verontwaardigd zijn over de exit van Amanda....
Op een of andere manier zie ik die massale verontwaardiging nog niet echt ontstaan![]()
En dan gaan ze de beelden nog een keer bekijken en zien dan dat het toch wel raak was??quote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef PC eend het volgende:
Je moet nooit voorspelbaar worden he
Die massale verontwaardiging komt vanzelf als ze dan weer terug komt![]()
Ik denk dat ze blijft met een waarschuwing..quote:Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef Black_king het volgende:
19:05 - Wordt Amanda bang?
Terwijl de Miljonairs lekker aan het eten zijn roept Huub plots: “Amanda, post!” De 19-jarige staat op, loopt naar de deur, neemt de brief mee en leest hem voor. Uit de brief blijkt dat de Miljonairs vanavond om half negen moeten verzamelen op de bank naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens het ontbijt. Huub vertelt dat hij vanmorgen heeft gebeld omdat Amanda haar koffie over hem heen gooide. “Mijn letterlijke woorden waren dat de grens nu weer is opgezocht en dat De Gouden Kooi zelf maar moet weten wat er mee gebeurt”, laat Huub weten. Zouden er werkelijk gevolgen aan Amanda’s daad zitten of zal de nieuwe Miljonair dan komen. We zullen het zien…
Denk je nou echt dat het ze gaat om de streamersquote:Op maandag 26 februari 2007 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gaan ze de beelden nog een keer bekijken en zien dan dat het toch wel raak was??![]()
Ik heb geen idee, ik hoop van welquote:Maar ff serieus: had ze het kopje meegegooid en werd hij erdoor geraakt?
Ik heb nog nooit het idee gehad dat Talpa/Tien "geloofwaardigheid" als doelstelling had....quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Lynn-Live het volgende:
Wanneer Tien geloofwaardig wil blijven zullen ze toch echt Amandrel eruit moeten gooien, vind ik overigens ook terecht, dus EXIT Amandrel Byeeeeeee![]()
![]()
daar zullen ze toch nog wel een blik van hebben klaar liggenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef MamaAngel het volgende:
ik ben bang dat ze alleen een sanctie krijgt!
maarja als ze indd de regels naleven dan zetten ze haar eruit. maar denk dat tien veel te bang is om dit tietenkijkcijferkanon kwijt te raken
Mogelijk hequote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze heeft een officiele waarschuwing gekregen, bij herhaling vliegt ze er uit.
nee bij herhaling vliegt ze er mogelijk uitquote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze heeft een officiele waarschuwing gekregen, bij herhaling vliegt ze er uit.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef Suikeroom het volgende:
Stijn krijg de ********************
Dat wist amanda toch nietquote:Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
Eerst wat schrijven. drinken gooien= exit en dan als het echt zo is dan een waarschuwing![]()
`quote:Op maandag 26 februari 2007 21:14 schreef Lieve het volgende:
Ik snap dat de moeder van Huub gisteren een heel fout verjaardagscadeau heeft gehad! UN FOK KING BELIEVEBLE!
Wat heeft zij gekregen dan? Waar heb je dit gelezen?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:14 schreef Lieve het volgende:
Ze hebben hun rechten in de handen van deze eikels moeten geven?
En dan zitten ze in een huis met vet veel criminelen? ( de echte dan! Dat holleedertuig en de Antillenshit!)
Zonder enige vorm van bescherming? Ik snap dat de moeder van Huub gisteren een heel fout verjaardagscadeau heeft gehad! UN FOK KING BELIEVEBLE! Stijn ga verdrorie je werk eens doen! Dit is ZOOOOOO verkeerd! ( je vraagt om ongelofelijk veel slechts! Wat vreselijk DOM!)
Dat was al wel bekend. Zelfs in Rusland zijn ze nog niet zo corrupt als DGK redactie.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:28 schreef Thommie.nl het volgende:
IEDEREEN TUINT ER WEER IN! LEES DIT EN JE SNAPT WAT DE BEDOELING IS VAN DE REDACTIE..... Ik voorspel je, Amanda die houdt Natasia erin en die gaat nergens heen. Als ze Amanda er vandaag hadden uitgestemt (wat overigens geheel terecht was!) dan was Natasia dus 100% weggeweest. Maar nu hebben ze het dus klaarblijkelijk op een dealtje gegooit met Amanda. Onze Dikke vriend wordt gecast op wie hij leuk vindt, in dit geval het Huub kamp.. Dus iemand uit het andere kamp wordt genomineerd, Dit meot de redactie van te voren dus al 100% weten. Natasia gaat weer ergens heen mensen, dit is een manier om de "slimme" internetters te geven wat ze willen... Mensen jullie worden weer voor de gek gehouden voor de 100ste keer. Dit is dus wederom een rookgordijn 100%%%%%
Wees is wat concreter en who the fuck is Stijn?quote:Lieve - maandag 26 februari 2007 @ 21:14
Ze hebben hun rechten in de handen van deze eikels moeten geven?
En dan zitten ze in een huis met vet veel criminelen? ( de echte dan! Dat holleedertuig en de Antillenshit!)
Zonder enige vorm van bescherming? Ik snap dat de moeder van Huub gisteren een heel fout verjaardagscadeau heeft gehad! UN FOK KING BELIEVEBLE! Stijn ga verdrorie je werk eens doen! Dit is ZOOOOOO verkeerd! ( je vraagt om ongelofelijk veel slechts! Wat vreselijk DOM!)
Voel ik daar wat jaloezie?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef miss_bleu het volgende:
djeees je kan daar ook bijna alles maken als je een grote bek en dikke tieten hebt
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef miss_bleu het volgende:
djeees je kan daar ook bijna alles maken als je een grote bek en dikke tieten hebt
Weet ik tochquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:27 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
neuh, ik heb teminste niet zo'n vreselijke stem en rotkop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |