quote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Moe, ogen hangen op m'n knieeen ongeveer
weet hoe het voelt, sterktequote:Op maandag 26 februari 2007 10:59 schreef Stjeafke het volgende:
Ik voel me geweten- en respectloos behandelt, weet niet waaraan ik het verdient heb....het doet pijn, veel pijn![]()
heel herkenbaar......quote:Op maandag 26 februari 2007 10:59 schreef Stjeafke het volgende:
Ik voel me geweten- en respectloos behandelt, weet niet waaraan ik het verdient heb....het doet pijn, veel pijn![]()
love hurts......quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef valek het volgende:
Ik voel me kut. Liefde en zo.
Been there....quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef valek het volgende:
Ik voel me kut. Liefde en zo.
idd.....quote:Op maandag 26 februari 2007 11:20 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Been there....![]()
Maar het gaat waarschijnlijk helemaal goedkomen....
Op het moment kan ik me niet voorstellen dat ik ooit nog een leuke vrouw tegenkom.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:20 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Been there....![]()
Maar het gaat waarschijnlijk helemaal goedkomen....
give yourself time.....quote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef valek het volgende:
[..]
Op het moment kan ik me niet voorstellen dat ik ooit nog een leuke vrouw tegenkom.
Maar dat zal wel een keer overgaan. Het kutte is gewoon dat ik te gevoelig ben, daar baal ik van.
Ik weet het: op het moment zelf is het even k*t....quote:Op maandag 26 februari 2007 11:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd.....hoop doet leven....
..maar ja....
![]()
Hee stadsgenoot, thanks!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
weet hoe het voelt, sterkte![]()
keek net in je fobo rn zie dat je ook uit sittard komt![]()
wtf....hoe krijg je dat voor elkaar....!!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Lekker geslapen. Beetje last van wintertenen![]()
hormonen....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef fraubitch het volgende:
twijfel. wat voel en wil ik nou?
wtfis het een fase ofzo?
jij hebt een beetje last van moodswings geloof ik hequote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
vraag me niet waarom maar....IK VOEL ME GEWELDIG!!!!!![]()
![]()
...inneens....
![]()
hoe kom je erbij...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
jij hebt een beetje last van moodswings geloof ik he![]()
quote:
Goede tekst voor een nieuwe smartlap!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:02 schreef RealZeus het volgende:
Rusteloos,zo ontzettend rusteloos.Waarom heb je in deze kutwereld altijd bakken met geld nodig om je leven radicaal om te gooien? Ik wil verder,maar dat kan niet hier.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:47 schreef birdydontfly het volgende:
worse. waarom reageerd hij zij nou niet.
Hier precies hetzelfde, ik weet hoe je je voeltquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:32 schreef birdydontfly het volgende:
oke had hij maar helemaal niet gereageerd![]()
O jee... Hoop voor je dat alles goed komt...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:32 schreef birdydontfly het volgende:
oke had hij maar helemaal niet gereageerd![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik begin me onderhand 'n beetje ongerust te maken
quote:
Ik nu ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb zo'n onverklaarbare pijn in mijn rechterzij.
Ik denk dat ik dood ga![]()
tja....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:04 schreef starkiss het volgende:
me2 zullen we samen gaan??
en nu ben je al weg.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:19 schreef starkiss het volgende:
ik ben ook weer blij
kunnen we samen hier blijven nog leuker
life can sometimes be sooooo good....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:51 schreef Akelalala het volgende:
Gelukkig, zelf zo erg dat ik bang ben dat het elk moment mis kan gaan![]()
Maarrrrr daar ga ik me nu niks van aantrekken en ik ga verder niet moeilijk doen, ik kruip lekker bij vriendje in bed en geniet van het gelukkig zijn
Wat een radicale veranderingquote:
ach ja...je weet het he...vrouwen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat een radicale verandering
Van bijna dood naar moe en tevreden.
Toch positief
Ik voel me dichtbij gelukkig.
Ik hoop dat morgen een goede dag voor me is
check pmquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...je weet het he...vrouwen....wat een telefoontje niet kan doen.....
...wat gaat er morgen dan gebeuren...?
Dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:17 schreef zwartedoos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat vat het wel zo'n beetje samen
time flies when you're having fun....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:05 schreef eer-ik het volgende:
Moe
Zo dadelijk toch maar slapen
tijd gaat hard zo af en toe...
Zo is het maar netquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
time flies when you're having fun....![]()
jij vult bijna in je eentje t hele topic..quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
heel moe.......maar bordevol energie...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blindedarmontsteking wellicht. Ik zou snel naar de dokter gaan als je dat nog niet hebt gedaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb zo'n onverklaarbare pijn in mijn rechterzij.
Ik denk dat ik dood ga![]()
Kop op, je kunt 't welquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo moe, geen zin om alweer naar de dokter te gaan, maar het is de enige manier om verder te komen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Onwerkelijk...ik heb gewoon een huis gekocht! Woei!
TOP!!!! gefeliciteerd....quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Congratulations!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik leef idd nog.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Kop op, je kunt 't wel
OT: Zo moe, geen zin om vanmiddag weer te gaan werkenMorgenvroeg de sleutel en klussen maar
waar een wil is....quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:24 schreef birdydontfly het volgende:
ik heb een klein beetje hoop dat dit goed gaat komen
maar ik ga moeten veranderen, en dat is zo moeilijk.
Mooi zo, goed in ieder geval dat je door magquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik leef idd nog.En ik mag door naar de internist zoals ik wilde. Wel een opluchting, maar het garandeert natuurlijk niets. Of ik moet er gewoon niet zoveel bij nadenken.
Hoe vroeg krijg je de sleutel?
idd...maar je moet er wel in geloven...quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:40 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
true
maar maakt het niet minder moeilijk
Succes!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:24 schreef birdydontfly het volgende:
ik heb een klein beetje hoop dat dit goed gaat komen
maar ik ga moeten veranderen, en dat is zo moeilijk.
dat is waar. maar ik moet het vooral voor mezelf. ook voor hem, maar vooral voor mezelf.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:46 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Succes!
Al is veranderen voor een ander (ook al hou je heel veel van die persoon) idd vrijwel onmogelijk...
veranderen moet je voor jezelf doen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:15 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
dat is waar. maar ik moet het vooral voor mezelf. ook voor hem, maar vooral voor mezelf.
Dank je/jullie...Krijg ws. rond 8 juni de sleutel. Gelukkig hoef ik er weinig aan te d0en...verven en misschien nog een andere vloer; voor de rest ziet het er keurig uitquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wanneer mag je gaan klussen?
* Denkt dat hij Ten van Pearl Jam zo op gaat zetten thuis *quote:
Dan veel succes daarmee, en als je een oor of schouder nodig hebt dan weet je ons te vinden he...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:15 schreef birdydontfly het volgende:
dat is waar. maar ik moet het vooral voor mezelf. ook voor hem, maar vooral voor mezelf.
laat zien laat zienquote:
wat lief! dankjewel!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dan veel succes daarmee, en als je een oor of schouder nodig hebt dan weet je ons te vinden he...
congratsquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:34 schreef birdydontfly het volgende:
OMG IK BEN GEWOON AANGENOMEN OP DE HKU![]()
![]()
Welke opleiding?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:34 schreef birdydontfly het volgende:
![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:34 schreef birdydontfly het volgende:
![]()
Nice one! Hoop dat je daar tot je recht komt!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef birdydontfly het volgende:
illustratie in utrechtik ben zo blij!
dankjewelquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:30 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nice one! Hoop dat je daar tot je recht komt!!
quote:
wat ben allemaal aan het klussen als ik vragen mag...?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Behoorlijk moe na 'n morgen werken, nu ruim 'n week vrij waarin VEEL geklust moet gaan worden. Maar we doen 't ervoor
waarom open je er geen topic over...? leuk...met foto's erbij....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteren de sleutel gekregen, nog niet zoveel kunnen doen. Dat moet vanaf vandaag gaan gebeuren
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Haha, ik heb al 'n rondje foto's gedaan maar wil daar meer tijd voor vrijmaken. Dus misschien als ik wat minder hoef te klussen dat ik dan 'n verhaaltje maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |