Is dat op het hoogst?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het blijft de bfme2 engine.quote:
Ja ok, maar dan waren die screens die ze uitbrachten echt zwaar gesoept of ietsquote:Op maandag 26 februari 2007 22:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
het blijft de bfme2 engine.
Als je het speelt let je er wat minder op en is het echt wel ok
AA staat aan in de game zelf maar ik zal in vista nog wel even alles maxen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:46 schreef Joeninator het volgende:
uhm.. mss nog Anti-Aliasing?.. Dan wordt het gladder hoor.. en ze zijn waarschijnlijk met paint gesaved.. en dat zorgt voor een zichtbaar verlies van 30%
installing as we speak...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef rakotto het volgende:
Dementor is mijn held.
p.s. had ik er maar niet naar gevraagd, nu moet ik het spel sneller hebben!!ben nu op 55%
God ik zal nog eens een keer een grote bek hebben om me niet te laten kennenquote:Op maandag 26 februari 2007 09:30 schreef outcast_within het volgende:
(Y) ja goed idee van je.
Kom maar op met de tekst die je hebt geschreven
Ik neem aan dat het smoother loopt op XP?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
AA staat aan in de game zelf maar ik zal in vista nog wel even alles maxen.
Waarvoor dankquote:
Ik zit achter een high end machine waar de GDI zelf nog een ion cannon mee zou kunnen bouwen loller dus of het beter onder XP loopt geen idee.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:50 schreef Joeninator het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het smoother loopt op XP?
jongen, ik heb een Ati Radeon 9600 pro :pquote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Joeninator het volgende:
Hmm.. ik ga het met mijn 7600GS AGP proberen.. pray for me![]()
Owjah.. Netjes die OPTop!
Netjes gedaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarvoor dank
Lijnen om de plaatjes ram ik er volgende week nog uit. Font is trouwens officieel font van EA
Tiberian Sun bedoel je. Want jou woorden spreken elkaar tegen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:54 schreef EleQusion het volgende:
Ik vond Tibirian Sun enorm zuigen, maar dit spel gaat wel ff een paar maanden door mijn computer blazen![]()
GDI
NOD
SCRIN (ofzo)
(en welke idioot heeft verzonnen dat de installeer 800mb werkgeheugen nodig heeft)
Namen zijn altijd lastigquote:Op maandag 26 februari 2007 22:57 schreef rakotto het volgende:
[..]
Tiberian Sun bedoel je. Want jou woorden spreken elkaar tegen.
Jij bent niet de enige. 75% van heel Europa gaat niet slapen.quote:
Kan niet wachten totdat ie binnen is, dit gaat een kort avondje slapen wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wtf? ik hoop dat niet waar is?quote:Heb hem net via de TPB -torrent gedownload...
De .exe dubbelklikken heeft tot gevolg dat de cleartype installatie gestart word
(je weet wel: dat programmaatje voor tft enzo..)
Handmatig unzippen en dan de installatie starten lijkt het 'm te doen.
mega wazig? Iemand anders zoiets gezien?
Ik heb hetzelfde, maar krijg een of ander Zango spyware programma ipv de normale insta
Hier vraagt om een passquote:Op maandag 26 februari 2007 22:27 schreef -skippybal- het volgende:
Daar is 'ie dan: ftp://ftp.tudelft.nl/pub/(...)ll.com/patsboom/demo
Wazig. Had een stuk of 5x geprobeerd en steeds moest ik een gebruikersnaam en paswoord invullen. Nu opeens kan ik hem wel downloaden :s . Atm nog 1 uur en 22 minquote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik ben hem van daar aan het downen...op 200 k
VCast wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:36 schreef Liquidootje het volgende:
Zou het ook draaien op een pII 350Mhz met 2 gigabyte rammetjes?
NODquote:Op maandag 26 februari 2007 23:54 schreef Joeninator het volgende:
"Victorious!".. Op hard was het nog best lastig.. veel Incoming Support van Nods...
heb jij nou last van spyware of niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:48 schreef mschol het volgende:
ow en weet iemand hoe ik een video/audio die niet synchroon lopen kan oplossen??
dit komt alleen voor bij sommige HD (x264) encoded filmpjes, helaas vallen die van C&C 3 er dus ook onder
Probeer Combined Community Codec Pack dat helpt mij altijd uit de brand ik weer te veel heb geprutst met HD codecs.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:48 schreef mschol het volgende:
ow en weet iemand hoe ik een video/audio die niet synchroon lopen kan oplossen??
dit komt alleen voor bij sommige HD (x264) encoded filmpjes, helaas vallen die van C&C 3 er dus ook onder
Het gerucht gaat de ronde dat het spyware zou bevatten.. zie rakotto's link naar tweakers..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:17 schreef ForumGek het volgende:
De link voor de Bittorrent van Piratebay:
http://www.piratebay.org/(...)Tiberium_Wars_-_DEMO
Misschien iets voor in de OP?
nope, helemaal nergens last van...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:59 schreef rakotto het volgende:
[..]
heb jij nou last van spyware of niet.
ik heb klite codec pack er al opstaan...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Probeer Combined Community Codec Pack dat helpt mij altijd uit de brand ik weer te veel heb geprutst met HD codecs.
Tuurlijk zitten er aliens in en is hij niet realistisch. Wat denk je dan. Gewoon niet downloadenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:41 schreef _GdR_ het volgende:
zo ja dan wil ik t niet eens downloaden.
Ben ik het wel mee eens. Alleen jammer dat je niet erg ver kan uitzoomen. Maar misschien ben ik op dat gebied nu ook wel verwend geraakt door Supreme Commander.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:38 schreef Mattytrix het volgende:
Ik heb de demo zojuist gespeeld, en hij is in 1 woord super! dit is zekers een must have game voor mij wanneer hij beschikbaar komt in de winkels.
Generals gevoel? Oh, dat klinkt goed...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:39 schreef Intronic het volgende:
Draait een stuk beter dan ik had gedacht, verder heb ik toch heel erg het generals gevoel..![]()
Zelfde stemacteurs voor de GDI infantry als in Generals bij de USAquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:39 schreef Intronic het volgende:
Draait een stuk beter dan ik had gedacht, verder heb ik toch heel erg het generals gevoel..![]()
Generals is kots.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 05:49 schreef Joeninator het volgende:
Grafisch helemaal niets? :S... Ik vindt het er echt tof uit zien hoor!.. Generals was allemaal veel hoekiger en ook nog eens een andere interface..
Nu zijn we weer terug bij de oude 'Classic' interface.. geweldig!![]()
dat was idd ook mijn eerste gedachte, zal em straks eff stof vrij maken en e.v.t. een extra fan aansluiten en op me gpu richten...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
Lijkt er op dat je VGA te warm wordt. Haal je VGA er eens uit en blaas je fan eens uit. Als ik zie wat voor stof ik uit de (niet-stock) koeler kan blazen van m'n 6800GT
Ach het is natuurlijk wachten tot het een keer gaat gebeuren. Steeds veeleisendere spellen die steeds vaker 100% van je VGA gaan vragen. De kaart zelf zal dat wel aankunnen zolang de kaart z'n warmte maar goed kwijt kan, neem aan dat zoiets getest wordt in de fabriekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef mschol het volgende:
dat was idd ook mijn eerste gedachte, zal em straks eff stof vrij maken en e.v.t. een extra fan aansluiten en op me gpu richten...
wel apart dat dit het enige spel is waarmee dit gebeurd...
met speedfan ben ik achter de temps van me GPU gekomen:
53 en/of 58 , das wel wat hoog
Hoog ja.. maar volgens mij is dat nog niet te hoog...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was idd ook mijn eerste gedachte, zal em straks eff stof vrij maken en e.v.t. een extra fan aansluiten en op me gpu richten...
wel apart dat dit het enige spel is waarmee dit gebeurd...
met speedfan ben ik achter de temps van me GPU gekomen:
53 en/of 58 , das wel wat hoog
ik heb anders de afgelopen 6 jaar nooit problemen gehad met hitteproblemen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:41 schreef pberends het volgende:
Crashende pc's behoort toch echt tot de afdeling AMD-processors. Koop de volgende keer gewoon Intel.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:41 schreef pberends het volgende:
Crashende pc's behoort toch echt tot de afdeling AMD-processors. Koop de volgende keer gewoon Intel.
Anders laat je even een grote hoop stierenpoep achter.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:41 schreef pberends het volgende:
muiswieltje gebruik ik voor in en uitzoomen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:43 schreef ZeroVince het volgende:
Draait op 2.00 gigahertz Intel Core 2 Duo met 2GB intern soepel op 1440x900 met alles op hoog.. kan iemand me alleen vertellen hoe ik in en uitzoom? (alles is wel heeel klein nu)
Vind het nu al een top spel!
PS: in de OP staat er dat er twee levels speelbaar zijn.. mis ik hier iets?
Ik had 2 Singleplayer missies gelezen? Moet je even de Wiki aanpassen. Dit topic is toch zo volquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:46 schreef mschol het volgende:
muiswieltje gebruik ik voor in en uitzoomen...
1x singleplayer missie en 1x skirmish?
Gaat hard hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:06 schreef mschol het volgende:
zo er staat een tafelventilator me pc in te blazen, CPU is bijna 10graden gedaald in temp
Kom eens slowchatten bij BoFquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:17 schreef rakotto het volgende:
Volgens mij is dit de meest snelle topique ooit. Een boost van 4 pagina's in 1 dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |