quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef Bright het volgende:
En weer is er een mooie stap gezet. We werden door het ziekenhuis gebeld dat er na opwerking niet 100.000 (zoals de eerste keer) maar wel 800.000 goede zaadcelletjes zijn! Dat betekent in ieder geval dat we de volgende keer weer mee mogen doen (we hebben dus nog 4 pogingen tot IUI!!) en natuurlijk vooral dat deze poging heel reeel is.
We hopen echt op een extra streepje!!! (Maar testen duurt nog zoooooo lang...)
Trouwens, afgelopen week en nu ook nog wel flink ziek geweest (tot aan 41.6 graden toe) dus we moeten in ieder geval minimaal 3 maanden wachten weer, net als daarvoor. We hopen dat dat niet nodig is!
quote:Op maandag 26 februari 2007 08:14 schreef hestria het volgende:
Bright, goed nieuw zeg, hoop dat het lukt!
Hier zere borsten, misselijk en heel erg moe.(normaal heb ik hier rond de ongi geen last van!). Maar ik durf eigenlijk niet te hopen. Wel heel raar want bij michelle en de laaste zwangerschap had ik van precies de zelfde kwaaltjes last. Waarschijnlijk loop ik me gewoon veel te druk te maken en beeld ik het allemaal in.
. De menselijke geest is af en toe gewoon heel erg raar!
quote:Op maandag 26 februari 2007 08:31 schreef hestria het volgende:
dat weet ik dus niet precies, omdat ik een erge onregelmatige periode heb, weet ik voor god niet waarneer ik moet testen, denk dat ik mischien vanmiddag al een testje haal, maar die zal wel negatief zijn(waarschijnlijk veel te vroeg, (als ik al zwanger ben))
Ik ben zo bang om er op te hopen, gek he? anderhalf jaar hopen en proberen en ik durf het niet eens meer, ik heb zo vaak me in mijn eigen lichaam vergist ik vertrouw het gewoon niet meer. Ach dat zullen wel meer mensen hebben.
quote:Op maandag 26 februari 2007 08:38 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ik kan me je gevoelens wel voorstellen hoor. En het is ook niet zo vreemd, als je zo lang ergens op hoopt, kan het, als het dan gebeurd, wel onwerkelijk lijken.
Je gaat in ieder geval een erg spannende periode tegemoet en ik hoop van harte dat het nu na zo'n lange tijd toch raak is
Ik heb Lunastar en glossy en mezelf wel aangepast (dat stond nog op pagina 6) Voor de rest vond ik terug zoeken een beetje erg veel werk.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
klopt het lijstje nog wel??
en zijn jullie bezig om zwanger te raken? Of wil je gewoon stoer komen melden dat je zonder condoom neukt?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:04 schreef mrdjey het volgende:
Van het weekend m'n vriendin meerdere malen vol gespoten (sorry voor de uitdrukking)
Zal me benieuwen of het in 1x raak is.
dank je wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:07 schreef Kleintje het volgende:
Jammer Deliedje en Jolene.
Gebruikersnaam... toe... zeg eens wat meer!
een voorzichtige gefeliciteerd voor jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |