quote:Op maandag 26 februari 2007 09:52 schreef avonne het volgende:
Amanda blijft ontkennen dat ze spullen in de vijver heeft gegooid
ja omdat hij in haar kast had gerommeld zei ze...quote:Op maandag 26 februari 2007 09:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus Amanda gooit zijn kleren en post (en Sylvia's boek) in de vijver gegooid omdat Huub naar haar punten heeft gezocht?
Waarom deed Eric het dan?
ja duh wat zou jij doen als je nertsje is gestolen dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 09:54 schreef noekje het volgende:
Oh God, zet even de streams aan. Amanda helemaal gek!
Ordinair schreeuwwijf.
Ach, Nena heeft m dat ok vergeven, dan Amanda helemaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:44 schreef waxmask het volgende:
Hahaha brian roept PUTA als ie een blaffer van Aman krijgt. hahaha
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:58 schreef avonne het volgende:
a la Meneer de Groot "Dat was de koffieieieieie!!!!!"
Als ik de avond daarvoor zijn kleding in de vijver had gedonderd dan zou ik me wel even rustig houden want dadelijk haalt die én mijn nertsje weg en al mijn positiekleding/t shirts/alber cuyp jurkjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:55 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja duh wat zou jij doen als je nertsje is gestolen dan?
Ik zit op mijn werk maar dankzij jullie volg ik het levendig. Thanks, het is zooo grappig.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:55 schreef Maria44 het volgende:
Er kan niet gepraat worden, Amandel blijft schreeuwen, herhalen, schreeuwen
Huub telkens tussendoor: Waar is je bontjas?
Blijkbaar doet ie het goed.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:58 schreef AnTjUh het volgende:
huub zegt nog een stappie en ze mag naar huis
hij wil dr echt uitlokken
smerige darmvandaal is het.. prototype vieze kk homoquote:Op maandag 26 februari 2007 09:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk is Eric een slappe zak. Hij heeft uiteindelijk Huub's spullen echt in de vijver gegooid en houdt nu zijn mond.
Triest zielig mannetjequote:Op maandag 26 februari 2007 09:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk is Eric een slappe zak. Hij heeft uiteindelijk Huub's spullen echt in de vijver gegooid en houdt nu zijn mond.
Ik ook! Wel de woorden maar niet de decibellen op deze manierquote:Op maandag 26 februari 2007 09:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk maar dankzij jullie volg ik het levendig. Thanks, het is zooo grappig.
Dat valt me van hem tegen, niet alleen dat ie zijn mond houdt maar ook dat ie Huub zijn spullen in de vijver heeft gegooid. heeft ie nu officieel de kant van BAN gekozen?quote:Op maandag 26 februari 2007 09:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is een ster in het uitlokken van.... dat zag je toen met Nathanael... hij gaat door tot iemand in de 'fout' gaat...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |