ligt onder het bed heb ik begrepenquote:Op maandag 26 februari 2007 09:35 schreef AnTjUh het volgende:
wat heb huub met dr nertsvelletje gedaan dan
Onder zijn bed verstopt.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:35 schreef AnTjUh het volgende:
wat heb huub met dr nertsvelletje gedaan dan
Nee, dit is voor mij ook niet te snappen. Je blijft toch nondeju niet voor een wildvreemde in dat huis. Je eigen kinderen en familie gaat toch altijd voor op mensen die je eigenlijk niet kent..... Ze heeft haar rijbewijs, nou das al mooi, wat wil ze nog meer....quote:Op maandag 26 februari 2007 09:22 schreef Lieve het volgende:
Wat een raar verhaal weer van Natasja
Ze wil het blijven volhouden
Ze blijft voor de veiligheid van Brian
ze blijft om het jaar vol te maken
het geld ingteresseert haar niet
ja het koopt vrijheid
ja het is makkelijk
ja het is met de dag meer en daar houd IEDEREEN zich aan vast
maar dan moet je het nog zes maanden met Huub uithouden nou.... dat ziet ze niet zitten![]()
![]()
Snap jij het snap ik het![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Onder zijn bed verstopt.
Echt zielig van Amanda. Zij die het hardst riep dat ze van elkaars spullen af moeten blijven. Huub heeft alleen punten gepakt, nooit persoonlijke bezittingen en wat doet de rest?? Brian: Beautycase, koffers, sigaretten van Stephan en Amanda allerlei kleding en post van Huub en ook Syl (die al helemaal niets heeft gedaan).
Lijkt me over Amanda.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:43 schreef avonne het volgende:
Brian loopt weg en zegt "puta"
heeft hij het over Amanda of over Huub?
Yep, Huub liep al met de krukken bij het zwembad toen Brian achter hem aankwam.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:45 schreef avonne het volgende:
Huub had Nels krukken in de vijver willen gooien en Brian hield hem tegen?
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:34 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, dat gaat veel te ver. Dat zou hetzelfde zijn als de foto's van de kinderen van Natasja in de hens steken.
Dat gaat veel te ver.
Punten... zijn onderdeel van het spel.
Maar je kunt het het fruitvliegjes IQtje Amoebe niet kwalijk nemen dat ze...... het verschil niket snapt.
Ze ziet het niet! Ze ziet het niet!
Dit klopt niet .... de krukken zijn niet in de vijver geweest. De actie van Amanda is ook echt wel wat anders, lees de COS maar even terug.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:46 schreef Tessa_77 het volgende:
gisterenavond heeft Huub de krukken van Natanael in de vijver gegooid, vanochtend heeft Amanda (in reactie?) Huubs post in de vijver gegooid en Huub heeft iets met haar jasje gedaan. Lekker clashen nu
Achterbaks. Maar dat is niet nieuw voor me.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:50 schreef avonne het volgende:
Opvallend dat Brian en Natasia onderling wel praten dat Amanda fout bezig is, maar nu tegen haar niks zeggen.
Dat klopt! De rest was veel aan het innemen met elkaar!quote:Op maandag 26 februari 2007 09:45 schreef AnTjUh het volgende:
huub zegt ik was de enige die nuchter was gisteravond
Dus Amanda gooit zijn kleren en post (en Sylvia's boek) in de vijver gegooid omdat Huub naar haar punten heeft gezocht?quote:Op maandag 26 februari 2007 09:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit klopt niet .... de krukken zijn niet in de vijver geweest. De actie van Amanda is ook echt wel wat anders, lees de COS maar even terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |