Agreed!quote:Op maandag 26 februari 2007 09:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Natasia is altijd strontvervelend
Wat betekenen toch steeds die afkortingen?! Hdnkkk weet ik inmiddelsquote:Op maandag 26 februari 2007 09:22 schreef FSR het volgende:
Ze had het net over de bijlessen etc....
Herma vroeg hoeveel het was
Wat zei Zdngmw ??
zij die niet genoemd mag worden, Natasia dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:24 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Wat betekenen toch steeds die afkortingen?! Hdnkkk weet ik inmiddels
dat zat ik me nou ook net af te vragen....quote:Op maandag 26 februari 2007 09:24 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Zwarte Dame, niet gewoon, maar waanzinnigquote:Op maandag 26 februari 2007 09:24 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Zij Die Niet Genoemd Mag Wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 09:24 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
hij die niet klaar kan komenquote:Op maandag 26 februari 2007 09:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zij Die Niet Genoemd Mag Worden
Wat is Hdnkkk dan?![]()
Wat een domwijf is het toch ookquote:Op maandag 26 februari 2007 09:27 schreef Lieve het volgende:
Moet hij durven???
Ze pleurt zijn kleren uit het huis, dan in de plomp en nu moet hij dat durven?
Ook goeiemorgenquote:Op maandag 26 februari 2007 09:29 schreef Katewalker het volgende:
Neeeee, ik krijg niet eens de tijd om alle cossen te lezen..ik zit nu al weer met hartkloppingen achter die pc...![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:30 schreef avonne het volgende:
Palma komt weer storen
Dat gaat dan weer te ver ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:31 schreef Katewalker het volgende:
Amanda heeft ook post van Huub in de vijver gegooid....kleding okee..maar post?
Precies.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:31 schreef Katewalker het volgende:
Ook alle Fok! kaarten, dus, hequote:Op maandag 26 februari 2007 09:31 schreef Katewalker het volgende:
Ja, dat gaat veel te ver. Dat zou hetzelfde zijn als de foto's van de kinderen van Natasja in de hens steken.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:31 schreef Katewalker het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 09:34 schreef Loserkid het volgende:
Ik mis nena zo erg als ik die amanda zie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |